Nazwa mego podsumowania jest w tym przypadku trochę nieadekwatna, bowiem z dwutygodnika zrobił się miesięcznik.
Czasami jednak będzie się tak działo, zwłaszcza w tych okresach gdy nie będę miał kiedy posłuchać wymaganej przez siebie liczby płyt, by móc zrobić cykliczne podsumowanie.
Nowości trochę z kapelusza, znalezione gdzieś w głębi zakurzonego kuferka z nutkami. A jedna
MRWZ wynikła z pewnej dyskusji na tym forum, jednakże w innym wątku.
Posłuchałem tej płyty z jakiejś pirackiej kopii może po raz trzeci i wreszcie coś zadrżało...
Największe straty zanotowały płyty
LC "Powstanie Warszawskie" -9 oraz
Voo Voo -8! Największy awans odnotował
Lemon +8 i może jeszcze godni odnotowania są
Różni Wykonawcy +3.
#060
01. [=09] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016
02. [↑ 03] LemON – Tu / 2017
03. [p 28] Faith No More – Sol Invictus / 2015
04. [↑ 03] Pristine – Ninja / 2017
05. [↓ 16] U2 – Songs of Innocence / 2014
06. [↑ 07] Birds of Tokyo – Brace / 2016
07. [↑ 05] Anna Maria Jopek – ID / 2007
-------------------------------------------------------
08. [↓ 10] Kaleo – A / B / 2016
09. [↑ 03] Nocny Kochanek – Zdrajcy Metalu / 2017
10. [↑ 02] Różni Wykonawcy – NowOsiecka / 2017
11. [↓ 07] Katie Melua feat. Gori Women’s Choir – in Winter / 2016
12. [↓ 08] Voo Voo – 7 / 2017
13. [↓ 14] Lao Che – Soundtrack / 2012
14. [↓ 14] Lao Che – Powstanie Warszawskie / 2005
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
15. [*^D] Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane – w Zamyślonej Krainie / 2013
16. [↓ 05] T.Love – T.Love / 2016
17. [↓ 06] the Afghan Whigs – in Spades / 2017
18. [p 27] Benjamin Clementine – at Least for Now / 2015
19. [*^D] Slowdive – Slowdive / 2017
20. [*^D] Maciek Balcar – Znaki / 2017
21. [↓ 06] Me and That Man – Songs of Love and Death / 2017
*** Czekalnica ***
1.
Dorota Miśkiewicz – Piano.pl / 2016
2.
Lana del Rey – Lust for Life / 2017
3.
Anathema – the Optimist / 2017
4.
Royal Blood – How Did We Get So Dark? / 2017
5. James Blunt – the Afterlove / 2017
6.
the Ceez – o Chłopcu Polskim / 2017
7. Manchester – Niezatapialny / 2017
8.
Ania Dąbrowska – dla Naiwnych Marzycieli / 2016
9. the Fruitcakes – 2 / 2017
Do następnego przeczytania już wkrótce czyli za dwa tygodnie (a nie za miesiąc, jak to miało miejsce w tym przypadku, co zresztą niestety zdarzało mi się wcześniej).