Wyniki szukania
|
Post |
Autor |
Dział |
Odpowiedzi |
Wyświetleń |
Napisane
[rosn.]
|
|
|
Wątek: Mychartsowy Top Rammstein
Post: RE: Mychartsowy Top Rammstein
|
jogosz |
Mychartsowe Topy |
146 |
2 307 |
25.11.2023, 12:46 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 375
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 375
1. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
2. Daria Zawiałow - DZIEWCZYNA POP
3. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
4. Hurt - KOSMOS
5. Romy - LOVEHER
6. Brodka - GAD
7. The Beatles - NOW AND THEN
8. Kim Nowak... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
32 |
865 |
12.11.2023, 07:59 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 427
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 427
01 - The B-52's - Good Stuff (1992)
02 - Tears For Fears - Break It Down Again (1993)
03 - Garbage - You Look So Fine (1998)
04 - Björk - Isobel (1995)
05 - The Lightning Seeds - Lucky You (1994)
06 ... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
28 |
1 285 |
10.11.2023, 08:05 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 374
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 374
1. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
2. Daria Zawiałow - DZIEWCZYNA POP
3. Romy - LOVEHER
4. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
5. The Beatles - NOW AND THEN
6. Brodka - GAD
7. Peter Gabriel - FOUR KINDS... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
30 |
1 454 |
10.11.2023, 08:03 PM |
|
|
Wątek: Notowanie 787
Post: RE: Notowanie 787
Miło mi, że posłuchałeś w koncu Sama Smitha. Czujesz do niego miętę ;)?
Gdzie mi umknęła ta Kylie Minogue? Måneskin - coś nie mogę się do końca przekonać, chociaż do tej pory podobały mi się ich nagr... |
|
jogosz |
Tomekk lista |
4 |
159 |
06.11.2023, 10:24 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 373
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 373
1. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
2. Daria Zawiałow - DZIEWCZYNA POP
3. Peter Gabriel - FOUR KINDS OF HORSES
4. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
5. Body Of Light - NEVER EVER
6. Slowdive - SKIN IN T... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
24 |
1 068 |
05.11.2023, 11:18 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 373
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 373
1. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
2. Daria Zawiałow - DZIEWCZYNA POP
3. Romy - LOVEHER
4. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
5. Peter Gabriel - FOUR KINDS OF HORSES
6. Brodka - GAD
7. Daria Zawiałow &... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
24 |
1 068 |
31.10.2023, 09:16 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 426
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 426
01 - Tears For Fears - Break It Down Again (1993)
02 - The B-52's - Good Stuff (1992)
03 - Garbage - You Look So Fine (1998)
04 - The Pretenders - Middle Of The Road (1984)
05 - The Lightning Seeds - ... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
31 |
1 600 |
31.10.2023, 09:12 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 372
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 372
1. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
2. Daria Zawiałow - DZIEWCZYNA POP
3. Peter Gabriel - FOUR KINDS OF HORSES
4. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
5. Romy - LOVEHER
6. Slowdive - SKIN IN THE GAME
7. D... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
30 |
1 060 |
29.10.2023, 11:07 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 425
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 425
01 - Kasa Chorych - Chcę cię kochać (1998)
02 - Garbage - You Look So Fine (1998)
03 - Tears For Fears - Break It Down Again (1993)
04 - Karolina Czarnecka - Hera koka hasz LSD (2014)
05 - The Lightni... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
31 |
1 422 |
29.10.2023, 10:06 AM |
|
|
Wątek: Green Day - Saviors
Post: RE: Green Day - Saviors
Brakowało mi ich, ale utwór średni na jeża. |
|
jogosz |
Nowe albumy |
15 |
273 |
24.10.2023, 11:45 PM |
|
|
Wątek: Wędrowna Lista Przebojów - notowanie nr 783 (21.10.23r.)
Post: RE: Wędrowna Lista Przebojów - notowanie nr 783 (2...
I tu również U2, no proszę :) A Maneskin to fenomen, którego kupuję półnapół.
Ale ogólnie sporo nie znam + sporo brzmień dla..."ciepłych" :lol: Dla mnie spoko. |
|
jogosz |
Wędrowna Lista Przebojów |
7 |
138 |
24.10.2023, 11:40 PM |
|
|
Wątek: Codzienna Utworów Lista - #2123, 24.10.2023
Post: RE: Codzienna Utworów Lista - #2123, 24.10.2023
To nowe U2 prima sort. Liczę, że zawalczy tu i da im autostradę do innych list. Na luzie.
W ogóle obserwuję, że tu ciekawi miks cięższego rocka i elektroniki. |
|
jogosz |
Galaktyczna Lista / Codzienna Utworów Lista |
1 |
73 |
24.10.2023, 11:38 PM |
|
|
Wątek: Lech Janerka - Dupa jak Sofa
Post: RE: Lech Janerka - Dupa jak Sofa
Dla mnie bomba :) Słucham wiele lat i cóż, jest forma. Jest motywacja do głosowania częściej na listę przebojów tego forum :):lol: |
|
jogosz |
Nowe single (i nie tylko) |
9 |
308 |
24.10.2023, 11:37 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 371
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 371
1. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
2. Peter Gabriel - FOUR KINDS OF HORSES
3. Slowdive - SKIN IN THE GAME
4. Romy - LOVEHER
5. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
6. James Blake - LOADING
7. Guns N' Ros... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
27 |
1 166 |
18.10.2023, 09:57 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 370
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 370
1. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
2. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
3. Slowdive - SKIN IN THE GAME
4. Romy - LOVEHER
5. Peter Gabriel - FOUR KINDS OF HORSES
6. James Blake - LOADING
7. Guns N' Ros... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
35 |
1 678 |
15.10.2023, 08:58 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 368
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 368
1. Daria ze Śląska - KILL BILL
2. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
3. Anita Lipnicka - JAK NA FILMACH
4. Romy - LOVEHER
5. Goo Goo Dolls - RUN ALL NIGHT
6. Peter Gabriel - FOUR KINDS OF HORSES
7. Jam... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
28 |
979 |
29.09.2023, 08:05 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 367
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 367
1. Daria ze Śląska - KILL BILL
2. Romy - LOVEHER
3. Guns N' Roses - PERHAPS
4. Daria Zawiałow - Z TOBĄ NA CHACIE
5. Björk - VICTIMHOOD
6. Peter Gabriel - FOUR KINDS OF HORSES
7. Anita Lipnicka - JAK N... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
62 |
2 559 |
23.09.2023, 07:27 PM |
|
|
Wątek: Notowanie 773
Post: RE: Notowanie 773
Tomekk napisał(a):29.N(1) ALGORITHMS - Kasabian
O, chyba jedyna lista, która promuje ten ciekawy utwor. |
|
jogosz |
Tomekk lista |
3 |
217 |
19.08.2023, 08:25 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 327
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 327
1. Pidżama Porno - BUCZY
2. Metallica - LUX ÆTERNA
3. Pr0files - VAN GOGH
4. Fever Ray - CARBON DIOXIDE
5. Queen - FACE IT ALONE
6. A.A. Williams - HOLLOW HEART
7. Blanka - SOLO
8. Röyksopp feat. Susa... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
21 |
996 |
18.12.2022, 01:00 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 324
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 324
1. Lady Pank - WSPINACZKA (MTV UNPLUGGED)
2. Yeah Yeah Yeahs - WOLF
3. Telenova - SCARLET
4. Krzewy - TAMTE DNI
5. Feu! Chatterton - MONDE NOUVEAU
6. Joe Bonamassa - BLACK ROSES
7. Lady Pank - KROKODY... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
25 |
1 446 |
27.11.2022, 12:56 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 373
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 373
1. Members Of Mayday - Sonic Empire (1997)
2. Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (1994)
3. Opus III - It's A Fine Day (1992)
4. The Cure - Play For Today (1980)
5. ATB - Justify (2007)
6. Sneake... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
23 |
688 |
30.10.2022, 03:04 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 321
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 321
1. Kyary Pamyu Pamyu - ISSHIN DOUTAI
2. Danger Mouse & Black Thought - AQUAMARINE
3. Arcade Fire - UNCONDITIONAL I (LOOKOUT KID)
4. Bill Callahan - COYOTES
5. Hatchie - LIGHTS ON
6. Nene Heroine f... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
55 |
1 860 |
30.10.2022, 02:58 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 371
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 371
1. Members Of Mayday - Sonic Empire (1997)
2. Massive Attack - Unfinished Sympathy (1991)
3. Natasha Bedingfield - Unwritten (2004)
4. Siouxsie And The Banshees - Kiss Them For Me (1991)
5. Guru Josh ... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
25 |
1 880 |
10.10.2022, 03:17 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 318
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 318
1. Arctic Monkeys - THERE'D BETTER BE A MIRRORBALL
2. Editors - KARMA CLIMB
3. Billie Eilish - TV
4. Spiritualized - BEST THING YOU NEVER HAD (THE D SONG)
5. Feu! Chatterton - MONDE NOUVEAU
6. Color T... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
39 |
1 152 |
10.10.2022, 03:14 AM |
|
|
Wątek: Mychartsowy Top Arethy Franklin
Post: RE: Mychartsowy Top Arethy Franklin
|
jogosz |
Mychartsowe Topy |
179 |
2 998 |
10.10.2022, 03:04 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 370
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 370
1. Members Of Mayday - Sonic Empire (1997)
2. Massive Attack - Unfinished Sympathy (1991)
3. Natasha Bedingfield - Unwritten (2004)
4. The Killers - When You Were Young (2006)
5. Siouxsie And The Bans... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
23 |
1 487 |
03.10.2022, 07:08 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 317
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 317
1. Arctic Monkeys - THERE'D BETTER BE A MIRRORBALL
2. Editors - KARMA CLIMB
3. Billie Eilish - TV
4. Spiritualized - BEST THING YOU NEVER HAD (THE D SONG)
5. Feu! Chatterton - MONDE NOUVEAU
6. Artur R... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
27 |
1 761 |
03.10.2022, 07:07 PM |
|
|
Wątek: Mychartsowy Top Céline Dion
Post: RE: Mychartsowy Top Céline Dion
|
jogosz |
Mychartsowe Topy |
329 |
5 451 |
03.10.2022, 07:05 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 369
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 369
1. Members Of Mayday - Sonic Empire (1997)
2. Massive Attack - Unfinished Sympathy (1991)
3. Natasha Bedingfield - Unwritten (2004)
4. The Killers - When You Were Young (2006)
6. Gala - Freed From Des... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
33 |
1 476 |
02.10.2022, 01:27 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 316
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 316
1. Arctic Monkeys - THERE'D BETTER BE A MIRRORBALL
2. Editors - KARMA CLIMB
3. Billie Eilish - TV
4. Calvin Harris feat. Justin Timberlake, Halsey & Pharrell - STAY WITH ME
5. Маша Кондратенко (Ma... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
34 |
1 899 |
30.09.2022, 06:36 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 315
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 315
1. Billie Eilish - TV
2. Editors - KARMA CLIMB
3. Arctic Monkeys - THERE'D BETTER BE A MIRRORBALL
4. Brian Eno - THERE WERE BELLS
5. Маша Кондратенко (Masza Kondratenko) - ВАНЬКА-ВСТАНЬКА (VAŃKA-VSTAŃ... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
37 |
1 070 |
25.09.2022, 01:37 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 368
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 368
1. Members Of Mayday - Sonic Empire (1997)
2. Massive Attack - Unfinished Sympathy (1991)
3. Natasha Bedingfield - Unwritten (2004)
4. The Killers - When You Were Young (2006)
5. Kraftwerk - Pocket Ca... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
26 |
1 454 |
25.09.2022, 01:35 AM |
|
|
Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 367
Post: RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 367
1. Members Of Mayday - Sonic Empire (1997)
2. Massive Attack - Unfinished Sympathy (1991)
3. The Killers - When You Were Young (2006)
4. Kraftwerk - Pocket Calculator (1981)
5. Gala - Freed From Desir... |
|
jogosz |
Mycharts Classic Top 20 |
26 |
1 464 |
16.09.2022, 04:47 PM |
|
|
Wątek: Mycharts Top 30 - Notowanie 314
Post: RE: Mycharts Top 30 - Notowanie 314
1. Billie Eilish - TV
2. Editors - KARMA CLIMB
3. Arctic Monkeys - THERE'D BETTER BE A MIRRORBALL
4. Brian Eno - THERE WERE BELLS
5. Маша Кондратенко (Masza Kondratenko) - ВАНЬКА-ВСТАНЬКА (VAŃKA-VSTAŃ... |
|
jogosz |
Mycharts Top 30 |
26 |
1 273 |
16.09.2022, 04:43 PM |