notowanie 1580 - 2.10.2022 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: ku3a - lista przebojów (/forumdisplay.php?fid=24) +---- Wątek: notowanie 1580 - 2.10.2022 (/showthread.php?tid=62576) |
notowanie 1580 - 2.10.2022 - ku3a - 02.10.2022 02:52 PM Zmiana na pierwszym w płytach po 17 tygodniach! Notowanie 1580: 01. 01. 12. 11. 11. Daylight - Shinedown 02. 03. 12. 12. 12. Unhallowed - Machine Head 03. 05. 05. 03. 03. Chemicals - Kasabian 04. 28. 02. 01. 01. Kiedyś do ciebie wrócę - Agnieszka Chylińska 05. 04. 17. 11. 10. Getting Away With it (All Messed Up) - James 06. 02. 13. 11. 11. Times Like These - Five Finger Death Punch 07. 06. 06. 04. 04. Thoughts From a Dying Man - Classless Act 08. 11. 07. 01. 01. Krótki lont - Nocny Kochanek 09. 08. 15. 14. 14. Łabędź - Lej Mi Pół 10. 09. 33. 27. 06. I Love You - Fontaines D.C. 11. 10. 12. Buczy - Pidżama Porno 12. 07. 08. Rōnin - Ibaraki & Gerard Way 13. 14. 03. Dzieciak - Zenek Kupatasa 14. 12. 06. Cage - Billy Idol 15. 15. 10. Kill or Be Killed - Muse 16. 18. 04. Krokodyle tańczą - Lady Pank 17. 13. 08. The Deathless Sun - Behemoth 18. 16. 28. Circle the Drain - Machine Head 19. 17. 15. We'll Be Back - Megadeth 20. 24. 23. Wampir - Nocny Kochanek 21. 20. 38. Try Better Next Time - Placebo 22. NN. 01. Beguiled - The Smashing Pumpkins 23. NN. 01. Running From The Ghost - Billy Idol 24. 19. 10. Tear It Down - Skid Row 25. 21. 12. Hey You - Disturbed 26. 22. 10. Kill The Pain - Ugly Kid Joe 27. 23. 23. Coś więcej - Gruzja 28. 25. 15. Karma Climb - Editors 29. 30. 12. Last Man Standing - Rise Against 30. 26. 25. Eldorado - Sanah & Daria Zawiałow 31. 32. 29. Cudzesy - Nocny Kochanek 32. NN. 01. Bloodshot - Machine Head 33. 27. 15. Akumu - Ibaraki & Nergal 34. 29. 18. Ja - Luxtorpeda 35. 35. 03. Don't Suck Me In - Mark Knopfler 36. 31. 21. Environmental Patients - Clawfinger 37. 33. 57. Piorun - Nocny Kochanek 38. NN. 01. Otwieracz - Nocny Kochanek 39. 34. 05. All I Know - Five Finger Death Punch 40. 41. 53. Pan od tortur - Nocny Kochanek 41. 38. 22. In ár gCroíthe go deo - Fontaines D.C. 42. 44. 122. I Beg To Differ (This Will Get Better) - Billy Talent 43. 49. 53. Hard Skool - Guns N' Roses 44. NN. 01. Age of Illusion - Die Antwoord 45. NN. 01. All You Fonies - Dropkick Murphys 46. 37. 13. Sadza - Brodka 47. 39. 09. Podzielony świat - Wilki 48. 40. 15. Jest tylko teraz - Męskie Granie Orkiestra 2022 49. 36. 05. Ten Times More - Dropkick Murphys 50. 43. 32. Janusz z tartaka - Lej Mi Pół Wypadły (z którego, ile razy były na liście): 42. 09. Thérèse - Maya Hawke 45. 16. Dicke Titten - Rammstein 46. 18. The Foundations of Decay - My Chemical Romance 47. 14. Ov My Herculean Exile - Behemoth 48. 55. Nocny pociąg - Nocny Kochanek 50. 06. 40 Days 40 Nights - Sinner Legenda: Pierwsza dziesiątka - miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni na liście, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce z rzędu. Kolejne dziesiątki - miejsce, miejsce tydzień temu, licza tygodni w pięćdziesiątce. Lista płyt. Notowanie 1568: 01. 10. 02. 02. O jeden most za daleko - Nocny Kochanek 02. 01. 23. 23. Wędrowny druciarz - Lej Mi Pół 03. 02. 06. 06. AfterLife - Five Finger Death Punch 04. 03. 03. 03. Will of the People - Muse 05. 04. 28. 28. Never Let Me Go - Placebo 06. 05. 13. 13. Diamond Star Halos - Def Leppard 07. NN. 01. 01. Lila - Markéta Irglová 08. 07. 23. 23. So Happy It Hurts - Bryan Adams 09. 06. 11. 11. Wilczy pęd - Patrycja Markowska 10. 09. 20. 20. Hau! Hau! - T.Love Wypadły (z którego, ile razy były w dziesiątce, ile razy były w dziesiątce z rzędu): 08. 24. 24. Resist - Midnight Oil -------------------------- 11. Rashomon - Ibaraki 12. Rumble of Thunder - The Hu 13. Resist - Midnight Oil 14. Changes - Bloody Mess 15. Stosunki międzynarodowe - Nocny Kochanek 16. Świat jak śnieg - Astrid Lindgren 17. This Machine Still Kills Fascists - Dropkick Murphys 18. The Sick, the Dying... and the Dead! - Megadeth 19. Of Kingdom And Crown - Machine Head 20. Opvs Contra Natvram - Behemoth RE: notowanie 1580 - 2.10.2022 - kajman - 03.10.2022 07:50 AM ku3a napisał(a):38. NN. 01. Otwieracz - Nocny KochanekDobry kawałek. Na płycie to mój nr 6. I cieszy, że płyta na pierwszym, bo chyba jest jak dla mnie najlepsza w top 10. Przy czym jeszcze bardziej podoba mi się ta z 12. RE: notowanie 1580 - 2.10.2022 - neo01 - 03.10.2022 02:18 PM kajman napisał(a):Dobry kawałek. Na płycie to mój nr 6.Potwierdzam, bo to mój zdecydowany nr 1. A płyta mnie jakoś nie powaliła (ale oni nigdy mnie nie powalali), natomiast jest kilka fajnych numerów, do których pewnie będę jeszcze wracał. RE: notowanie 1580 - 2.10.2022 - ku3a - 03.10.2022 02:36 PM kajman napisał(a):Przy czym jeszcze bardziej podoba mi się ta z 12.jak najbardziej ma szansę na dziesiątkę . neo01 napisał(a):płyta mnie jakoś nie powaliła (ale oni nigdy mnie nie powalali), natomiast jest kilka fajnych numerów, do których pewnie będę jeszcze wracał.to bardzo dobry wynik, jak na płytę, która nie powaliła . a Nocny Kochanek to taka muzyka jakby idealnie pode mnie skrojona . choć też nie wszystko od nich mi się podobało w przeszłości. RE: notowanie 1580 - 2.10.2022 - kajman - 03.10.2022 04:53 PM ku3a napisał(a):choć też nie wszystko od nich mi się podobało w przeszłościMi także, ale z każą kolejną płytą lepiej mi brzmią. Z poprzedniej miałem jeden utwór na liście, z tej będę miał dwa, a kolejne czekają na swoją szansę. RE: notowanie 1580 - 2.10.2022 - neo01 - 03.10.2022 05:52 PM ku3a napisał(a):to bardzo dobry wynik, jak na płytę, która nie powaliła .Powiem tak: jak na oczekiwania po "Otwieraczu" to nieco mnie zawiedli Ale koniec końców tych kilka (co najmniej) niezłych rzeczy sprawia, że jest to pewnie moja ulubiona ich płyta (choć poprednich w całości nie poznawałem, ale single zazwyczaj mnie "nie powalały" ). |