kajman30 nr 59 z 28.12.07 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 59 z 28.12.07 (/showthread.php?tid=917) |
kajman30 nr 59 z 28.12.07 - kajman - 28.12.2007 07:28 PM Wreszcie zabieram się do dłuższego komentarza â może znajdą się ze 2 czy 3 osoby, które go przeczytają. Lista zdecydowanie pod znakiem nowości â w zeszłym tygodniu nie było żadnej, a w tym jest aż 9 (w tym 6 zupełnie znikąd). A zdecydowana większość z nich nie szoruje dołów listy, bo ósma jest na 35 miejscu. Ale ścisła czołówka wydaje się być poza zasięgiem konkurencji. Jak zwykle u mnie jest sporo wielkich ruchów, ale wydaje mi się, że zdecydowanie mniej niż zazwyczaj. Tym razem jest tylko jeden powrót i to na 50 miejscu. 1. Niezaprzeczalnie najwięcej w tym tygodniu namieszał Serj Tankian. Wprawdzie awans The unthinking majority o 2 miejsca zupełnie na to nie wskazuje, ale już skok Feed us z 30 na 13 już zdecydowanie tak. A do tego jeszcze na 25 debiutuje Elect the day. 2. Nieco podobnie ma się sprawa z Avenged Sevenfold. Nie dość, że M.I.A. awansuje z 11 na 7 miejsce (najwyższe w moim zestawieniu) to jeszcze A little piece of Heaven jest nowością na 19 miejscu. A pierwsze 2 nagrania z płyty nie zapowiadały nic ciekawego, trzecie byłâŚo znacznie ciekawsze, ale nic nie zapowiadało, że jest tam tak totalnie pokręcony utwór. 3. Pierwsze wrażenie nie było zachwycające, ale potem wzięło mnie. Ten czad, zmiany tempa i w ogóle... I chociaż Liquid eternity znam dopiero 2 dni z małym hakiem, to już wystarczyło do debiutu na 6 miejscu. 4. Pierwsze poznane nagrania z płyty Autor nie wzbudzały mojego zachwytu. Potem znalazłem takie, które było o krok od pojawienia się na mojej liście i nadal nie może go zrobić. A potem usłyszałem Encore jeszcze raz i powaliło mnie. Efektem debiut na 18 miejscu. 5. Wprawdzie Mary Pickford (used to eat roses) w zeszłym tygodniu chyba osiiągnęła szczyt swoich możliwości i ostro spadła, ale za to zadebiutowało What a wonderful world. 6. To co nienazwane i Zrób co możesz nadal okupują szczyt listy, ale poza tym nie jest to najlepszy tydzień Anny Marii. On wszystko o nas wie, nieco spuściło z tonu, jedna piosenka wypadła z zestawienia, a kolejna nadal tkwi w poczekalni. Ale żeby wszyscy mieli taki brak sukcesów... 7. Pozostało już tylko 2 Ellingów, ale chyba nie mogą narzekać, bo Tight i A new body and soul tylko zamieniły się 3 i 4 miejscem. 8. Na 33 i 34 miejscu debiutują 2 polskie piosenki nieco podobne w klimacie i obie z poczekalni. To Futerko oraz Kocham i nie kocham cię. 9. Bo odejściu Toola zdecydowanym weteranem zestawienia jest The funeral, który zalicza już 39 tydzień w zestawieniu. A do tego nadal jest na 10 miejscu. 10. W zeszłym tygodniu piękny skok z 24, a w tym Alone with the sea udało się utrzymać 5 miejsce. To w obecnej sytuacji aż, a nie tylko. 11. Dwa miejsca w dół spadło natomiast Innuendo. Ale 8 miejsce to też znakomity wynik. 12. Największy skok w zestawieniu (o 19 miejsc) raczej niespodziewanie zaliczyło Tall tales taste like sour grapes. 13. Pierwsze nagranie z ostatniej płyty Paradise Lost było na mojej liście, kolejne trochę mnie rozczarowało, ale już Praise lamented shade nie miało problemów z debiutem na mojej liście. 14. Broken promise znudziło się 13 miejsce i postanowiła wrócić do 10. I udało się, bo jest na 9 miejscu. 15. Jakoś słabo kojarzę poprzednie nagrania Fuel. Angels take a soul zapamiętam na pewno znacznie lepiej, chociażby dlatego, że załapało się na moją listę. 16. Solar winds wieją coraz mocniej, ale na razie wystarczyło to im na 11 miejsce, ale o powrót do 10 będzie jednak trudno. 17. Nadal 3 piosenki White Stripes w zestawieniu, a kolejna tuż za nim. Ale awansowało tylko Rag and bone. 18. Można powiedzieć, że na początku jest koalicja smoothjazzowa, potem koalicja ciężkiego (nie zawsze) rocka, a za nim na 12 awansowało Jamminâ. 1. 1. 17 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 2. 2. 13 ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 3. 4. 11 TIGHT - Kurt Elling 4. 3. 11 A NEW BODY AND SOUL - Kurt Elling 5. 5. 3 ALONE WITH THE SEA - Hurt 6. N 1 LIQUID ETERNITY - Ayreon 7. 11. 19 M.I.A. - Avenged Sevenfold 8. 6. 3 INNUENDO - Queensryche 9. 13. 27 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipe 10. 10. 39 THE FUNERAL - Band Of Horses 11. 14. 20 SOLAR WINDS - Devin Townsend 12. 17. 4 JAMMIN' - Eliane Elias 13. 30. 4 FEED US - Serj Tankian 14. 9. 10 TRANQUILIZE - The Killers & Lou Reed 15. 20. 28 RAG AND BONE - The White Stripes 16. 8. 7 BIRDS - Bic Runga 17. 19. 31 LIGHTS - Archive 18. N 1 ENCORE JESZCZE RAZ - Strachy na Lachy 19. N 1 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged Sevenfold 20. 18. 3 ON WSZYSTKO O NAS WIE - Anna Maria Jopek & Oscar Neves & Mino Cinelu 21. 40. 11 TALL TALES TASTE LIKE SOUR GRAPES - Fair to Midland 22. 23. 9 INTENSION - Tool 23. N 1 WHAT A WONDERFUL WORLD - Katie Melua & Eva Cassidy 24. 26. 12 STAY TUNED - Robert Wyatt & Anja Garbarek 25. N 1 ELECT THE DEAD - Serj Tankian 26. 16. 18 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 27. 35. 3 GDZIEKOLWIEK - Grzegorz Turnau 28. 24. 9 CONQUEST - The White Stripes 29. 28. 6 THE ICE HOTEL - Stacey Kent 30. 46. 18 GIMME SHELTER - Anguelique Kidjo & Joss Stone 31. 31. 4 LOVE ME FOR THE COOL - Mark Scholtez 32. 21. 7 MARY PICKFORD (USED TO EAT ROSES) - Katie Melua 33. N 1 FUTERKO - Basia Stępniak-Wilk 34. N 1 KOCHAM I NIE KOCHAM CIĘ - Ewa Bem 35. N 1 PRAISE LAMENTED SHADE - Paradise Lost 36. 39. 8 WHAT IF - Coldplay 37. 22. 25 ME AND MRS JONES - Michael Buble 38. 41. 13 UNFURL - Katatonia 39. 38. 7 GOOD TIMES BAD TIMES - Godsmack 40. 32. 9 ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre Małżeństwo 41. 27. 27 SEPTEMBER SUN - Type O'Negative 42. 36. 6 SONG FOR HER - Manu Katche 43. 33. 13 ANOTHER FACE IN A WINDOW - Antimatter 44. 37. 4 NO WORLD FOR TOMORROW - Coheed and Cambria 45. 47. 7 THE UNTHINKING MAJORITY - Serj Tankian 46. 45. 9 NIEPRZYGODA - Happysad 47. 43. 32 ICKY THUMP - The White Stripes 48. N 1 ANGELS TAKE A SOUL - Fuel 49. 25. 3 RENDEZVOUS IN RIO - Michael Franks 50. P 13 SPENCER PERCEVAL - iLiKETRAiNS poczekalnia: CIVILIANS - Joe Henry YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS (YOU JUST DO AS YOU'RE TOLD) - The White Stripes WAY DOWN IN A HOLE - Tom Waits & Kronos Quartet SKŁAMAŁABYM - Anna Maria Jopek 29. SUNNY AFTERNOON - Victoria Hart 44. ANESTHETIZE - Porcupine Tree KOMBINAT - Agressiva '69 APRIL FOOLS AND EGGMEN - Fair to Midland 34. JAK GDYBY NIGDY NIC - Voo Voo 49. SIC! - Hey DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland DIG YOURSELF DEEP - Undertones PIOSENKA STARYCH KOCHANKÓW - Raz Dwa Trzy 50. IF HEARTACHES WERE NICKLES - Joe Bonamassa 48. GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti THE DECEPTION - iLiKETRAiNS THE HEART OF SATURDAY NIGHT - Diana Krall INNOCENCE - Bjork IF YOU WERE A SAILBOAT - Katie Melua ILLEGAL ATTACKS - Ian Brown & Sinead O'Connor NEON BIBLE - Arcade Fire HJOMALIND - Sigur Ros KRÓL - Zespół Reprezentacyjny SANTA BARBARA - Talia DARLING - Sons and Daughters NANTES - Beirut WHILE MY GUITAR GENTLY WEEPS - The Beatles LONDYN 8:15 - IRA DOWN HERE - Stateless THE BLEEDING - Five Finger Death Punch leżakownia: 7. 32 TERAZ I TU - Anna Maria Jopek 12. 10 UNDUN - Kurt Elling 15. 9 PREY - Recoil 42. 11 ARC OF THE CURVE - Fish GARDENS OF LIFE 2 - Ceti CIAŁÓ I KREW - Ceti SEX CHANGES - The Dresden Dolls - mrsap - 28.12.2007 07:35 PM Bardzo się cieszę z nowości na miejscach 18, 19 i 48 Szczególnie cieszy mnie 48, bo to dla mnie spora niespodzianka. Serj Tankian i Fair To Midland sporo zyskują Świetnie sobie radzi Hurt i utrzymuje miejsce w pierwszej piątce - saferłel - 28.12.2007 07:57 PM A ja nowości albo nie znam albo nie lubię. Posłucham z czystej ciekawości najwyżej i w koncu tego Avanged Sevenfold bo leży płyta na dysku... Szkoda, że Innuendo spada, w sumie ono jest blaskiem pierwszej 10...a nie przepraszam moje ukochane Broken Promise. Żałuję ogromnie, że tego nie wprowadziłem, teraz za późno, bo i masa nowości jest i to sie wszystko nakłada i nie ma sensu tego wprowadzać tym bardziej że konkurencja bardzo silna. Szkoda, wielka szkoda, wspaniały track. Nudzi mnie już to Lights trochę. Bardzo wysoko cenicie ten zespół, mi owszem podoba się ale 31 tyg to naprawdę mistrzowie tyle u mnie...nie wytrzymają (najwyżej 27) Trójka za bardzo namieszała wam w głowach tym ich kawałkiem...jak...mu tam było Again chyba (teraz moje zachowanie zdaje sie wskazywać, że nie szanuje tej piosenki - ale nie, naprawdę jest ok tylko przeceniana według mnie) Dobrze, że powraca Iliketrains. Katie Melua faktycznie chyba osiągnęła już wszystko bo leci na łeb na szyję. Eh no i ten Godsmack, którego zapomniałem posłuchać. Oj Suede zdominowało mi absolutnie muzyczny czas w tym tyg. - Listoholik - 28.12.2007 08:22 PM trzeba było całą płytę Serja Tankiana wrzucić do 50tki, ciekawie by było - kajman - 28.12.2007 09:16 PM Listoholik napisał(a):trzeba było całą płytę Serja Tankiana wrzucić do 50tki, ciekawie by byłoNic z tego! Empty walls mi się nie podoba - kajman - 28.12.2007 09:22 PM mrsap napisał(a):1. Bardzo się cieszę z nowości na miejscach 18, 19 i 481. Nic dziwnego. Chyba już te utwory na jakieś liście już widziałem. 2. No fakt, pozostałe komentowałem wcześniej, a tej wtedy jeszcze nie znałem. 3. Fair tylko powraca na zajmowane kiedyś pozycje, ale Serj ma faktycznie znakomity tydzień. 4. Rewelacyjny kawałek. Powinien długo się utrzymywać w 10. - kajman - 28.12.2007 09:32 PM saferłel napisał(a):1. A ja nowości albo nie znam albo nie lubię. Posłucham z czystej ciekawości najwyżej i w koncu tego Avanged Sevenfold bo leży płyta na dysku...1. Podejrzewam, że A7F może Ci się nie spodobać, ale czasami mnie zaskakujesz. 2. Spada, ale jest w 10 i raczej nie zamierza jej opuszczać. 3. Ja też żałuję, że się w odpowiednim momencie nie dołączyłeś, bo może by trochę pobyło na forumowej, a jak dla mnie to nr1 w karierze Placebo. 4. Myślę, że nawet bez Trójki poznalibyśmy Archive. A utwór jest znakomity i zasłużenie jest w moim zestawieniu. A 31 tygodni to nie najlepszy wynik nawet w tym notowaniu. 5. Pytanie tylko czy na długa. Utwór świetny, ale konkurencja ogromna. 6. Może jeszcze podniesie głowę, ale zbyt wysoko to nie zajdzie. 7. Najwyższa pora. 8. Przyznam, że Suede kojarzę tylko z utworów, które były na LP3, ale zawsze było to coś, czego na liście nie chciałbym widzieć. - Konrad - 28.12.2007 09:34 PM Ale sypło nowościami Najbardziej kibicuję Ewie Bem - saferłel - 28.12.2007 11:04 PM kajman napisał(a):8. Przyznam, że Suede kojarzę tylko z utworów, które były na LP3, ale zawsze było to coś, czego na liście nie chciałbym widzieć. Łeee 4 piosenki tylko i to wcale nie najbardziej reprezentatywne dla grupy. Chociaż wszystkie lubię bardzo Dziwne, spodziewałem się z tuzina....gdzie Beautiful Ones, Filmstar, Animal Nitrate czy We Are The Pigs...w sumie Suede klasą byli na pierwszych 3 płytach, a z nich tu tylko widzę świetny debiut-singiel So Young i Lazy. Trójka ich kompletnie nie doceniła, podobnie jak innych brit-popowo-rockowych wyjadaczy, których próżno szukać w archiwum - p.u.r.h. - 28.12.2007 11:31 PM Hoho, bardzo czerwono w tym tygodniu Tym bardziej cieszy to, że wśród tych debiutów są też dwa "moje" Tak coś mi się wydawało że Ayreon Ci się spodoba, ale nie przypuszczałem że aż w takim stopniu Nowości z poz. 19, 25 i 48 też cieszą moje oko Do tego dochodzą bardzo ładne "zielone" skoki i świetna forma Devina I w związku z tymi wszystkimi pozytywnymi wydarzeniami, mogę przymknąć oko na dotkliwy spadek TON - kajman - 29.12.2007 01:03 PM Konrad napisał(a):Ale sypło nowościami Najbardziej kibicuję Ewie BemDzięki! Może to jej doda skrzydeł? - kajman - 29.12.2007 01:06 PM saferłel napisał(a):w sumie Suede klasą byli na pierwszych 3 płytach, a z nich tu tylko widzę świetny debiut-singiel So Young i Lazy.Jeszcze było She's in fashion i Positivity. Ale to przede wszystkim So young spowodowało, że szczerze znielubiłem ten zespół. - kajman - 29.12.2007 01:19 PM p.u.r.h. napisał(a):1. Hoho, bardzo czerwono w tym tygodniu1. Miałem sporo czasu, trochę nowych rzeczy posłuchałem i stąd taki efekt. 2. Zawsze byłeś dobrym przewodnikiem. Oczywiście nie wszystko mi pasowało, ale wiele świetnych rzeczy załapałem. 3. Widzę, że coraz bardziej łapiesz pewne meandry mojego gustu. Ja też na początku myślałem, że nie tak bardzo... 4. No cóż 19 i 48 to mrsapowe, więc chociażby z tego powodu mnie to nie dziwi. Polecam Ci 19 (także z jego listy) bo jest skrajnie odmienna od kilku innych nagrań z tej płyty, ma niesamowity nastrój i może się spodobać. A 25 poznałem dziei ku3ie i od razu chwyciło. 5. No cóż, znowu trafiłem w Twój gust, chociaż myślę, że mówisz o tych dwóch wyższych skokach. A Devin? No cóż, to jest klasa i jeżeli bardzo dobrze się wsłucham, to musi być wysoko. 6. Czasami (a nawet bardzo często) spadki nie są efektem słabszej formy, tylko nagłego wzrostu formy konkurencji. A jak jest 9 nowości, to coś musi spaść. - ku3a - 29.12.2007 03:10 PM kajman napisał(a):Wreszcie zabieram się do dłuższego komentarza â może znajdą się ze 2 czy 3 osoby, które go przeczytają.zawsze czytam w calosci! czesto moi faworyci nie radza sobie u Ciebie tak jak bym chcial, ale to notowanie nalezy do tych, w ktorych ruchy ciesza mnie najbardziej . rewelacyjny wynik "M.I.A."! fantastyczny skok "Feed Us"! piekny debiut "Elect The Dead"! Ogromnie mnie on ucieszyl, naprawde . "Broken Promise" znowu do gory i znowu w dziesiatce! - kajman - 29.12.2007 04:16 PM ku3a napisał(a):1. czesto moi faworyci nie radza sobie u Ciebie tak jak bym chcial, ale to notowanie nalezy do tych, w ktorych ruchy ciesza mnie najbardziej .1. Raz jednym podobają się ruchy na mojej liście, raz innym. A jedynym, który zawsze jest z nicha zadowolony, to ja. 2. Przyznam się, że gdy dwa miesiące temu ta piosenka grzała poczekalnie, nie byłem w stanie przewidzieć, że może zrobić jeszcze taką furorę, chociaż czasami wydawało mi się, że zbyt surowo ją traktuję. 3. To było przynajmniej dla mnie do przewidzenia. Tydzień temu jakoś dziwnie tak nisko utknęła. 4. No cóż, chyba wiadomo, komu ten debiut zawdzięcza. Przyznam się, że trochę mnie ten utwór zaskoczył po 3 poprzednich. 5. To utwór, który trzeba słuchać, kiedy jest się w dobrej formie. Gdy się jest zmęczonym, nie wszystkie niuanse dochodzą. - Gary - 02.01.2008 11:14 PM ku3a napisał(a):kajman napisał/a:To już dwie osoby się znalazły. "Broken Promise" tyle samo oczek w górę, co u mnie. W ogóle na miejscach 7-10 jest znakomity dla mnie zestaw piosenek. MIA!!!, Innuendo!!!, Broken Promise!!! i The Funeral. kajman napisał(a):40. 32. 9 ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre MałżeństwoFajny wykonawca. Jak u mnie zadebiutuje, chyba skorzystam z patentu. Ale coś niziutko jest u Ciebie. - kajman - 03.01.2008 12:06 AM Gary napisał(a):1. "Broken Promise" tyle samo oczek w górę, co u mnie.1. Tylko u mnie trochę w innym miejscu. Ale skok u Ciebie bardzo mnie cieszy także z wiadomych powodów. 2. Fakt, to zdecydowanie Twoje klimaty i trzy z nich są obecnie także u Ciebie. 3. Piosenkę znam dzięki Trójce, ale słucham wersji Gruzowej, więc taką decyzję podjąłem. |