Zaciekawiony podsumowaniem 500 notowań (forumowej listy płyt LP3), na początek sięgnąłem po jedną z tych ze ścisłej czołówki, której wciąż nie znałem, a przy której (ze względu na wykonawczynię) miałem największe nadzieje na świetną muzę! I chyba się nie rozczarowałem?
Dla porównania przesłuchałem jej najnowszy album z
Gonzalem i faktycznie, ta nie ma startu do weteranki. Brakuje jej polotu i lekkości płyty sprzed dziesięciu lat, a niektóre covery wręcz mnie drażnią (choćby mojej ukochanej
"Rebeki")!
Dlatego tutaj wylądowała dopiero pod koniec listy oczekujących!
T.Love za to swoim entuzjazmem dorównuje ich najlepszym osiągnięciom! Chociaż akurat wersja deluxe której słuchałem jest na moje ucho ciut przydługa. A choćby taki
Sting w pojedynczych utworach nie był w stanie przebić się do mojego podsumowania, jednak jako całość w najnowszej płycie zabrzmiał intrygująco i profesjonalnie (jak prawie zawsze).
Najwięcej straciła formacja
Nergala i Portera -13, nowszy
LC "Dzieciom" -9 oraz
KM z gruzińskim chórem kobiecym -7! Zaś największe postępy zanotowali:
Metallica +4, a także
Voo Voo,
tAW i
Bukartyk po +3.
#056
01. [= 12] U2 – Songs of Innocence / 2014
02. [↑ 05] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016
03. [↑ 03] Birds of Tokyo – Brace / 2016
04. [↑ 04] Voo Voo – 7 / 2017
05. [= 06] Kaleo – A/B / 2016
06. [↓ 10] Lao Che – Soundtrack / 2012
07. [*^D] Anna Maria Jopek – ID / 2007
--------------------------------------------------------------
08. [↑ 02] the Afghan Whigs – in Spades / 2017
09. [*^D] T.Love – T.Love / 2016
10. [↓ 03] Katie Melua feat. Gori Women's Choir – in Winter / 2016
11. [p 02] Red Hot Chili Peppers – the Getaway / 2016
12. [↑ 03] Piotr Bukartyk – o Zgubnym Wpływie Wyższych Uczuć / 2017
13. [↑ 05] Skunk Anansie – Black Traffic / 2012
14. [*^D] Sting – 57th & 9th / 2016
------------------------------------------------------
15. [*+D] Beth Ditto – Fake Sugar / 2017
16. [↓ 02] Natalia Niemen – Niemen Mniej Znany / 2017
17. [= 04] Ørganek – Czarna Madonna / 2016
18. [p 17] Zakopower – Drugie Pół / 2015
19. [↓ 24] Lao Che – Dzieciom / 2015
20. [↓ 04] the xx – I See You / 2017
21. [↓ 02] Me and That Man – Songs of Love and Death / 2017
*** Czekalnica ***
1. LemON – Tu / 2017
2. Depeche Mode – Spirit / 2017
3. Soundgarden – King Animal / 2012
4. Mew – Visuals / 2017
5. No Man's Valley – Time Travel / 2016
6. Royal Blood – How Did We Get so Dark? / 2017
7. alt-J – Relaxer / 2017
8. Anna Maria Jopek & Gonzalo Rubalcaba – Minione / 2017
9. Warsaw Tango Group – Warszawskie Tango Elektryczne / 2017
I jak zwykle, mam nadzieję, że za dwa tygodnie znowu przedstawię Wam moje kolejne propozycje.