Notowanie między jednym koncertem Luxtorpedy a drugim...
Nowości:
No i znów Cree. Zdaje się, że ten album zagości dłużej w moim odtwarzaczu.
Dealer & Macias PHE - Cień
A tutaj kompletny odpał hardcorowy. I to po polsku...
Czy to jest ostatnia płyta ze znaczkiem Radia Orbit?
W każdym bądź razie cieszę się, że mogłem się do tego przyczynić.
Przepraszam za brak skromności w tym momencie, ale w Radio mnie już nie ma, więc jest radość, że pozostał po mnie jakiś ślad...
Jeszcze o numerze jeden napiszę, że nawet ja się nie spodziewałem,
ale to jest grupa na miarę Bukowin, eSDeeMów i... Myśli...
choć więcej utworów nie znam.
Notowanie 751, 17.12.2015.
Miejsce. Poprzednio. Ile razy w dziesiątce. Ile razy. Wykonawca - TYTUŁ
1. 3. 5. 7. Bractwo Wiecznego Natchnienia - MOSKIEWSKI PEJZAŻ 2. 5. 4. 5. Twelve Foot Ninja - ONE HAND KILLING
3. 1. 7. 8. ANN - ZERWANIE KONTAKTU BOJOWEGO Z ŻYCIEM 4. 7. 2. 7. Disturbed - THE LIGHT
5. 4. 9. 11. Armia - PUSTE OKNO 6. 12. 28. 30. Luxtorpeda - 44 DNI
7. 2. 8. 9. Armia - DUSZO WRÓĆ
8. 6. 12. 12. Łagodna Pianka - PRAWIE SCIENCE-FICTION 9. 25. 1. 2. Cuba de Zoo & Litza & Laboratorium Pieśni - BULDOŻER
10. 10. 2. 5. Armia - TANIEC DUCHÓW
11. 15. -. 5. Cree - GŁODNE DUCHY 12. 13. -. 5. Flamengo - PÁR STOLETÍ 13. N. -. 1. Cree - MOŻESZ NA MNIE LICZYĆ
14. 8. 12. 13. Cuba de Zoo & Maleo - HISTORIA Z OGNIA 15. 18. -. 3. Adele - HELLO
16. 9. 9. 11. Rimbaud - POTOP
17. 16. -. 5. Chicory Tip - SON OF MY FATHER
18. 11. 7. 12. David Gilmour - FACES OF STONE
19. 19. -. 8. Armia - TOŃ
20. 20. -. 4. State Urge - MORE 21. N. -. 1. Coldplay - ADVENTURE OF A LIFETIME
22. 14. 7. 11. Taco Hemingway - 6 ZER
23. 23. -. 4. Fyfe Dangerfield - IF THE WORLD ENDS
24. 17. 11. 31. Rimbaud - ARMATA 25. N. -. 1. Cree - Z NIEBA SPADŁO
26. 22. -. 3. Rock and Fire & Martyna Szczepaniak - OGIEŃ 27. 28. -. 3. Micromusic & Skubas - BEZWŁADNIE 28. N. -. 1. Dealer & Macias PHE - CIEŃ
29. 21. 4. 12. Rimbaud - JESTEŚCIE FAŁSZYWMI MURZYNAMI
30. 30. -. 2. Maleo Reggae Rockers - ODDAJĘ CI TO CO ZŁE
Wypadły (z którego miejsca, ile razy w dziesiątce, ile razy w trzydziestce):
24. -. 5. Już Nie Żyjesz - ZNIKĄD DONIKĄD
26. -. 7. Simplefields - EMILY SCATTERBRAIN
27. 4. 13. 2Tm2,3 - HARAQIA
29. 7. 14. Riverside - FOUND (THE UNEXPECTED FLAW OF SEARCHING)
Płyty:
01. (03.02.02.) Cree - HEARTBREAKER (2015)
02. (01.09.09.) Armia - TOŃ (2015)
03. (04.13.13.) David Gilmour - RATTLE THAT LOCK (2015)
04. (02.05.05.) Maleo Reggae Rockers - WAKE UP (2015)
05. (05.05.05.) Strachy na Lachy - DODEKAFONIA (2010)
06. (09.03.03.) Adele - 25 (2015)
07. (13.02.02.) Cochise - THE SUN ALSO RISES FOR UNICORNS (2015)
08. (07.06.06.) Kortez - BUMERANG (2015)
09. (06.12.12.) Łagodna Pianka - PRAWIE SCIENCE-FICTION (2015) 10. (NN.01.01.) Coldplay - A HEAD FULL OF DREAMS (2015)
11. (08.11.11.) Mikromusic - MATKA I ŻONY (2015)
12. (10.05.05.) Etna Kontrabande - STYLEM DOWOLNYM (2015)
13. (12.08.08.) Simplefields - DIRT ON TV (2015)
14. (14.04.04.) Różni Wykonawcy - SMOOTH JAZZ CAFE 15 (2015)
15. (11.13.13.) Rimbaud - RIMBAUD (2015)
16. (15.17.17.) P.O.D. - THE AWAKENING (2015)
17. (16.20.20.) Taco Hemingway - UMOWA O DZIEŁO (2015
18. (17.19.19.) Taco Hemingway - TRÓJKĄT WARSZAWSKI (2014)
19. (18.15.15.) Riverside - LOVE, FEAR AND THE TIME MACHINE (2015)
20. (19.16.16.) Zbigniew Wodecki with Mitch & Mitch Orchestra and Choir - 1976: A SPACE ODYSSEY (2015)
adameria napisał(a):Dla jednych to koszmar, a dla innych fajny przebój radiowy, a dla mnie po prostu pop w najlepszym możliwym wydaniu.
dokładnie, niektórzy narzekają na Coldplay, ale oni grają po prostu inaczej niż kiedyś.
może i jest bardziej popowo, ale to nie znaczy, że tragicznie. Ja ich kupuję.
adameria napisał(a):10. (NN.01.01.) Coldplay - A HEAD FULL OF DREAMS (2015)
całej płyty jeszcze nie znam, ale kilka utworów z "Everglow" na czele powinno spodobać się nawet fanom dawnego Coldplay.
Ja słuchałem wyrywkowo, a kilka utworów w całości i wygląda na to, że to moja ulubiona. Jest tam kilka świetnych rzeczy, w tym bonus.
Bardzo cieszy lider, cieszy też drugie miejsce. Chyba jeszcze nigdy nie było tak, że Twoja czołowa dwójka była także na mojej liście.
adameria napisał(a):więcej utworów nie znam
Kiedy z nimi rozmawiałem to mieli w sumie trzy nagrania.
Z płyty Armii po wyrywkowym przesłuchaniu uznałem za bardzo dobre dwa utwory: Toń i Urkolloseum. Znane mi wcześniej Puste okna uważam za fatalne.
Dotarłem do płyty Cree i zrobiła na mnie dobre wrażenie. Podeszły mi aż cztery utwory, w tym dwa, ktore są na Twojej liście. Co do najwyższej nowości to czy to zrzynka czy hołd nie jest dla mnie ważne, ale jest to nawiązanie do tego Knopflera, którego najmniej lubię.
Toń jest tylko bardzo dobra, a Ur może jeszcze wejdzie na moją listę.
Póki co nie chcę, żeby Armia kompletnie zdominowała listę, bo przecież wiele dobrego jest od innych wykonawców.
kajman napisał(a):nawiązanie do tego Knopflera, którego najmniej lubię
No widzisz, a ja się tym utworem coraz bardziej zachwycam i kto wie, co będzie w tym tygodniu.
adameria napisał(a):Póki co nie chcę, żeby Armia kompletnie zdominowała listę
Ja tak nie potrafię. Podoba mi się to wchodzi. Ale ja mam 66 miejsc, więc u mnie ta dominacja procentowo wygląda słabiej.
adameria napisał(a):ja się tym utworem coraz bardziej zachwycam i kto wie, co będzie w tym tygodniu
A mnie bardziej przekonują Duchy i jeszcze jeden utwór bardziej, ale go u Ciebie nie ma. A a propos nawiązań w jednym utworze jest fragment ewidentnie nawiązujący do Doorsów.