Notowanie 55 (22.12.07) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 55 (22.12.07) (/showthread.php?tid=877) |
Notowanie 55 (22.12.07) - saferłel - 21.12.2007 07:18 PM Śpieszy mnie się, ogromnie śpieszy, nie ma czasu na dłuższe wyjaśnienia, na dłuższe komentarze, wszakże idą święta. Więc krótko: Musicie się przyzwyczaić, że Metallica to duża klasa i łatwo jej z czołówki nie będzie wypchnąć. Znów na 1 miejscu. Duży skok Dave Gahana do 10. Ledwno co w tej 10 zmieściło się nowe Radiohead. Mark Knopfler po raz 5 z rzędu na 11 pozycji Najwyższa nowość na 19 miejscu - Blackfield - ale nie ten, który panuje obecnie na listach. Dalej trochę starsze rzeczy debiutują czyli UNKLE i New Model Army. Do łask częściowo wraca Indian Summer po ogromnym spadku week temu. Wysoki skok odnotowuje Babyshambles, a nowy ich singiel już u mnie w poczekalni. Katie Melua to ostatnia nowość. Listę zamykają weterani. KOL i Garbage oba powyżej 20 tyg. Wśród płyt Nick rządzi zdecydowanie. Świetny artysta. Nowy singiel również zapowiada bardzo dobry album. Pojawiło się Blackfield, jako że przypominam sobie dobre płyty z tego roku, tak by sporządzić jakieś podsumowanie niedługo. Tradycyjnie dużo starszych rzeczy. Jest jednak niewydane jeszcze British Sea Power z albumem Do You Like Rock Music. Jedyny polski akcent na samym końcu, co nie znaczy że Piła Tango mi się nie podoba. To zawsze top 10 Lista płyt: 01 - Nick Cave & The Bad Seeds - The Good Son (1990) 02 - Nick Cave & The Bad Seeds - Nocturama (2003) 03 - Nick Cave & The Bad Seeds - The Boatman's Call (1997) 04 - British Sea Power - Do You Like Rock Music? (2008) 05 - Blackfield - Blackfield (2007) 06 - Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus (2004) 07 - Sonic Youth - Experimental Jet Set, Trash And No Star (1994) 08 - Faith No More - Album Of The Year (1997) 09 - Nick Cave & The Bad Seeds - No More Shall We Part (2001) 10 - Strachy Na Lachy - Piła Tango (2005) 01. 01. 07. Metallica - Only Happy When It Rains (Live) 02. 06. 03. Interpol - No 1 In Threesome 03. 04. 03. Genesis - No Son Of Mine (Live) 04. 02. 05. Foo Fighters - Long Road To Ruin 05. 03. 06. The Wombats - Let's Dance To Joy Division 06. 05. 08. Editors - The Racing Rats 07. 07. 05. Stereophonics - My Friends 08. 22. 03. David Gahan - Deeper And Deeper 09. 10. 04. R.E.M. - I Took Your Name (Live) 10. 14. 02. Radiohead - Jigsaw Falling Into Place 11. 11. 10. Mark Knopfler - Punish The Monkey 12. 09. 06. Super Furry Animals - Run Away 13. 16. 05. The Enemy - We'll Live And Die In These Towns 14. 18. 02. Muchy - Terroromans 15. 08. 07. Eddie Vedder - Hard Sun 16. 12. 16. The Smashing Pumpkins - That's The Way (My Love Is) 17. 19. 02. Grinderman - Honey Bee (Let's Fly To Mars) 18. 13. 11. Radiohead - 15 Step 19. NE. 01. Blackfield - Epidemic 20. 15. 07. Rufus Wainwright - Tiergarten 21. 17. 08. Garbage - It's All Over But The Crying 22. 21. 04. Hey - Teksański (Live) 23. 26. 03. Ian Brown - Sister Rose 24. 20. 08. Roisin Murphy - Let Me Know 25. NE. 01. New Model Army - Wired 26. 31. 04. Kaiser Chiefs - Love Is Not A Competition (But I'm Winning) 27. 30. 02. Arctic Monkeys - Teddy Picker 28. 24. 07. Modest Mouse - We've Got Everything 29. NE. 01. UNKLE - Hold My Hand 30. 33. 02. Say Hi To Your Mom - Northwestern Girls 31. 23. 10. She Wants Revenge - True Romance 32. 39. 17. Manic Street Preachers - Indian Summer 33. 29. 13. The Dresden Dolls - Sex Changes 34. 25. 09. Kasia Nosowska - Karatetyka 35. 49. 02. Babyshambles - Delivery 36. 27. 06. Wilki - Zostać Mistrzem 37. 28. 07. Maroon 5 - Won't Go Home Without You 38. 34. 06. The Killers & Lou Reed - Tranquilize 39. 32. 10. Simply Red - The World And You Tonight 40. 36. 11. Kings Of Leon - Charmer 41. 35. 11. Bloc Party - Flux 42. NE. 01. Katie Melua - Mary Pickford (Used To Eat Roses) 43. 37. 04. The Hoosiers - Goodbye Mr. A 44. 42. 12. LCD Soundsystem - Someone Great 45. 38. 18. Interpol - Mammoth 46. 40. 15. The White Stripes - You Don't Know What Love Is (You Just Do As You're Told) 47. 41. 16. Stereophonics - It Means Nothing 48. 48. 05. Jimmy Eat World - Big Casino 49. 46. 21. Garbage - Tell Me Where It Hurts 50. 43. 22. Kings Of Leon - Fans ------------------------------------------------------------------- 51. 44. 12. Duran Duran - Falling Down 52. 45. 15. Rush - The Larger Bowl 53. 47. 16. Kaiser Chiefs - The Angry Mob 54. 50. 09. The Shins - Turn On Me 55. 51. 04. Korn - Hold On Z listy wypadły: z 52 - Animal Collective - Fireworks - po 5 tyg. z 53 - Mark Knopfler - True Love Will Never Fade - po 12 tyg. z 54 - David Gahan - Kingdom - po 16 tyg. z 55 - Oasis - Lord Don't Slow Me Down po 7 tyg. - 1981 - 21.12.2007 07:54 PM Najwyższa nowość fajna - ale zastanawiam się, dlaczego nie wziąłeś "End Of The World". Nie podoba Ci się? Tak czy inaczej, będę trzymać kciuki za Blackfield. A ich płyta z 2007 nosi tytuł "Blackfield II" Tak zachwalałeś "Teksańskiego" a tu spadek? I nawet nie w top20? Garbage to już chyba wypadną? Konsekwentnie twierdzę, że nie zasłużyli na aż taki sukces "Tell Me Where It Hurts". Btw. kiedy solowa Shirley? - saferłel - 21.12.2007 08:06 PM Bardzo lubię End Of The World...ale Epidemic to od początku był numer 1 z tej płyty Pamiętam jak usłyszałem to kiedyś w okolicach północy w 3, tuż po Creep.....mhmh Faktycznie mała literówka, albo raczej cyfrówka w nazwie płyty Teksański jakoś się przebić nie może, konkurencja za dużo, ale nadal twierdzę, że to oczywiście świetne nagranie i to, że spada nie znaczy, że za tydzień nie będzie już w 10 A Garbage, fakt, TMWIH prezentuje się średniawo na tle wielu innych piosenek grupy, ale cóż, to taki 1 song ich który usłyszałem, dzięki niemu się absolutnie zakochałem w Śmieciach i to też ma wpływ na jego pozycję...choć wiem, że nie jest to do końca czysto muzycznie uczciwe Choć gdybym znał ich dobrze i wydali by ten singiel to i tak z 10 tyg spokojnie by zaliczył ....a Shirley nadchodzi - Paweł - 21.12.2007 09:38 PM Na liście podobają mi się w sumie nowości. Cieszy Metallica na pierwszym, ja mam inny kawałek na drugim.... saferłel napisał(a):43. 37. 04. The Hoosiers - Goodbye Mr. ASzkoda, że już spada. - Gary - 22.12.2007 11:56 PM Ciekawy wybór piosenki Blackfielda. Muszę sobie posłuchać płyty i może też coś sobie wybiorę: This Killer, Where is my love? a może tą co Ty. W sumie każda piosenka na tej płycie nosi buławę w plecaku. Za to Metallica nie daje za wygraną i tak trzymać! - Yacy - 23.12.2007 07:55 AM saferłel napisał(a):25. NE. 01. New Model Army - Wiredsuper że u Ciebie debiutuje!! Ogólnie nowości na wysokim poziomie! - mrsap - 26.12.2007 01:35 PM W pierwszej dziesiątce parzyste miejsca znacznie lepsze od nieparzystych. Fajnie, że Interpol jest tak wysoko. Może za tydzień jeszcze wyżej... :roll: Z nowości bardzo mnie cieszy Blackfield. Bardzo lubię ten utwór. Zresztą podobnie jak całą ich najnowszą płytę. - stavanger - 27.12.2007 01:36 AM saferłel napisał(a):19. NE. 01. Blackfield - EpidemicBardzo rzadko słuchałem tego utworu, może za szybko go odrzuciłem :-> - ku3a - 27.12.2007 02:50 AM Metallica na szczycie to cos co bardzo mi sie podoba . fajnie, ze debiutuje "Wired". czyzby za tydzien "Indian Summer" zostalo najwiekszym weteranem listy? - saferłel - 27.12.2007 01:56 PM ku3a napisał(a):Metallica na szczycie to cos co bardzo mi sie podoba . Metallica może się już obawiać o swoją pozycję, albowiem wielkimi krokami nadchodzi Nick Cave A co do Indian Summer....raczej nie będzie niespodzianki i faktycznie zostaną najstarszymi weteranami listy. Nie widzę kompletnie szans dla TMWIH i Fans by zostały... Re: Notowanie 55 (22.12.07) - kajman - 27.12.2007 02:13 PM 03. 04. 03. Genesis - No Son Of Mine (Live) Może znajdę czas, żeby się z tym zapoznać, chociaż wersja studyjna mojego zachwytu nie budzi. 23. 26. 03. Ian Brown - Sister Rose Zdecydowanie wolę Illegal attacks. 33. 29. 13. The Dresden Dolls - Sex Changes Czyli i na mojej liście oznacza to pożegnanie. Fajny utwór, chociaż nie do końca w moim stylu. 38. 34. 06. The Killers & Lou Reed - Tranquilize Niestety za krótko i za nisko. - 1981 - 27.12.2007 02:16 PM kajman napisał(a):03. 04. 03. Genesis - No Son Of Mine (Live)A mój budzi jak najbardziej. Jedna z moich ulubionych w dorobku Genesis. - kajman - 27.12.2007 02:53 PM 1981 napisał(a):Ja zdecydowanie preferuję Genesis do 1977. Jak na te późniejsze to nie jest zła, chociaż tam podobał mi się znacznie bardziej następny cyngiel.kajman napisał(a):03. 04. 03. Genesis - No Son Of Mine (Live)A mój budzi jak najbardziej. Jedna z moich ulubionych w dorobku Genesis. - saferłel - 27.12.2007 06:20 PM Również sądze, że Genesis grali lepiej w erze Collinsa. Mimo to uwielbiam kilka kawałków z ery gabriela czy choćby całą płytkę Sellling England By The Pound....no ale potem było genialne A Trick Of The Tail, We Can't Dance czy Genesis....a do tego wszystkiego, do top 3 moich krążków grupy należy Calling All Stations z Rayem Wilsonem. Rock przez duże R. Czemu jak u mnie coś wychodzi po za 30 to i u ciebie to niby ma spaść...coś już takiego pisałeś, ale uznałem to za jakiś żart czy coś w tym stylu, bo wydało mi się to po prostu niepoważne. Zawsze tak robisz, że jak utwór zapożyczony u kogoś wylatuje z 30 to u ciebie żegna się z listą? - kajman - 27.12.2007 09:49 PM saferłel napisał(a):1. Również sądze, że Genesis grali lepiej w erze Collinsa. Mimo to uwielbiam kilka kawałków z ery gabriela czy choćby całą płytkę Sellling England By The Pound....no ale potem było genialne A Trick Of The Tail, We Can't Dance czy Genesis....a do tego wszystkiego, do top 3 moich krążków grupy należy Calling All Stations z Rayem Wilsonem. Rock przez duże R.1. No cóż dla mnie ich najlepszy czas skończył się z odejściem Hacketta (no potem jeszcze były te tajemnicze utwory na Three sides life), a potem to już nagrywali zwykłe piosenki. 2. To jest samoograniczenie zabezpieczające mnie przed zbytnim przywiązaniem do utworów. A tak w ogóle to wszystkie utwory na mojej liście można uznać za zapożyczone i z wypadnięciem ich z ostatniej 30 forumowiczów lub z zestawu do głosowania LP3 wypadają u mnie (są dodatkowe warunki, ale nie chcę zanudzać). Gdybym tego nie robił, to teraz moja lista z poczekalnią liczyłaby teraz z 250 pozycji (chociaż jak wprowadziłem nieszczęśliwą 7 to może mniej) i byłoby na niej sporo utworów ze stażem ponad rok. - Konrad - 28.12.2007 01:41 PM Genesis hop siup na 1-sze |