dziobaseczek - 103 notowanie listy - 25 maj 2011 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Dziobasowa Lista Antyprzebojów (/forumdisplay.php?fid=111) +---- Wątek: dziobaseczek - 103 notowanie listy - 25 maj 2011 (/showthread.php?tid=11678) |
dziobaseczek - 103 notowanie listy - 25 maj 2011 - dziobaseczek - 24.05.2011 08:08 PM Remonty mnie czekają, urlopy, więc zacznie się okres drobnego rozbratu z listą, ale nie z muzyką. Ta towarzyszy mi zawsze nawet w myślach i snach. Nowości masakrują, są genialne. Wyśmienity pop w wykonaniu Shine 2009, gdzie gościnnie zaśpiewała sama Paula Abdul. Młodym przypominam, że to u niej Michael Jackson brał lekcje tańca. Kapitalna piosenka. Wśród nowości zupełnie zwariowana piosenka Heypenny, przebojowa, pocieszna â dla mnie miazga. Nie przeoczcie. Jest First Rate People â bujający funkującym beatem, z bardzo ładną melodią i rytmem. Jest gitarowy Rival Schools â niegdyś grali z Quicksand, Handsome czy Helmetem na wspólnych trasach, dziś w nowej, pełnej blasku piosence. Jest hipnotyczny SX, przypominające nieco Young galaxy czy jj. Bajeczka. Jest fantastyczna Austra ukradziona od Racewinda, głos trochę jak Florence, ale piosenka godna największych laurów. Są post-folkowe, nieco rozochocone nagranie formacji DeVotchKa i jak zwykle niezwykły Fleet Foxes. Jest Incubus z kolejną odsłoną. Może to nie to co Megalomaniac, czy Stellar, ale to kapitalna piosenka. Najniżej notowaną nowością jest Violens â podpatrzony u Furbula, myślę, że może nieźle na mojej liście namieszać, bo to rewelacyjna odmiana popowej odmiany Shoegazeâu. No i antydepresyjny Wombats. Australia masakruje resztę świata. Sleep Parade, Sparkadia i Architecture In Helsinki. Z resztą nie wiem czy The Hundred Days tez stamtąd nie są. Cała moja pierwsza dycha to kompletne szaleństwo. 01 01 03 Sparkadia - Talking Like I'm Falling Down Stairs 02 13 02 Architecture In Helsinki - Escapee 03 02 03 Five O'Clock Heroes â City of Lights 04 05 03 The Hundred Days - Disaster 05 19 02 Sleep Parade - Mr Identify 06 14 03 Chikinki - Bitte Bitte 07 03 04 California Wives â Tokyo 08 07 04 Foo Fighters - Bridge Burning 09 04 04 Funeral Suits - Colour Fade 10 06 05 Duran Duran - Girl Panic! 11 10 05 Treefight For Sunlight - Facing The Sun 12 18 02 The Russian Apartments - Gods 13 15 03 Look What I Did - Six Flags Over Jesus 14 09 07 Bag Raiders - So Demanding 15 12 04 Jane's Addiction - End to the Lies 16 08 05 ANR - Stay Kids 17 22 04 Blindside â Monster On The Radio 18 26 02 Scattered Trees - Four Days Straight 19 11 04 La Resistance â Understanding 20 27 03 Miami Horror - Sometimes 21 NE 01 SX - Black Video 22 25 04 The 88 - Center Of The Sun 23 20 05 Delays - The Lost Estate 24 47 02 Junior Boys - Banana Ripple 25 16 05 TV On The Radio - Caffeinated Conciousness 26 34 03 Low - Try to Sleep 27 27 05 M!R!M - Dew 27 43 02 Hercules And Love Affair - Painted Eyes 28 24 05 A Silent Film - Driven by Their Beating Hearts 29 NE 01 Incubus - Adolescents 30 17 04 Chikita Violenta - Tired 31 38 03 Holy Ghost! - Do It Again 32 NE 01 Fleet Foxes - Battery Kinzie 33 NE 01 Heypenny - Cop Car 34 NE 01 Shine 2009 - So Free (Feat. Paula Abdul) 35 NE 01 The Wombats - Anti D 36 NE 01 The Strokes - Taken For A Fool 37 37 02 Lukestar - Flying Canoes 37 NE 01 DeVotchka - Exhaustible 38 39 02 Toploader - Never Stop Wondering 39 30 03 Auction â Statues 40 NE 01 First Rate People - Funny Games 41 21 08 Arctic Monkeys â Brick By Brick 42 NE 01 Rival Schools - Wring It Out 42 28 05 Broken Bells - Windows 43 32 05 Poor But Sexy - Cherry Delicious 44 NE 01 Austra - Beat And The Pulse 45 NE 01 Dog Day - Part Girl 46 23 08 Friendly Fires - Live Those Days Tonight 47 42 02 Alpha Academy â walls 48 29 09 Panda Bear - Last Night At The Jetty 49 NE 01 Violens - Be Still 50 31 07 13 & God â Old age OUT: Turboweekend - Into The Pavement Action Action - Ghost Town Keep Shelly In Athens - Hauntin' Me White Lies - Bad Love Metronomy - The Look The Rural Alberta Advantage - Stamp Yellowcard - For You, And Your Denial Architecture in Helsinki - Contact High Jukebox The Ghost - Half Crazy The New Division - Festival Walter Meego - Magic Eye Deerhunter - Memory Boy 6, 7 i 8 dycha Stricken City - Animal Festival Gruff Rhys - Shark Ridden Waters The Heartbreaks - Jealous Dont You Know. The Amplifetes - Blinded By the Moonlight The Good Natured - Wolves Alpines - Drive Peter Murphy - I Spit Roses Striving Vines - Too Much Wine Enter Shikari - Quelle Surprise Keren Ann - My Name Is Trouble The Dears - 5 Chords British Sea Power -Who's in Control. Ghostwood - Sunset Mirage Holy Ghost! - Wait & See Beastie Boys - Make Some Noise Yellowcard - Hang You Up Jhameel â The Human Condition Minus The Bear - Hold Me Down Familjen - Man Ser Det FrĂĽn MĂĽnen THE ANTLERS - Every Night My Teeth Are Falling Out Washed Out - Eyes Be Closed Jamie Woon - Street SLEEP â OVER - CASUAL DIAMOND Guillemots - I Don't Feel Amazing Now Banjo Or Freakout - Idiot Rain Fenech Soler - Stop and Stare Dag för Dag - I Am the Assassin Malajube - Synesthésie Lovett - The Fear Mazes - Go Betweens The Spires - Fireworks Miami Horror - Echoplex ft MIA Cold Cave - Villains of the Moon Harvey Danger - The Show Must Not Go On - Remo - 24.05.2011 09:17 PM Zawsze patrząc na twoją listę widzę jakie mam ogromne zaległości do nadrobienia, ale to albo czasu brak, albo chęci. W końcu zmusi mnie niemoc w znalezieniu propozycji do listy. To co nie znam z top10 zaraz na pewno odsłucham. Cieszą mnie Wombaty w nowościach - furbul - 24.05.2011 09:48 PM Helsinki!! Prawie tak zajebiście jak u mnie - dziobaseczek - 25.05.2011 06:50 AM Remo napisał(a):W końcu zmusi mnie niemoc w znalezieniu propozycji do listy- ja nie pamiętam takiego zjawiska w moim życiu, wiesz gdzie szukać . furbul napisał(a):Helsinki!! Prawie tak zajebiście jak u mnie- niewiele brakło do szczytu. Może za tydzień ? - michal91d - 25.05.2011 10:30 AM kapitalny numer 1 z nowości najbardziej lubię The Wombats, Strokes i Fleet Foxes pozostałych nowości nie znam, ale poznam - meni - 25.05.2011 12:06 PM Remo napisał(a):W końcu zmusi mnie niemoc w znalezieniu propozycji do listy. To co nie znam z top10 zaraz na pewno odsłucham. Remig z własnego doświadczenia polecam... przede wszystkim się nie zniechęcać podczas odsłuchu. Bo u Dziobasa jest taki wybór, że nie w sposób nie znaleźć czegoś dla siebie. Zresztą nie tylko u niego, żeby być sprawiedliwym wobec wszystkich postujących. A że nie zawsze się trafi na to co się lubi, cóż. Teraz o liście. Helsinki mam do nadrobienia... albo już raz przesłuchałem i nie pamiętam. Trzeba wrócić do tego. Funeral Suits wciąż w pierwszej 10, świetnie, jak na dynamikę tej listy to i tak długo. Duran Duran, o właśnie przed chwilą słyszałem w lokalnym radiu. Nigdy nie byłem ich fanem i nadal w tej kwestii nic się nie zmieniło. The Russian Apartments - a to jest idealny przykład, żeby się nie zniechęcać podczas poszukiwań. Bo sporo rzeczy sprawdziłem przed tym i trochę zwątpiłem, ale warto było wytrzymać do końca. Kapitalny utwór. Womabty oczywiście i mnie cieszą. No i jeszcze ta Austra, którą również podwędziłem od Rincewinda, póki co bez widocznych efektów, ale kto wie może w najbliższą sobotę, albo za dwie... Ja jedynie żałuję, że już nie piszesz opisów. Bo teraz trochę błądzę w poszukiwaniach jak dziecko we mgle. Jednakże w pełni Cię rozumiem, dlaczego zrezygnowałeś. - dziobaseczek - 25.05.2011 02:11 PM meni napisał(a):Bo u Dziobasa jest taki wybór, że nie w sposób nie znaleźć czegoś dla siebie- no tu się muszę zgodzić. Wystarczy cierpliwość i ochota do słuchania. meni napisał(a):The Russian Apartments - a to jest idealny przykład, żeby się nie zniechęcać podczas poszukiwań. Bo sporo rzeczy sprawdziłem przed tym i trochę zwątpiłem, ale warto było wytrzymać do końca. Kapitalny utwór.- moja rekomendacja może być gwarantem dobrego poziomu. Reklamacje przyjmuję niechętnie, ale z pokorą Russian Apartments - zaskoczony jestem, że to się ludziom podoba. Nie tylko z resztą Tobie. meni napisał(a):Duran Duran, o właśnie przed chwilą słyszałem w lokalnym radiu. Nigdy nie byłem ich fanem i nadal w tej kwestii nic się nie zmieniło.- moje uczucia jakoś też zbyt głębokie tez nie były, czułem sympatię owszem, nowa piosenka robi na mnie spore wrażenie. Po tylu latach wrócili do korzeni. meni napisał(a):Ja jedynie żałuję, że już nie piszesz opisów. Bo teraz trochę błądzę w poszukiwaniach jak dziecko we mgle. Jednakże w pełni Cię rozumiem, dlaczego zrezygnowałeś.- szkoda, że to zabiera tyle czasu, bo to duża frajda - takie pisanie. Ale muzyka broni się sama. Wystarczy ochota i cierpliwość. michal91d napisał(a):kapitalny numer 1- się wie michal91d napisał(a):pozostałych nowości nie znam, ale poznam- może ci się spodobać Heypenny, może First Rate People, może DeVotchka, ciężko wyczuć, bo czasem nie wchodzą Ci dobre kawałki pokrewne stylistycznie Twoim ulubionym. Tak czy owak miłego słuchania. Dzięki za komentarze. - Listoholik - 25.05.2011 05:35 PM zapożyczam kilka utworów na swoją najnowszą plejlistę, bo ostatnio narzekałeś, że tego nie robię niebawem podzielę się wrażeniami po ich wysłuchaniu, zresztą sam na mojej liście zobaczysz naocznie rezultaty tych wysłuchań - Remo - 25.05.2011 07:10 PM Póki co Helsinki spodobały mi się najbardziej - dziobaseczek - 25.05.2011 08:14 PM Remo napisał(a):Póki co Helsinki spodobały mi się najbardziej- to tak zwany killer, czyli chwyta od razu Znakomici, pamiętam jeszcze ich kapitalny występ na oFF Festiwalu. Listoholik napisał(a):zresztą sam na mojej liście zobaczysz naocznie rezultaty tych wysłuchań- obserwuje wnikliwie - Listoholik - 25.05.2011 08:59 PM dziobaseczek napisał(a):obserwuje wnikliwie miło mi i jeszcze dziś będzie najnowsze, choć jeszcze z tych zaległych notowań - Rincewind - 26.05.2011 12:48 PM Niesamowite, ale znam aż 5 z 13 nowości. A jedną to nawet bardzo dobrze, bo jakiś czas temu dotarła u mnie na sam szczyt. Niewątpliwe cieszy mnie jej debiut na 44. Jane's Addiction w dół nie spodziewałem się tego, bo myślałem, że jednak stać ich na pierwszą 10. Z pierwszej dziesiątki w obecnej chwili znam tylko Foo Fighters, ale dziwi mnie trochę, aż tak wysoka pozycja. Reszta albo czeka razem z kilkoma setkami innych utworów na swoją kolej, albo czeka na to żeby wreszcie dołączyć do tych czekających, albo jeszcze w ogóle na nic nie czeka. Szkoda, że The Spires nie podoba się aż tak bardzo, żeby zawitać do 50-tki, za to cieszy, że wśród tych spoza 50-tki pojawiło się Alpines, które Ci poleciłem. A dla Gruffa Rhysa przydałaby się chyba jakaś specjalna nagroda za wytrwałość przebywania tuż za listą - dziobaseczek - 27.05.2011 06:55 AM Rincewind napisał(a):Szkoda, że The Spires nie podoba się aż tak bardzo, żeby zawitać do 50-tki,- walczą o 50-tke, ale konkurencja jest naprawdę silna, więc walka jest bezpardonowa. Rincewind napisał(a):Gruffa Rhysa przydałaby się chyba jakaś specjalna nagroda za wytrwałość przebywania tuż za list- to dobra piosenka, ale za każdym razem czegoś brakuje do wejścia do 50-tki. Może jakiś impuls pomoże w pokonaniu konkurencji Rincewind napisał(a):Z pierwszej dziesiątki w obecnej chwili znam tylko Foo Fighters- musisz koniecznie to zmienić. Jak znam Twój gust to miejsca 3,4,5 - obowiązkowo. - Konrad - 28.05.2011 11:52 AM Moi faworyci 01 01 03 Sparkadia - Talking Like I'm Falling Down Stairs 04 05 03 The Hundred Days - Disaster 06 14 03 Chikinki - Bitte Bitte 07 03 04 California Wives â Tokyo (kurcze, oni tak bardzo przypominają Ariel Pinks's...) A w ogóle to kolega dziobaseczek jest ostatnio moim muzycznym guru. Tyle tu świetnych numerów, które zapadają w pamięci. To jest wielki pozytywny aspekt tego forum. - dziobaseczek - 28.05.2011 07:27 PM Konrad napisał(a):A w ogóle to kolega dziobaseczek jest ostatnio moim muzycznym guru. Tyle tu świetnych numerów, które zapadają w pamięci. To jest wielki pozytywny aspekt tego forum- to bardzo miło czytać pochwałę tego typu, a słowo guru brzmi naprawdę bardzo sympatycznie, więc ciesze się, że docieram z moja ukochaną muzyką. Choć co to byłby ze mnie za guru, gdyby nie Ci artyści tworzący muzykę i melomani od których zarażam się nią. Pięknie dziękuje i pozdrawiam. - emigrant - 01.06.2011 04:02 PM SX jako najwyższa nowość - SUPER - dziobaseczek - 02.06.2011 07:36 AM emigrant napisał(a):SX jako najwyższa nowość - SUPER- bardzo sympatyczna produkcja z Beneluxu, więcej takich proszę. |