Campari
Użytkownik
Liczba postów: 71
Dołączył: Jun 2007
|
Re: PRYWATNA LISTA PRZEBOJÓW. Notowanie 658 z 11.08.2007 r.
Listoholik napisał(a):01. [02, 05] No Cars Go â THE ARCADE FIRE
02. [04, 06] Burn My Shadow â UNKLE
03. [01, 08] Books From Boxes â MAXÏMO PARK
04. [06, 06] Smokers Outside The Hospital Doors â EDITORS
05. [09, 04] Down Boy â YEAH YEAH YEAHS
06. [08, 05] Silently â BLONDE REDHEAD
07. [05, 06] Hunting For Witches â BLOC PARTY
08. [03, 07] Map Of The Problematique â MUSE
09. [25, 03] Grip Like A Vice â THE GO! TEAM
10. [12, 07] It's Not Over Yet â KLAXONS
genialny numer 1., swietny numer 2, ale cala plyta niestety mierna, dalej 2 rozczarowania, czyli Maximo Park i Editors (ach ten syndrom drugiej plyty), ale potem na oslode cudowne YYY's, Blonde Redhead, Bloc Party (luv ) i b. dobre single Muse, TG!T i Klaxons. Pierwsza 10 wiec bardzo, bardzo mi sie podoba
Listoholik napisał(a):11. [10, 07] The Heinrich Maneuver â INTERPOL
12. [16, 05] Mistaken For Strangers â THE NATIONAL
13. [17, 05] Spencer Perceval â ILiKETRAiNS
14. [11, 08] Icky Thump â THE WHITE STRIPES
15. [07, 08] Missed The Boat â MODEST MOUSE
16. [13, 11] I Don't Know How To Love Him â SINEAD O'CONNOR
17. [15, 06] Setting Sun â THE ALIENS
18. [43, 02] Heart It Races â ARCHITECTURE IN HELSINKI
19. [18, 04] Fluorescent Adolescent â ARCTIC MONKEYS
20. [19, 05] For Reasons Unknown â THE KILLERS
na 11. Interpol, czyli najwieksze rozczarowanie tego roku, ale z calkiem niezlym singlem, dalej przereklamowany The National (chociaz akurat ta piosenka daje rade). nowego singla iLiKETRAiNS jeszcze nie slyszalem, ale ich debiut bardzo mi sie podobal, wiec spodziewam sie dobroci The White Stripes na poziomie, tak jak Modest Mouse (chociaz wiadomo, ze to nie "The Moon & Antarctica", dalej Sinead, za która raczej nie przepadam, ale za to za The Aliens i Architekci juz sympatycznie. Potem dwa zespoly z syndromem drugiej plyty, która nie dorasta do piet debiutowi
Listoholik napisał(a):21. [44, 02] Worried About Ray â THE HOOSIERS
22. [---, 01] Rag And Bone â THE WHITE STRIPES
23. [49, 02] Robot Man â THE ALIENS
24. [22, 08] To The East â ELECTRELANE
25. [36, 03] Bouncing Off Clouds â TORI AMOS
26. [42, 02] Heathens â BRACKEN
27. [35, 03] Rocks In Pockets â JAY-JAY JOHANSON
28. [14, 09] Back To You â PLEASURE feat. BRETT ANDERSON
29. [31, 06] Charming The Flames â FIELDS
30. [29, 28] Intervention â THE ARCADE FIRE
The Hoosiers nie znam, dalej znowu The Aliens i po raz 1. Electrelane, czyli 2 zespoly, których ostatnie plyty nie bola, ale tez nie poruszaja jakos szczegolnie. ooo Tori kolejnych 3 pozycji nie znam potem srednie Fields i kolejne znakomite nagranie Arcade Fire
Listoholik napisał(a):31. [23, 17] Rainbowarriors â COCOROSIE
32. [---, 01] Monster â YOU SAY PARTY! WE SAY DIE!
33. [27, 10] Atlas â BATTLES
34. [28, 10] Song For The Fields â FIELDS
35. [37, 03] Elephant Gun â BEIRUT
36. [50, 02] Pogo â DIGITALISM
37. [46, 02] The Angry Mob â KASIER CHIEFS
38. [47, 03] Oh My God â MARK RONSON feat. LILY ALLEN
39. [41, 02] Capital G â NINE INCH NAILS
40. [40, 09] Heart-Shaped Glasses â MARILYN MANSON
siostry z CocoRosie to moje ulubienice, YSP!WSD! milo graja, Battles graja dziwnie, ale podobno dobrze nowy Beirut nie powala, Digitalism nie znam, Kaiser Chiefs w tym roku siegneli dna, nie tylko za sprawa "Ruby", ale calej plyty, Marka R. wole zdecydowanie w poprzednim singlu, Nine Inch Nails wole na poprzednich albumach, bo ten jest przecietny, a Mansona wole nowy singiel
Listoholik napisał(a):41. [20, 06] Heavywight Champion Of The World â REVEREND & THE MAKERS
42. [48, 03] All My Friends â LCD SOUNDSYSTEM
43. [32, 09] Must Be The Moon â !!!
44. [21, 16] The Magic Position â PATRIC WOLF
45. [45, 02] Autumn Song â MANIC STREET PREACHERS
46. [38, 06] Fans â KINGS OF LEON
47. [33, 05] Overpowered â ROISIN MURPHY
48. [26, 04] Sweet Piece â RJD2
49. [---, 01] My Piano â HOT CHIP
50. [---, 01] Passchendaele â GOODBOOKS
nie znam miejsca 41. i 50., !!! kocham calym sercem, dusza i nogami po wczorajszym cudownym koncercie Patrick Wolf to zdolny chlopak, chociaz nowa plyta nie powala, MSP powrócili w dobrym stylu, Kings of Leon zrobili duzy krok do przodu w rozwoju muzycznym i podali nam jedna z najlepszych plyt tego roku, ciekawe czy tak samo bedzie z Roisin Murphy, która juz zachwyca nowym singlem. RJD2 pamietam jak przez mgle, a Hot Chip to moja nadzieja koncertowa na ten rok
poczekalni nie komentuje, bo jest tego trooooche
podsumowujac moja absolutna czolowka ulubionych LP na tym forum
http://rateyourmusic.com/~Campari - RYM
http://www.last.fm/user/campari_wawa - last.fm
|
|