Dawno mnie tu nie było ciałem i słowem, tak jakoś wyszło. W końcu postanowiłem zebrać się na jakiś komentarz podsumowujący ostatnie tygodnie, a ty w tym czasie wyskakujesz na liście z Warpaint
To podchodzi pod słownikową definicję ''zbiegu okoliczności''
Cytat:01. 01. 10. 10. Autystyczny - Luxtorpeda
Niezmiernie podoba mi się, chociaż to nie moja estetyka listowa, jakoś pojedynczo nie potrafił zawalczyć z innymi singlami. Lepiej brzmi na płycie.....i na LP3.
ku3a napisał(a):02. 02. 02. 02. Days Are Forgotten - Kasabian
To duża niespodzianka, bo nie liczyłem się z możliwością pojawienia się tego kawałka na Twojej liście. Po prostu nie pasował mi tu i już (język) Do tego doszła jeszcze dosyć słaba postawa tam, gdzie teoretycznie Kasabian powinni walczyć o szczyt (np. u mnie) i jakoś nie przypuszczałem, że ktoś podejmie się obrony honoru ''Days Are Forgotten''
Ciekawe jak zareagujesz na płytkę.
ku3a napisał(a):07. 16. 01. 01. Walk - Foo Fighters
Ja się cieszę, bo nowym singlem została ''Arlandria''. Do ''Walk'' też się zdążyłem przekonać, bo początki nie były łatwe.
ku3a napisał(a):09. 22. 01. 01. Szukam się - Kumka Olik
Nie masz przypadkiem błędu w tytule? Dla mnie powrót polskiego Joy Division to wielkie święto. Nie wiem czy w ogóle jestem godny posłuchać ich nowych kompozycji (język) Ale pewnie to zrobię. No co? Może teraz są już dojrzalsi itd....Nie skreślam nikogo, kto przynajmniej wierzy w dobrą muzyką.
ku3a napisał(a):24. 24. 20. The Glorious Land - PJ Harvey
Wynik tygodniowy jakby wyjęty z DLP. Ale nie! To lista Kuby :icon_razz:
Szok i podziw
ku3a napisał(a):26. NN. 01. Irresistible Force - Jane's Addiction
W tym tygodniu zaatakowali już nie pierwszą listę. W HQ brzmi naprawdę dobrze. Widzę przed nim szerokie perspektywy...nie tylko u Ciebie
PS - Podobał mi się komentarz na youtube przy teledysku do tego numeru: ''5 sekund....cycki. O tak, to musi być JD'' (język)
ku3a napisał(a):30. 27. 10. Water Water - Stirwater
Niby ich u mnie nie ma, ale ośmielę się napisać, że więcej oczekiwałem po ich postawie na tej liście. W sumie to przewidywałem top 3 jak nic
ku3a napisał(a):36. 37. 05. Niech żyje bal - Kenny G
Takiej muzyki tutaj się nie spodziewałem. To, że nie lubię piosenki to jedno, ale brzmienie tego coveru jest takie szalone, cyrkowe....dobre.
Cytat:35. NN. 01. Baby - Warpaint
Ładny wybór. W ogóle dopiero teraz zauważyłem, że ''The Fool'' przez ostatnie tygodnie stale gości na liście płyt (nisko, ale jest). Też rozważałem debiut ''Baby'' na DLP, ale mam wrażenie, że w innych kompozycjach dziewczyny pokazują znacznie więcej od strony muzycznej. A za ''Baby'' robi u mnie ''Billy Holliday'', więc równowaga utrzymana (język) Niemniej, każdy ich utwór jest bardzo dobry, jak przystało na największą rewelację w żeńskim graniu na przestrzeni ostatnich lat.
ku3a napisał(a):40. NN. 01. Nasza relacja - Zdalnie Sterowani
Brzmi po brytyjskiemu, czyli fajnie. Może sięgnę po całą EP-kę.
Cytat:49. 48. 156. All Nightmare Long - Metallica
Sorry, ale już nikt się tym nie podnieca. Możesz ich zdjąć
PS - wybacz te (języki), ale dowiedziałem się, że jest jakieś ograniczenie wysyłania emotek w jednym poście i nie mogłem poradzić sobie w inny sposób <lekkie zdziwienie>