Bieszczady są piękne...
najpiękniejsze góry w jakich było mi dane spędzać czas. cisza, spokój... i tylko denerwujące krzyki młodzieży gimnazjalnej... kiedyś tam wrócę. może z listą
może sam, ale wrócę. żeby odpocząć. Połonina Wetlińska, Połonina Caryńska (ta druga piękniejsza, fajniejsza i w ogóle). pomimo tego że 3 dni tylko to naprawdę polubiłem te górki.
***
co do juwenalii piotrkowskich, które się odbyły 2 tygodnie temu... najlepszy występ zaliczył
Koniec Świata. podoba mi się ten zespół. na żywo jest... żywo
do skakania. grali
Dziewczynę z naprzeciwka,
Atomowe czarne chmury,
Granat w plecaku i szereg nowych i starych rzeczy których nie znam. naprawdę, coś niezwykle optymistycznego. widziałem już ich raz w Jarocinie i mi się podobało wtedy, a teraz jeszcze bardziej. tego samego dnia był
Jamal jeszcze. zupełnie nie moja bajka i taki zamulator głównie. jakieś tam bity, regowy rytm i do tego rapujący facet z ręcznikiem na ramieniu. prawieśmy przysypiali, bansując wbrew woli ręcyma
nazajutrz pojawiłem się w środku koncertu
Zabili Mi Żółwia. to już takie klasyczne ska z akordeonem, nie zachwyciłem się. bardziej młodzieżowe niż ja
do pogowania muzyczka. ostatni koncert to był
Akurat. wszyscy byli mocno pijani i zaczął się kocioł już przy introdukcji basu
na początku
Żółty wróbel i dalej nie pamiętam już, bo nie znam.
na koniec zasadniczego setu była CHYBA
Wiej-ska w wersji 10-prawie-minutowej z przedstawieniem składu: Kuba Wojewódzki/Michaił Saakaszwili/Jan Pospieszalski/Wojciech Jaruzelski/Bjork. na bis Fantasmagorie i najfajniejszy ich kawałek (pewnie dlatego, że do wiersza Tuwima
)
Do prostego człowieka i coś tam jeszcze. przez cały koncert ludzie byli na fali wynoszeni, przewracali się na krzesełka (w tym ja).
ale ogólnie, były to najfajniejsze juwenalia od czasów Heya i ONA (miałem chyba wtedy z 6 lat), a jeszcze wcześniej pamiętam że był Kult i Closterkeller. może kiedyś się doczekamy, no nie wiem, na przykład Lao Che/Armia/Kult...
***
yyy... co do nowości:
Vespę polecam fanom polskiej muzyki z gatunku retro ska
słuchaliśmy tego na wyjeździe właśnie i jeszcze innych rzeczy do których wolę się nie przyznawać
Dianoyę sobie spakowałem też na wyjazd... bardzo dobra i wciągająca płyta. a że wyszła spod polskiego pióra tylko polepsza sprawę. no i
Armia na Grunwald. po litewsku
może Budzy jeszcze będzie śpiewał w suahili
to jest wizytówka Armii. wojownicza muzyka spod znaku
Niezwyciężonego czy
Undergroundu. zrobiłem sobie weekend z Dead Can Dance stąd lider. a poza tym...
Bajka... dlatego że dodawała mi sił gdy dostawałem zacinki w górach (bo jak chłop nie je mientki...
) a
Opuszczone Portki bo tak.
poza tym... nudy.
płyty dokończę w łykend. nie wyrobię dziś chyba. dziękuję.
Notowanie nr 218 z dnia 15 maja 2010:
01. 05. 06. CRESCENT â Brendan Perry
02. 03. 05. KARINGA â Kult
03. 02. 04. WATCHING THE PLANETS â The Flaming Lips
04. 01. 09. HISTORIA STWORZENIA ŚWIATA â Lao Che
05. 10. 06. THE BOGUS MAN â Brendan Perry
06. 04. 10. POWERLESS â The Flaming Lips
07. 07. 08. THE WANTING COMES IN WAVES / REPAID â The Decemberists
08. 09. 03. FATHERâS GRAVE â Melissa Auf der Maur
09. 08. 17. THE NIGHTMARE GOES ON â Piano Magic & Brendan Perry
10. 06. 06. THE WALK â Gazpacho
11. 11. 07. SMALL MOUTAIN - Midlake
12. 12. 06. YOU NEVER LOVED THIS CITY â Piano Magic & Brendan Perry
13. 13. 07. ECHOES (LIVE IN GDAŃSK 2006) â David Gilmour
14. 15. 09. BAJKA O ŚMIERCI â Spięty
15. ---. 01. JESZCZE RAZ, JESZCZE DZIŚ â Armia
16. 16. 03. DOG DAYS ARE OVER â Florence And The Machine
17. 24. 04. FAILURE â My Dying Bride
18. 18. 11. ...AND WHOâS THE GOD NOW!? â Indukti i Maciej Taff (+15)
19. 14. 18. TICK TOCK â Gazpacho
20. 20. 05. I LIVE WITH YOU â Grizzly Bear
21. 17. 22. FIRE ON THE MOON â Steve Hackett
22. 21. 20. AMNEZJA â Kult
23. 19. 16. THE BOOK OF LOVE â Peter Gabriel
24. 25. 16. KALIKIMAKA â Spięty
25. 22. 26. NINTH WAVE â Indukti
26. 29. 02. DŁONIE â Lao Che
27. 27. 03. GIRL WITH ONE EYE â Florence And The Machine
28. 32. 07. OPUSZCZONE PORTY â Spięty (+2)
29. 26. 08. WIELKI KRYZYS â Lao Che
30. 30. 02. BANG BANG â Ania
Poczekalnia:
31. ---. DREAMLACK â Dianoya
32. 31. LA GLORIA â Gotan Project
33. 23. BREED (LIVE) â Nirvana (10+3)
34. 35. ŚPIJ SPOKOJNIE â O.S.T.R.
35. 28. KOZMIC BLUES â Katie Melua (16)
36. 39. BABYFATHER â Sade
37. 33. SPINNING IN DAFFODILS â Them Crooked Vultures (15+7)
38. 34. SOLDIER OF LOVE â Sade (20)
39. 36. IN THIS LIGHT AND ON THIS EVENING â Editors (23)
40. 37. FEMALE PERSECUTION â Juliette Lewis (4+9)
41. 43. PRZED PRAWEM â Armia (34+9)
42. 38. SALAMANDER â Sleepytime Gorilla Museum (3+7)
43. ---. TAŃCZ! â Vespa
44. 41. MORŻE â Spięty (5+4)
45. 40. YELLOW RAVEN â Pain Of Salvation (15)
46. 45. TRAFIONY â ZATOPIONY â Spięty (3+6)
47. 47. THE FLOOD â Katie Melua
48. 46. BEZ POWODU â Prząśniczki
49. 42. BRICKS AND MORTAR â Editors (8+17)
50. 48. TYPICAL SITUATION (LIVE) â Dave Matthews Band
out:
CZAS â Lao Che (14)
OKO DYBUKA â Żywiołak (9+)
SO FAR FROM THE CLYDE â Mark Knopfler (5+11)