Aro LP - 01.12.2007 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Aro LP (/forumdisplay.php?fid=67) +---- Wątek: Aro LP - 01.12.2007 (/showthread.php?tid=792) |
Aro LP - 01.12.2007 - Aro - 01.12.2007 08:51 PM Muzyką zaraziłem się w 1984 rok (9 lat) . To mój ojciec i wuj (który był DJ czy prezenterem i prowadził imprezy od 18 do 22 w domu kultury). Nagrywali wszystko co można było nagrywac z radia i od znajomych . LP3 była wtedy najwazniejsza. Płyty , tasmy przewijaly sie na okrągło. Szpulowy sprzet sie "palił". Na imprezach tańczyło się wszystko co nowe (tak opowiadali ), Perfect , Republika, Lady Pank , Mannam. Listę zacząłem ukladać dopiero w 1990 . Pamietam że pojawiały tam się takie wynalazki i koszmarki jak: MC Hammer i Dr Alban . Pamietam że długo na topie u mnie były utwory ELO ; Dont Bring Me down i Confusion. Przeciez to wtedy były juz starocie......Sam nie wiem dlaczego? No ale do rzeczy. Przedstawie dzis moja trzydziechę . Utwory które są u mnie w chwili obecnej na topie. I które ostatnio przypadły mi do gustu. Mysle że bez niespodzianek . Ot taka sobie lista przebojów ARO. Serdecznie pozdrawiam. Notowanie - 01.12.2007 1. TRUE LOVE WILL NEVER FADE - Mark Knopfler 2. ZRÓB CO MOZESZ - Anna Maria Jopek 3. LOST - Michael Buble 4. YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS - The White Stripes 5. ME AND MRS. JONES - Michael Buble 6. PIOSENKA STARYCH KOCHANKOW - Raz Dwa Trzy 7. GOD SAVE THE QUEEN - Sex Pistols 8. DŁUGA DROGA W DÓŁ - Happysad 9. END OF THE WORLD - Blackfield 10. HLJOMALIND - Sigur Ros 11. ŚWIATŁO DNIA - Totentanz 12. DANCE OF THE MANATEE - Fair To Midland 13. TRANQUILIZE - The Killers & Lou Reed 14. KROL - Zespoł Reprezentacyjny 15. GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti 16. HISTORIA CHOROBY WALERIANA PIĄTKA - El Dupa 17. WANNA WASERMANA - El Dupa 18. WIRED - New Model Army 19. THE ICE HOTEL - Stacy Kent 20. IF YOU WERE A SAILBOAT - Katie Melua 21. EMPTY WALLS - Serj Tankian 22. KARATETYKA - Nosowska 23. GOOD TIMES BAD TIMES - Godsmack 24. TEDDY PICKER - Arctic Monkeys 25. BEDZIEM ROBIC POLITYKĘ - Radio Bagdad 26. WELCOME TO THE MACHINE - Queensryche 27. NIM STANIE SIE TAK JAK GDYBY NIGDY NIC NIE BYŁO (TRÓJKA LIVE) - Voo Voo 28. TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 29. BROTHERS IN ARMS - Metallica 30. SIC (UNPLUGGED) - Hey - Konrad - 01.12.2007 08:55 PM Lista z gatunku trójkowych z akcentami indywidualnymi w drugiej i trzeciej dziesiątce - prz_rulez - 01.12.2007 09:23 PM Bez większych zaskonczeń tutaj... No może oprócz 27 - Aro - 01.12.2007 09:53 PM prz_rulez napisał(a):Bez większych zaskonczeń tutaj... No może oprócz 27 prz rulez dobrze mnie znasz ...... A 27 to pojawił sie przez płytkę. Mistrzowska improwizja i styl Voo Voo - Jopkolog - 01.12.2007 11:54 PM Oj już lubię tę listę! A zwłaszcza jak patrzę na miejsca 2, 15 i 28! Znaczy, że w każdej dziesiątce odnajduję coś miłego! Pozdrawiam serdecznie! - Yacy - 02.12.2007 02:17 AM Zazdroszczę Ci nr 1 ... u mnie spadł za szybko, ale ... ale tym bardzo kibicuję: 8. DŁUGA DROGA W DÓŁ - Happysad 11. ŚWIATŁO DNIA - Totentanz 12. DANCE OF THE MANATEE - Fair To Midland 18. WIRED - New Model Army 21. EMPTY WALLS - Serj Tankian 22. KARATETYKA - Nosowska - 1981 - 02.12.2007 06:14 AM Lista fajna, chociaz #1 moim zdaniem nie zasluguje na tak wysoka pozycje. O wiele lepszy bylby Michael Buble, Blackfield albo Sigur Ros. Pozdrowienia! - p.u.r.h. - 03.12.2007 03:07 PM Zestawienie może faktycznie niezbyt zaskakujące, ale bardzo sympatyczne, szczególnie cieszą mnie pozycje 12, 21 i 26 Na pewno będę tu zaglądać Re: Aro LP - 01.12.2007 - kajman - 03.12.2007 10:08 PM 1. TRUE LOVE WILL NEVER FADE - Mark Knopfler 2. ZRÓB CO MOZESZ - Anna Maria Jopek Nie jest to piosenka, która w Twoim zestawie najbardziej mnie ucieszyła, ale drugie miejsce ma na pewniaka. 3. LOST - Michael Buble Bardziej za wykonawcę niż za piosenkę. Owszem podoba mi się, ale jak na Michaela... 4. YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS - The White Stripes Ale na tej płycie jest sporo lepszych utworów. 5. ME AND MRS. JONES - Michael Buble A to jest taki Michael jakiego lubię najbardziej. 6. PIOSENKA STARYCH KOCHANKOW - Raz Dwa Trzy Świetna piosenka z nierównej, ale jednak dobrej płyty. 7. GOD SAVE THE QUEEN - Sex Pistols 8. DŁUGA DROGA W DÓŁ - Happysad 9. END OF THE WORLD - Blackfield No cóż, płyta mnie nie zachwyca, a do tego są tam lepsze utwory. 10. HLJOMALIND - Sigur Ros Sigur to zawszeć Sigur, ale mógłby się lepiej postarać. 12. DANCE OF THE MANATEE - Fair To Midland 13. TRANQUILIZE - The Killers & Lou Reed Do tej pory raczej Killersi nie byli w moim typie, poprzednia płyta to już zupełnie mi nie leżała, ale pierwsze poznane nagranie z nowej ma u mnie wielki plus. Może to zasługa Reeda. 14. KROL - Zespoł Reprezentacyjny Przy czym zdecydowanie wolę pierwotną wersję. 15. GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti 18. WIRED - New Model Army 19. THE ICE HOTEL - Stacy Kent No przynajmniej nie tylko na mojej liście jest ta piosenka. 20. IF YOU WERE A SAILBOAT - Katie Melua 21. EMPTY WALLS - Serj Tankian a może nawet Z poznanych piosenek z płyty Serja ta podoba mi się zdecydowanie najmniej. Daleko jej do świetnych The unthinkin majority i Feed us. 22. KARATETYKA - Nosowska 23. GOOD TIMES BAD TIMES - Godsmack Najbardziej podoba mi się zakręcona perkusja powodująca pewną odmienność od wersj LZ. 24. TEDDY PICKER - Arctic Monkeys 26. WELCOME TO THE MACHINE - Queensryche Troche rozczarowanie, ale po Floydach trudno coś poprawić. 27. NIM STANIE SIE TAK JAK GDYBY NIGDY NIC NIE BYŁO (TRÓJKA LIVE) - Voo Voo Przyznam się, że jest to nagranie, które bardzo chciałbym poznać. Na koncercie w Toruniu zagrali genialną ponadpółgodzinną wersję. 28. TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek A to jest piosenka, która mnie w Twoim zestawie ucieszyła najbardziej. 29. BROTHERS IN ARMS - Metallica Nigdy nie rozumiałem, co ludzie w tym widzą. Wolę tą wersję niż oryginał, ale i tak nie zachwyca. 30. SIC (UNPLUGGED) - Hey Tutaj już różnica między oryginałem a tą wersją jest ogromna. Poprzednio raczej starałem się tego nie słuchać. - kajman - 03.12.2007 10:11 PM Konrad napisał(a):Lista z gatunku trójkowych z akcentami indywidualnymi w drugiej i trzeciej dziesiątceW pierwszej też. W Trójce raczej grają inny Happysad. - kajman - 03.12.2007 10:12 PM prz_rulez napisał(a):Bez większych zaskonczeń tutaj... No może oprócz 27Dlaczegóż? Na moje bardzo dobrze do tej listy pasuje. - kajman - 03.12.2007 10:14 PM Jopkolog napisał(a):Oj już lubię tę listę! A zwłaszcza jak patrzę na miejsca 2, 15 i 28! Znaczy, że w każdej dziesiątce odnajduję coś miłego! Pozdrawiam serdecznie!No tak, miejsca 2 i 28 to radość dla każdego Jopkomaniaka Re: Aro LP - 01.12.2007 - Aro - 04.12.2007 09:34 PM kajman napisał(a):27. NIM STANIE SIE TAK JAK GDYBY NIGDY NIC NIE BYŁO (TRÓJKA LIVE) - Voo Voo To nagranie trwa ponad 6 minut i jest tu - kajman - 04.12.2007 10:26 PM Wielkie dzięki! - ku3a - 05.12.2007 08:47 PM fajnie, ze dolaczasz do nas i mozemy ogladac Twoja liste Aro napisał(a):Pamietam że pojawiały tam się takie wynalazki i koszmarki jak: MC Hammer i Dr Albankoszmarki?? moi ulubiency w tamtych latach . MC Hammer jeszcze przed powstaniem mojej listy, ale za to Dr Alban to sobie po liscie pohasal . "Dluga droga w dol" Kolejny skok na forumowej pewny . super, ze Mark na pierwszym! "Swiatlo dnia" to jeden z czterech moich ulubionych kawalkow na plycie Totentanz! I jeden z kandydatow do wejscia na moja liste. Tylko czemu do promocji wybrali najslabszy kawalek na plycie... 2 razy El Dupa na liscie jest i "Empty Walls"! no nie, i na sam koniec bomba - "Brothers In Arms" z WIELKA przyjemnoscia bede zagladac na Twoja liste |