Tym razem jubileusz dla informatyków - notowanie nr 2^10
. Choć zdaję sobie sprawę, że to nie tak ładna liczba jak 2^8
.
Znakomicie sobie poradziły nowości sprzed tygodnia. Mało brakowało a 3 z nich już w drugim tygodniu znalazłyby się w pierwszej dziesiątce! Nie udało się trzem, ale udało się dwóm.
Grzegorz Turnau w dziesiątce? Tak! To dopiero druga w historii jego piosenka w mojej pierwszej dziesiątce, po "Brackiej"! Linkin Park tych piosenek miało więcej, ale wcale nie jakiś ogrom - cztery. Dwie z nich doszły do miejsca szóstego, dwie do pierwszego.
"Iridescent" na szóstym już teraz, czy będzie walczyć o pierwsze? Dobry tydzień dla
Zaciera. Płyta dała radę przebić się do pierwszej dziesiątki, a na liście piosenek pojawia się prawie tytułowy
"Niedźwiedź Janusz". Na płycie jak zwykle sporo piosenek które co wrażliwszych mogą odrzucić
. Już mi się wydawało, że wreszcie będzie jakiś kawałek wykonywany przez Metallikę który nie wejdzie na moją listę, bo po kilku pierwszych przesłuchaniach
"You Really Got Me" w ogóle mnie nie ruszało (a po pierwszym usłyszeniu w Trójce wręcz zdziwiłem się gdy na wstecznej zostało powiedziane, że to była Metallica
), ale po kilku następnych z przykrością zorientowałem się, że niestety trzeba jeszcze będzie poczekać na taki ich utwór które nie wejdzie
. Mój ulubiony zespół ever nawet w takich gościnnych występach potwierdza klasę.
Duffy na początku bardzo lubiłem, ale potem był spory kryzys - fatalny utwór dołożony do reedycji płyty i największe rozczarowanie Open'era. Teraz mamy pierwszy singiel z nowej płyty i znowu mi się podoba. Może po prostu trzeba było od jej głosu odpocząć i to była najlepsza recepta. Pierwsze przesłuchania płyty Avenged Sevenfold mocno rozbudziły apetyty. Pisałem nawet, że to może być ich płyta która u mnie najlepiej będzie sobie radzić. Nagle jednak wszystko zostało zastopowane. Chyba jednak dla mnie wszystkiego było tam za dużo, lecz zamiast tworzyć to jakieś bogactwo, tworzyło bardziej momentami chaos. W końcu jednak znalazłem tam dla siebie być może ulubiony utwór. Nie chcę porównywać
"Victim" z "M.I.A.", ale z tym drugim też było tak, że złapało mnie z dużym opóźnieniem...
Notowanie 1024:
01. 01. 06. 06.
Say You'll Haunt Me - Stone Sour
02. 02. 05. 05.
Running Out - Scissor Sisters
03. 04. 07. 07.
Another Way To Die - Disturbed
04. 05. 10. 10.
Any Which Way - Scissor Sisters
05. 06. 32. 32.
doDekafonia - Strachy na Lachy
06. 29. 01. 01.
Iridescent - Linkin Park
07. 08. 02. 02.
Over The Love - Skunk Anansie
08. 25. 01. 01.
Na plażach Zanzibaru - Grzegorz Turnau & Sebastian Karpiel-Bułecka
09. 03. 04. 04.
Klenot - Vypsana Fixa
10. 09. 77. 19.
All Nightmare Long - Metallica
11. 22. 02.
It Doesn't Matter - Skunk Anansie
12. 10. 10.
(It's Not War) Just The End Of Love - Manic Street Preachers
13. 11. 19.
Invisible Light - Scissor Sisters
14. 14. 03.
Burning In The Skies - Linkin Park
15. 07. 06.
Deserving? - Serj Tankian
16. 13. 06.
End Of Me - Apocalyptica & Gavin Rossdale
17. 19. 19.
Hate Worldwide - Slayer
18. 12. 16.
Nothing - Qube
19. 15. 06.
The Final Frontier - Iron Maiden
20. 16. 17.
Old Mary - The Dead Weather
21. 23. 05.
Tornado - Kombajn do zbierania kur po wioskach
22. 21. 23.
My Companjera - Gogol Bordello
23. 20. 05.
Money For Nothing - Plastic
24. 24. 13.
Pala Tute - Gogol Bordello
25. 17. 10.
Disowned Inc. - Serj Tankian
26. 30. 03.
Not Strong Enough - Apocalyptica & Brent Smith
27. 18. 04.
Fallen - Volbeat
28. 31. 04.
Remember - Dommin
29. 26. 11.
Czarne auto - Cuba De Zoo
30. 27. 18.
Only Time Will Tell - John Illsley & Mark Knopfler
31. 28. 49.
Made In China - Happysad
32. 35. 05.
All Night Long - Buckcherry
33. 33. 11.
Twoje oczy lubią mnie - Strachy na Lachy
34. 34. 19.
Chant For Eschaton 2000 - Behemoth
35. NN. 01. Well Well Well - Duffy
36. 40. 04.
Pacific Coast Highway - Hole
37. 47. 02.
Lubię wrony - Młynarski Plays Młynarski & Gaba Kulka
38. NN. 01. You Really Got Me - Ray Davies & Metallica
39. 36. 17.
El Dorado - Iron Maiden
40. 37. 23.
Grief and Pain - Acute Mind
41. 32. 23.
Jeszcze raz, jeszcze dziś - Armia
42. NN. 01. Victim - Avenged Sevenfold
43. 43. 32.
Radio Dalmacija - Strachy na Lachy
44. 38. 16.
You Just Can't Win - The Dead Weather
45. NN. 01. Niedźwiedź Janusz - Zacier
46. 41. 21.
Misery - Acute Mind
47. 42. 13.
Buried Alive - Avenged Sevenfold
48. 39. 04.
For Bitter Or Worse - Anouk
49. 46. 08.
Czarno-czarny film - Jean Lubera & Piotr Nalepa
50. 49. 37.
Just Breathe - Pearl Jam
Wypadły (z którego, ile razy były na liście):
44. 21.
Nightmare - Avenged Sevenfold
45. 13.
Być jak Kaziemierz Deyna - Spięty
48. 11.
Fucking - Scars On Broadway
50. 56.
Resistance - Muse
Legenda:
Pierwsza dziesiątka - miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce pod rząd.
Kolejne dziesiątki - miejsce, miejsce tydzień temu, licza tygodni w pięćdziesiątce.
Lista płyt. Notowanie 1012:
01. 01. 03. 03.
A Thousand Suns - Linkin Park
02. 03. 05. 05.
Wonderlustre - Skunk Anansie
03. 02. 09. 09.
Night Work - Scissor Sisters
04. 04. 08. 08.
Asylum - Disturbed
05. 05. 13. 13.
Trans-Continental Hustle - Gogol Bordello
06. 07. 04. 04.
7th Symphony - Apocalyptica
07. 09. 34. 34.
Dodekafonia - Strachy na Lachy
08. 06. 05. 05.
Audio Secrecy - Stone Sour
09. 08. 06. 06.
Imperfect Harmonies - Serj Tankian
10. NN. 01. 01. Niedźwiedź Janusz i inne zwierzęta - Zacier
Wypadły (z którego, ile razy były w dziesiątce, ile razy były w dziesiątce pod rząd):
10. 03. 03.
Postcards from a Young Man - Manic Street Preachers
--------------------------
11.
Słabo?! - TPN 25
12.
Postcards from a Young Man - Manic Street Preachers
13.
Chrystus miasta - Buldog
14.
West Ryder Pauper Lunatic Asylum - Kasabian
15.
Streets of Heaven - John Illsley
16.
Follow The White Mouse - Neuronia
17.
Nightmare - Avenged Sevenfold
18.
ComeAround Sundown - Kings Of Leon
19.
World Painted Blood - Slayer
20.
Women and Children Last - Murderdolls