Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Mycharts Classic Top 20 (/forumdisplay.php?fid=169) +--- Wątek: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 (/showthread.php?tid=61567) Strony: 1 2 |
RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - waldek - 17.07.2022 07:47 AM 1. Neneh Cherry - Buffalo Stance (1988) 2. Huey Lewis & The News - Hip To Be Square (1986) 3. David Tavaré & Ruth - Call Me Baby (If You Don't Know My Name) (2008) 4. R. Kelly - I Believe I Can Fly (1996) 5. Beck - Loser (1992) 6. Salt-N-Pepa - Shoop (1993) 7. Hey & Edyta Bartosiewicz - Moja i twoja nadzieja (1992) 8. Big Cyc - Jak słodko zostać świrem (1992) 9. Roxette - Spending My Time (1991) 10. Depeche Mode - Just Can't Get Enough (1981) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - Kuba1201 - 17.07.2022 09:48 AM 1. Led Zeppelin - D'yer Mak'er (1973) 2. Depeche Mode - Just Can't Get Enough (1981) 3. Sztywny Pal Azji - Wieża radości, wieża samotności (1987) 4. Depeche Mode - Somebody (1984) 5. Perfect - Lokomotywa z ogłoszenia (1981) 6. Kenny Loggins - Danger Zone (1986) 7. Beck - Loser (1992) 8. Myslovitz - My (1999) 9. Mike And The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground) (1985) 10. Leonard Cohen - I'm Your Man (1988) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - rafalowski - 17.07.2022 09:58 AM 1-Perfect - Lokomotywa z ogłoszenia (1981) 2-Depeche Mode - Somebody (1984) 3-Kombi - Kochać Cię - za późno (1984) 4-Krystyna Prońko - Deszcz w Cisnej (1976) 5-Depeche Mode - Just Can't Get Enough (1981) 6-Katarzyna Groniec - Szyba (1992) 7-Myslovitz - My (1999) 8-Banda i Wanda - Fabryka marzeń (1983) 9-Maryla Rodowicz - Leżę pod gruszą (1980) 10-Electric Light Orchestra - Telephone Line (1976) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - adameria - 17.07.2022 10:31 AM 1. Depeche Mode - Somebody (1984) 2. Beck - Loser (1992) 3. Mike And The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground) (1985) 4. Banda i Wanda - Fabryka marzeń (1983) 5. Classix Nouveaux - Is It A Dream (1982) 6. Wolna Grupa Bukowina - Bez słów (chodzą ulicami ludzie) (1976) 7. Electric Light Orchestra - Telephone Line (1976) 8. Edyta Bartosiewicz - Opowieść (2001) 9. Marillion - Sugar Mice (1987) 10. Hey & Edyta Bartosiewicz - Moja i twoja nadzieja (1992) Poczekalnia/wyrzucalnia: 11. Sztywny Pal Azji - Wieża radości, wieża samotności (1987) 12. Depeche Mode - Just Can't Get Enough (1981) 13. Kombi - Kochać Cię - za późno (1984) 14. Perfect - Lokomotywa z ogłoszenia (1981) 15. Dead Can Dance - Black Sun (1990) 16. Ira - Nadzieja (1991) 17. The Christians - Words (1989) 18. Myslovitz - My (1999) 19. Ania Dąbrowska - W spodniach czy w sukience (2008) 20. Elżbieta Mielczarek - Poczekalnia PKP (1982) Bez propozycji. RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - Gansenrozes - 17.07.2022 11:47 AM 01. Dead Can Dance - Black Sun (1990) 02. Beck - Loser (1992) 03. Led Zeppelin - D'yer Mak'er (1973) 04. Oasis - D'You Know What I Mean? (1997) 05. Leonard Cohen - I'm Your Man (1988) 06. Neneh Cherry - Buffalo Stance (1988) 07. The Christians - Words (1989) 08. Electronic - Vivid (1999) 09. Huey Lewis & The News - Hip To Be Square (1986) 10. Classix Nouveaux - Is It A Dream (1982) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - Aro - 17.07.2022 12:19 PM 1. Sztywny Pal Azji - Wieża radości, wieża samotności 2. Krystyna Prońko - Deszcz w Cisnej 3. Perfect - Lokomotywa z ogłoszenia 4. Electric Light Orchestra - Telephone Line 5. Hey & Edyta Bartosiewicz - Moja i twoja nadzieja 6. Ewa Demarczyk - Taki pejzaż 7. Wolna Grupa Bukowina - Bez słów (chodzą ulicami ludzie) 8. Depeche Mode - Somebody 9. The Christians - Words 10. Elżbieta Mielczarek - Poczekalnia PKP 11. Ira - Nadzieja 12. Leonard Cohen - I'm Your Man 13. Dead Can Dance - Black Sun 14. Maryla Rodowicz - Leżę pod gruszą 15. Art Garfunkel - Bright Eyes 16. Edyta Bartosiewicz - Opowieść 17. Myslovitz - My RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - Monika - 17.07.2022 12:38 PM 1. Mike And The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground) 2. Electronic - Vivid 3. Edyta Bartosiewicz - Opowieść 4. Neneh Cherry - Buffalo Stance 5. Electric Light Orchestra - Telephone Line 6. Banda i Wanda - Fabryka marzeń 7. Dead Can Dance – Black Sun [b]8. Bee Gees - Alone [/b] 9. Beck - Loser 10. Myslovitz - My RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - Lilian - 17.07.2022 01:56 PM 1. Depeche Mode - Just Can't Get Enough (1981) 2. Depeche Mode - Somebody (1984) 3. Kenny Loggins - Danger Zone (1986) 4. Ira - Nadzieja (1991) 5. Mike And The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground) (1985) 6. Edyta Bartosiewicz - Opowieść (2001) 7. Hey & Edyta Bartosiewicz - Moja i twoja nadzieja (1992) 8. Roxette - Spending My Time (1991) 9. Bee Gees - Alone (1997) 10. Ania Dąbrowska - W spodniach czy w sukience (2008) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - gioconda2 - 17.07.2022 02:29 PM 1.Edyta Bartosiewicz - Opowieść (2001) 2. Katarzyna Groniec - Szyba (1992) 3. Depeche Mode - Somebody (1984) 4. The Christians - Words (1989) 5. Arbeiter Klasse - Gry i zabawy towarzyskie (1988) 6. Sztywny Pal Azji - Wieża radości, wieża samotności (1987) 7. Big Cyc - Jak słodko zostać świrem (1992) 8. Ania Dąbrowska – W spodniach czy w sukience (2008) 9. Elżbieta Mielczarek - Poczekalnia PKP (1982) 10. Ewa Demarczyk - Taki pejzaż (1963) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - santosz - 17.07.2022 04:04 PM 1. Art Garfunkel - Bright Eyes 2. Marillion - Sugar Mice 3. Beck - Loser 4. Huey Lewis & The News - Hip To Be Square 5. Electric Light Orchestra - Telephone Line 6. Fury In The Slaughterhouse - Won’t Forget These Days 7. Perfect - Lokomotywa z ogłoszenia 8. Maryla Rodowicz - Leżę pod gruszą 9. Depeche Mode - Somebody 10. Salt-N-Pepa - Shoop Joe Satriani - Summer Song (1992) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - Sundrajta - 17.07.2022 04:18 PM Na przykładzie "I'm Your Man" mogę stwierdzić, że często słuchanie piosenek jednego wykonawcy w większej puli (jak tu to robimy w topach) nie oddaje dobrze wartości tychże. Bo w topie Leonarda ta piosenka nie wywarła na mnie aż takiego wrażenia jak tutaj i nie weszła nawet do dziesiątki jego przebojów. I teraz mam dylemat, czy brać ją pod uwagę w moim TWC, bo od tego artysty nie będzie u mnie więcej niż trzy piosenki, a wyniki topu ją dyskwalifikują, zaś tutejsze jak najbardziej pozwalają wziąć tam udział. Ostatnie podsumowanie mocno przetrzebiło (zwłaszcza moje) propozycje, na które głosowałem i dlatego mam aż tyle nowości oraz powrotów. #311 01. (16) Katarzyna Groniec — Szyba (10 pkt.) 02. (8) the Christians — Words (9 pkt.) 03. (D) Leonard Cohen — I'm Your Man (8 pkt.) 04. (6) Krystyna Prońko — Deszcz w Cisnej (7 pkt.) 05. (D) Electric Light Orchestra — Telephone Line (6 pkt.) 06. (4) Edyta Bartosiewicz — Opowieść (5 pkt.) 07. (3) Led Zeppelin — D'yer Mak'er (4 pkt.) 08. (D) Bee Gees — Alone (3 pkt.) 09. (D) Marillion — Sugar Mice (2 pkt.) 10. (2) Perfect — Lokomotywa z ogłoszenia (1 pkt.) Loo-Zerka: 1. Elżbieta Mielczarek — Poczekalnia PKP 2. Wolna Grupa Bukowina — Bez słów (Chodzą ulicami ludzie) 3. R. Kelly — I Believe I Can Fly 4. Big Cyc — Jak słodko zostać świrem 5. Ewa Demarczyk — Taki pejzaż 6. Kombi — Kochać cię - za późno 7. Mike & the Mechanics — Silent Running (On Dangerous Ground) 8. Ania Dąbrowska — W spodniach czy w sukience 9. Fury in the Slaughterhouse — Won’t Forget These Days 10. Ewelina Lisowska — Na obcy ląd 11. Art Garfunkel — Bright Eyes 12. Electronic — Vivid A moja propozycja jest z cyklu - jak to, tego jeszcze nie było! Tylko jak to jest przy wielu innych utworach wybieram jeden z najlepszych (po przesłuchaniu kilku wersji) coverów, bo oryginał Bena E. Kinga jest strasznie archaiczny: John Lennon — Stand by Me [1975] RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - stokrotka - 17.07.2022 05:27 PM Sundrajta napisał(a):I teraz mam dylemat, czy brać ją pod uwagę w moim TWCbrać, zdecydowanie brać 1. Leonard Cohen - I'm Your Man (1988) 2. Bee Gees - Alone (1997) 3. Mike And The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground) (1985) 4. Myslovitz - My (1999) 5. Roxette - Spending My Time (1991) 6. Ania Dąbrowska - W spodniach czy w sukience (2008) 7. The Christians - Words (1989) 8. Hey & Edyta Bartosiewicz - Moja i twoja nadzieja (1992) 9. Marillion - Sugar Mice (1987) 10. Perfect - Lokomotywa z ogłoszenia (1981) tym razem propozycja ściśle wakacyjna: Shakira & Wyclef Jean - Hips Don't Lie (2005) RE: Mycharts Classic Top 20 - Notowanie 358 - kajman - 17.07.2022 06:08 PM 1. 10. 6 82 Depeche Mode - Somebody (1984) 2. 1. 6 72 Dead Can Dance - Black Sun (1990) 3. 9. 8 71 The Christians - Words (1989) 4. 3. 9 71 Edyta Bartosiewicz - Opowieść (2001) 5. 6. 6 70 Perfect - Lokomotywa z ogłoszenia (1981) 6. 12. 4 69 Beck - Loser (1992) 7. 2. 22 62 Myslovitz - My (1999) 8. 4. 7 62 Depeche Mode - Just Can't Get Enough (1981) 9. 5. 7 62 Members Of Mayday - Sonic Empire (1997) 10. 13. 2 61 Electronic - Vivid (1999) 11. 14. 2 55 Mike And The Mechanics - Silent Running (On Dangerous Ground) (1985) 12. 7. 58 55 Sztywny Pal Azji - Wieża radości, wieża samotności (1987) 13. 15. 10 54 Krystyna Prońko - Deszcz w Cisnej (1976) 14. 8. 4 53 Hey & Edyta Bartosiewicz - Moja i twoja nadzieja (1992) 15. N. 1 52 Electric Light Orchestra - Telephone Line (1976) 16. 19. 16 49 Katarzyna Groniec - Szyba (1992) 17. 18. 15 47 Roxette - Spending My Time (1991) 18. 17. 3 46 Oasis - D'You Know What I Mean? (1997) 19. 11. 5 45 Led Zeppelin - D'yer Mak'er (1973) 20. N. 1 45 Neneh Cherry - Buffalo Stance (1988) poczekalnia: 21. 42 Kenny Loggins - Danger Zone (1986) 22. 40 Kombi - Kochać Cię - za późno (1984) 23. 39 Fury In The Slaughterhouse - Won’t Forget These Days (1990) 24. 37 Bee Gees - Alone (1997) 25. 37 Banda i Wanda - Fabryka marzeń (1983) 26. 33 Leonard Cohen - I'm Your Man (1988) 27. 33 Huey Lewis & The News - Hip To Be Square (1986) 28. 31 Ewa Demarczyk - Taki pejzaż (1963) 29. 30 Dr. Motte & WestBam - Sunshine (1997) 30. 29 Paul Van Dyk - Another Way (1999) out: 16. 44 Marillion - Sugar Mice (1987) 20. 42 Ira - Nadzieja (1991) |