Nowy singiel
Kings of Leon spodobał mi się już po pierwszym odsłuchaniu. Byłem pewien, że dojdzie wysoko. W końcu trafił na pierwsze miejsce mojej listy. Blisko podium jest już kolejny utwór promujący płytę
Tired Pony. Spada
Fran Healy - chyba nie uda się powtórzyć sukcesu niektórych utworów jego macierzystego zespołu. Awansują zeszłotygodniowe nowości. Być może uda im się pobić rekord najwyższego miejsca dla polskiego artysty/zespołu. Trudno mi się rozstać z
On the Movie Screen, które jeszcze w tym tygodniu uratowało się przed wypadnięciem z listy.
Nowości:
Brandon Flowers - Jilted Lovers & Broken Hearts - nowa płyta Brandona jest bardzo przeciętna. Pierwszy singiel był niezły, ale drugi ("Only the Young") już jest kiepski. Wobec tego postanowiłem wpuścić na listę najlepszy utwór na płycie. Przebojowością i energią dorównuje "Spacemanowi" z ostatniego krążka The Killers. Świetny refren, w którym Brandon śpiewa niczym w pierwszych płytach zespołu (co na płycie jest zjawiskiem bardzo rzadkim).
Reamonn - Yesterday - Reamonn ma w sobie coś niesamowitego. Po pierwszych przesłuchaniach niektórych utworów, wydają się one bardzo przeciętne. Ale gdy poświęci się im więcej czasu, człowiek dochodzi do wniosku, że są dużo lepsze niż się wcześniej wydawało. Podobnie jest z najnowszym singlem. Panowie z Reamonn mają zdolność do tworzenia niezwykle przebojowych i wpadających w głowę refrenów.
Notowanie nr 103 (9.10.10r.)
A B C
01 03 05 Radioactive â Kings of Leon
02 01 08
(Itâs Not War) Just the End of Love â Manic Street Preachers
03 02 06
We Must Not Shut Ourselves Away â The Domino State
04 10 05 Get on the Road â Tired Pony
05 05 07
Quicker â I Blame Coco
06 09 05
Sunday â Hurts
07 04 11
For the First Time â The Script
08 06 12
A Happy Place â Katie Melua
09 12 07
White Sky â Vampire Weekend
10 16 03 My Shadow â Keane
11 07 14
Prayinâ â Plan B
12 08 10
Buttercups â Fran Healy
13 14 06
Shame (feat. Gary Barlow) â Robbie Williams
14 19 03 Stay the Night â James Blunt
15 11 13
Marchin On â OneRepublic
16 18 04
Dog (feat. Lisa Mitchell) â Andy Bull
17 13 12
Green Grass â I Am Arrows
18 22 04
Forget You â Cee-Lo Green
19 15 11
We Used to Wait â Arcade Fire
20 24 03
Hurricane â I Am Arrows
21 26 03 The Recluse â Plan B
22 17 09 Oh No! â Marina & the Diamonds
23 28 02 Granda â Brodka
24 20 15
Misery â Maroon 5
25 NN 01 Jilted Lovers & Broken Hearts - Brandon Flowers
26 21 09 Carnal Love â Ash
27 30 02
Fire â Twilite
28 23 15 On Melancholy Hill â Gorillaz
29 NN 01 Yesterday - Reamonn
30 29 08
On the Movie Screen â MĂŞlée
Wypadły:
z 25
Choices â The Hoosiers (po 16 tyg.)
z 27
Wonderful Life â Hurts (po 33 tyg.)
Poczekalnia:
31 NN You Will Leave a Mark - A Silent Film
32 34
Back Track - Athlete
33 31
Hollywood - Michael Buble
34 39
In Spirit Golden - I Blame Coco
35 NN Actions - Films of Colour
36 32
Young Blood - The Naked and Famous
37 35
Not as Old - Paper Aeroplanes
38 37
Years and Seconds - Brainstorm
39 38
Out of My Face - Fiction Plane
40 NN This Thing Called Life - RPA & The United Nations of Sound
W tym tygodniu (również) polecam:
1.
Films of Colour - Actions
2.
Brother - Darling Buds of May
Ten zespół polecam jako pewna ciekawostka. Utwór nie jest jeszcze singlem, ale wydaje mi się, że już wkrótce nim będzie. Panowie z zespołu Brother idą w ślady Oasis i Blur. Polecam artykuł:
tutaj. Myślę, że na forum powinno się spodobać
3.
Mona - Listen to Your Love
Jeszcze jeden zespół, na dokładkę. Jeżeli ktoś zakochał się w "Use Somebody" lub "Sex on Fire" Kings of Leon, powinien przynajmniej polubić "Listen to Your Love". Polecam