Listoholik napisał(a):381. 1. 1. THE HORRORS – I Can See Through You
Niedoceniony trochę.
Listoholik napisał(a):378. 1. 1. SNOW PATROL – Called Out In The Dark
Spodobało mi się po czasie.
Listoholik napisał(a):375. 1. 1. PJ HARVEY – The Glorious Land
Trzeba słuchać całej płyty.
Listoholik napisał(a):372. 1. 1. LYKKE LI – Get Some / I Follow Rivers
Ten drugi numer to jeden z najchwytliwszych akcentów 2011.
Listoholik napisał(a):369. 1. 1. JANE'S ADDICTION – End To The Lies
Przekonuję się do płyty.
Listoholik napisał(a):368. 1. 1. HOT CHIP – Hand Me Down Your Love
To jeszcze z One Life Stand
Listoholik napisał(a):357. 2. 1. KAISER CHIEFS – Little Shocks
Kaiserzy zawsze stawiają na nogi!
Listoholik napisał(a):350. 2. 1. DEATH CAB FOR CUTIE – You Are A Tourist
Czekam na więcej od nich na Twojej liście.
Listoholik napisał(a):349. 3. 1. WHITE LIES – Holy Ghost
Z perspektywy czasu w ogóle nie rozumiem narzekań na ich drugi LP.
Listoholik napisał(a):344. 3. 1. LYKKE LI – Sadness Is A Blessing
Listoholik napisał(a):277. 32. 3. THE ANTLERS – I Don't Want Love
Nie muszę tłumaczyć
Listoholik napisał(a):271. 38. 2. KASABIAN – Re-wired
Nic nowego ale wciąż ich lubimy.
Listoholik napisał(a):256. 46. 2. BORN BLONDE – Radio Bliss
Jedno z odkryć.
Listoholik napisał(a):249. 54. 5. THE HORRORS – Still Life
Świetnie promowało płytę.
Listoholik napisał(a):238. 62. 5. LADYTRON – Mirage
Wyborna produkcja.
Listoholik napisał(a):217. 80. 5. FLORENCE AND THE MACHINE – What The Water Gave Me
Robiło duże wrażenie.
Listoholik napisał(a):206. 96. 7. dEUS – Constant Now
Kolejne moje odkrycie.
Listoholik napisał(a):184. 123. 6. LADYTRON – White Elephant / Ambulances
Oj, to chyba moja płyta roku.
Listoholik napisał(a):182. 124. 9. FOSTER THE PEOPLE – Pumped Up Kicks
Dla mnie hit wakacji.
Listoholik napisał(a):173. 141. 5. THE STROKES – Machu Picchu
Najlepiej wpada w ucho na ostatnim LP.
Listoholik napisał(a):164. 154. 7. KLAXONS – Twin Flames
Uśmiech na twarzy bo ze starej, sprawdzonej płyty.
Listoholik napisał(a):150. 175. 9. ARCADE FIRE – Modern Man
Zaczyna się The Suburbs... To lubię...
Listoholik napisał(a):148. 178. 9. WHEN SAINTS GO MACHINE – Fail Forever
Jak usłyszałem w GH+ to mi kopara upadła.
Listoholik napisał(a):136. 193. 9. LADYTRON – Ace Of Hz
Fajnie że dołączyli to do LP.
Listoholik napisał(a):133. 208. 6. ARCADE FIRE – We Used To Wait
... a to bardzo lubię...
Listoholik napisał(a):129. 212. 11. KINGS OF LEON – Pyro
Chyba się nie znudzi.
Listoholik napisał(a):125. 217. 9. GOSSIP – Men In Love
O! Z fantastycznej płyty.
Listoholik napisał(a):114. 239. 9. THE STROKES – Taken For A Fool
Wybrałem i to bo niezłe.
Listoholik napisał(a):105. 264. 8. BEIRUT – East Harlem
Beirut to klasa sama w sobie.
Listoholik napisał(a):091. 304. 10. 02. M83 – Midnight City
Tego się nie zapomni mimo że wolę Kim and Jessie.
Listoholik napisał(a):081. 322. 10. 02. METRONOMY – The Look
Pan za fortepianem (wzrockowy jestem).
Listoholik napisał(a):071. 344. 13. 10. GOTYE feat. KIMBRA – Somebody That I Used To Know
Jeden z utworów dekady cokolwiek by mówili.
Listoholik napisał(a):054. 394. 12. 05. THE KILLS – Future Starts Slow
Zadebiutowali u mnie z tym nagraniem...
Listoholik napisał(a):053. 396. 11. 05. BEIRUT – Santa Fe
Bo Beirut.
Listoholik napisał(a):034. 470. 14. 02. THE RAPTURE – How Deep Is Your Love?
Bardzo lubię.
Listoholik napisał(a):029. 508. 12. 01. CRYSTAL CASTLES feat. ROBERT SMITH – Not In Love
Chwyciło w tej wersji.
Listoholik napisał(a):028. 509. 18. 05. R.E.M. – Überlin
O dziwo spodobało mi się.
Listoholik napisał(a):026. 516. 15. 06. ARCADE FIRE – Ready To Start
... a to uwielbiam!
Jejku, ale skarbnica muzyki!
Większość oczywiście nie znam a z reszty wybrałem te które zrobiły na największe wrażenie.