Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
notowanie 924 - 23.11.2008
ku3a Offline
Administrator
*******

Liczba postów: 19 115
Dołączył: Jun 2007
Post: #21
 
saferłel napisał(a):Miałeś chyba pecha, że spotkałeś się z moimi opiniami (negatywnymi) na temat kilku mocniejszych płyt i teraz tak myślisz
bardzo możliwe, że tak właśnie jest, bo kojarzę raczej Twoje negatywne opinie Icon_smile2 i tak mogło mi się utrwalić.
saferłel napisał(a):no bo jak to w końcu ma być, nie znam się na hard rocku
o nie, nie pisałem, że się nie znasz. pisałem tylko, że skoro to nie jest to szczególnie lubiana przez Ciebie muzyka, to nie muszę się tak bardzo przejmować Twoją negatywną opinią Icon_smile2.
ale dobra, dam znać jak przesłucham płytę (i wcale się nie nastawiam, że będzie dobra Icon_wink2 ).
27.11.2008 02:51 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
saferłel Offline
Paweł
*****

Liczba postów: 21 777
Dołączył: Jun 2007
Post: #22
 
A widzisz, a właśnie jest lubiany - to od teraz to wiesz Icon_biggrin

Call it performance, call it art/I call it disaster if the tapes don't start.
27.11.2008 02:59 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
Gary Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 3 627
Dołączył: Jun 2007
Post: #23
 
saferłel napisał(a):ACDC akurat nie określiłbym jaka mocna muzyka - to idealne klimaty dla mnie. A fakt, że to jest nudne, wtórne, bez pomysłu i wigoru to nie moja wina - pisz na konto meilowe braci Young.
Chyba muszę się przychylić do opinii Suferłela. Jakaś taka nijaka ta płyta jest. A utwór promowany jest na niej najlepszy. [opinia po 1 przesłuchaniu]


PS. Dzięki za to ten tanz. Icon_smile2
27.11.2008 05:30 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
Gary Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 3 627
Dołączył: Jun 2007
Post: #24