ku3a
Administrator
Liczba postów: 19 120
Dołączył: Jun 2007
|
notowanie 1377 - 11.11.2018
Notowanie 1377:
01. 01. 03. 02. 02. Lover, Leaver - Greta Van Fleet
02. 02. 04. 02. 02. Ostatni taki dzień - Pięć Dwa
03. 07. 05. 03. 03. All I Am - Alice In Chains
04. 04. 06. 04. 04. Shallow - Lady Gaga & Bradley Cooper
05. 06. 06. 04. 04. Pressure - Muse
06. 03. 17. 15. 15. Tamagotchi - Taconafide
07. 05. 11. 09. 09. Fiji - Taco Hemingway
08. 18. 05. 01. 01. Nie dobiję się do ciebie - Daria Zawiałow
09. 30. 03. 01. 01. Brawa dla Państwa - Nosowska
10. 08. 03. 02. 02. Look What I Found - Lady Gaga
11. 11. 72. Exist - Avenged Sevenfold
12. 09. 07. Zaakceptuj się - Surowa Kara Za Grzechy
13. 15. 20. Dictator - Daron Malakian and Scars On Broadway
14. 10. 09. Nagasaki - Nosowska
15. 14. 21. Tribjut - Nocny Kochanek
16. 17. 08. Fan - Administratorr Electro
17. NN. 01. Bartzabel - Behemoth
18. 29. 02. Íosa - The Cranberries
19. 12. 11. Somewhere In Between - The Opposition
20. 13. 10. Kiedy śnię swój mały sen - Surowa Kara Za Grzechy
21. 16. 07. Here To Love - Lenny Kravitz
22. 20. 28. Ja pas! - Nosowska
23. 23. 70. Spit Out the Bone - Metallica
24. 22. 22. Czerwone i bure - The Novorodkens
25. 28. 11. Slipping In The Water - The Opposition
26. 24. 39. Book Of Your Heart - U2
27. 27. 28. Pyro - Shinedown
28. 19. 14. Stare drzewa - Kortez
29. 25. 53. Nie zakochuj się w wietrze - Strachy na Lachy
30. 31. 27. Belong - Editors
31. NN. 01. If I Say - Mumford & Sons
32. 21. 16. Jeszcze cię nie ma - Tulia
33. 26. 08. Watching Over - Greta Van Fleet
34. 32. 05. Kto pierwszy - Surowa Kara Za Grzechy
35. 35. 72. Halo on Fire - Metallica
36. 33. 20. Cut And Run - Slaves
37. 36. 13. Streets Of You - Eagle-Eye Cherry
38. NN. 01. Mam zły dzień - Agnieszka Chylińska
39. 37. 28. Lives - Daron Malakian and Scars On Broadway
40. 38. 23. Violence - Editors
41. 42. 39. Życzę wszystkim - Poradnia G
42. 43. 09. The Dark Side - Muse
43. NN. 01. Making Love - Tenacious D
44. 34. 16. Once In My Life - The Decemberists
45. 39. 13. Are You Ready? - Disturbed
46. 41. 08. Surprised by the Joy - Richard Ashcroft
47. 45. 52. Krótki sznur - Strachy na Lachy
48. 40. 23. Low - Lenny Kravitz
49. 46. 32. Cold - Editors
50. 44. 07. Hej wy - Kortez
Wypadły (z którego, ile razy były na liście):
47. 27. Shadow Of Your Love - Guns N' Roses
48. 23. Początek - Męskie Granie Orkiestra 2018
49. 15. Need Some1 - The Prodigy
50. 35. Hallelujah (So Low) - Editors
Legenda:
Pierwsza dziesiątka - miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni na liście, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce z rzędu.
Kolejne dziesiątki - miejsce, miejsce tydzień temu, licza tygodni w pięćdziesiątce.
Lista płyt. Notowanie 1365:
01. 06. 02. 02. Anthem of the Peaceful Army - Greta Van Fleet
02. 03. 03. 03. Ordinary Corrupt Human Love - Deafheaven
03. 05. 17. 17. Dictator - Daron Malakian and Scars on Broadway
04. 01. 08. 08. Firepower - Judas Priest
05. 02. 08. 08. 1984 [+24] - Surowa Kara Za Grzechy
06. NN. 01. 01. I Loved You at Your Darkest - Behemoth
07. 04. 12. 12. Broken Things - Bloody Mess
08. 07. 72. 72. Hardwired... to Self-Destruct - Metallica
09. 08. 34. 34. Violence - Editors
10. 10. 27. 27. Porno Folk - The Novorodkens
Wypadły (z którego, ile razy były w dziesiątce, ile razy były w dziesiątce z rzędu):
09. 02. 02. Raise Vibration - Lenny Kravitz
--------------------------
11. Przemytnik - Administratorr Electro
12. Raise Vibration - Lenny Kravitz
13. Szatan na Kabatach - Arek Jakubik
14. Basta - Nosowska
15. Olympus Sleeping - Razorlight
16. Czyste szumienie - Pięć Dwa
17. Somewhere In Between - The Opposition
18. Natural Rebel - Richard Ashcroft
19. Simulation Theory - Muse
20. Acts of Fear and Love - Slaves
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.11.2018 05:08 PM przez ku3a.)
|
|
11.11.2018 05:06 PM |
|
Gaspard
Stały bywalec
Liczba postów: 2 057
Dołączył: Dec 2016
|
RE: notowanie 1377 - 11.11.2018
(11.11.2018 05:06 PM)ku3a napisał(a): 04. 04. 06. 04. 04. Shallow - Lady Gaga & Bradley Cooper
Jestem trochę zszokowany jej wysoką pozycją tutaj (pozytywnie oczywiście). U mnie radzi sobie trochę gorzej, bo ogólnie mam problem z balladową Gagą, ale przynajmniej u Ciebie sobie trochę poszaleje
(11.11.2018 05:06 PM)ku3a napisał(a): 08. 18. 05. 01. 01. Nie dobiję się do ciebie - Daria Zawiałow
Trzymam kciuki za jej dalsze awanse, bo ten utwór zdecydowanie na to zasługuje
(11.11.2018 05:06 PM)ku3a napisał(a): 09. 30. 03. 01. 01. Brawa dla Państwa - Nosowska
Dobry utwór, ale, tak jak już pisałem w komentarzu u Tomka, zdecydowanie bardziej podoba mi się "Nagasaki"
(11.11.2018 05:06 PM)ku3a napisał(a): 18. 29. 02. Íosa - The Cranberries
Chyba w końcu muszę pozwolić mu zadebiutować u mnie, przypomina mi Żurawiny, które słuchałem w dzieciństwie
(11.11.2018 05:06 PM)ku3a napisał(a): 28. 19. 14. Stare drzewa - Kortez
Piękny utwór. Aż zachęcił mnie do obejrzenia "Kamerdynera"
(11.11.2018 05:06 PM)ku3a napisał(a): 38. NN. 01. Mam zły dzień - Agnieszka Chylińska
Przesłuchałem raz i nie mam ochoty tego robić więcej, straszne rozczarowanie i chyba najgorszy utwór na całym albumie. O ile zwrotki nawet ciekawe to refren wszystko niszczy
|
|
12.11.2018 04:30 PM |
|