notowanie 1547 - 13.02.2022 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: ku3a - lista przebojów (/forumdisplay.php?fid=24) +---- Wątek: notowanie 1547 - 13.02.2022 (/showthread.php?tid=59887) |
notowanie 1547 - 13.02.2022 - ku3a - 13.02.2022 01:35 PM Notowanie 1547: 01. 01. 05. 04. 04. Try Better Next Time - Placebo 02. 07. 03. 02. 02. Fear There & Everywhere - Archive 03. 02. 17. 16. 16. OK Boomer - Fisz Emade Tworzywo 04. 05. 20. 19. 19. Hard Skool - Guns N' Roses 05. 04. 20. 18. 18. Powiedziałem jej o tobie - Strachy na Lachy 06. 03. 07. 06. 06. Zupa na Plantach - Grzegorz Turnau & Igor Herbut 07. 06. 20. 17. 06. Pan od tortur - Nocny Kochanek 08. 16. 05. 01. 01. Keep an Eye On Dan - ABBA 09. 08. 12. 08. 08. No Doubt About It - ABBA 10. 09. 24. 23. 23. Piorun - Nocny Kochanek 11. 11. 09. Just a Notion - ABBA 12. 10. 23. Nocny pociąg - Nocny Kochanek 13. 12. 07. Kick Ass - Bryan Adams 14. 13. 08. Nic głupiego - Igor Herbut & Jucho 15. 15. 05. Holiday In Cambodia - Serj Tankian 16. 14. 33. Reflektory - sny - Daria Zawiałow 17. 18. 11. You Could Have Been Someone - Ray Wilson 18. 19. 49. Love Dies Young - Foo Fighters 19. 22. 31. The Writing On The Wall - Iron Maiden 20. 17. 14. Z nieba w niebo - Cochise 21. 20. 10. I Don't Want to Go to Mars - White Lies 22. 21. 14. Surrounded By Spies - Placebo 23. 24. 07. Always On My Mind - Emigrate feat. Till Lindemann 24. 23. 21. Beautiful James - Placebo 25. 28. 32. So Long, Idiots! - Bokassa 26. 26. 07. Here Comes Comus! - Arab Strap 27. 25. 27. W poszukiwaniu straconego czasu - Bloody Mess 28. 36. 15. Becoming - Volbeat 29. 27. 46. We Never Have Sex Anymore - The Offspring 30. 30. 18. The Widows Soul - Chemia 31. 32. 13. Rising Seas - Midnight Oil 32. 34. 04. Jackie Down the Line - Fontaines D.C. 33. 29. 14. Peacemaker - Scorpions 34. 35. 89. I Beg To Differ (This Will Get Better) - Billy Talent 35. 39. 02. Am I Really Going To Die - White Lies 36. 37. 54. Waiting On a War - Foo Fighters 37. 31. 23. Don't Shut Me Down - ABBA 38. 33. 09. The Best Mistakes - The Divine Comedy 39. 46. 09. On The Road - Bryan Adams 40. 38. 17. The Hunter (By the Seaside Window) - Alex Henry Foster 41. 42. 25. Opowieść z pandemii - Kult 42. 41. 15. Mama zawsze mówiła - Czesław Mozil 43. 40. 06. Barbórka - Jakub Skorupa 44. NN. 01. Ponura żniwiarka - T. Love 45. 48. 02. Never Gonna Rain - Bryan Adams 46. 45. 10. The Tipping Point - Tears for Fears 47. 47. 19. Still Snowing in Sapporo - Manic Street Preachers 48. NN. 01. Black Summer - Red Hot Chili Peppers 49. 43. 03. Femme Fatale - Bruklin 50. 44. 11. Do Ya Feel My Love? - Stereophonics Wypadły (z którego, ile razy były na liście): 49. 10. Dzień w którym uśmiech znikł - Czesław Mozil & Michał Sławecki 50. 12. Samoloty - Organek Legenda: Pierwsza dziesiątka - miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni na liście, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce z rzędu. Kolejne dziesiątki - miejsce, miejsce tydzień temu, licza tygodni w pięćdziesiątce. Lista płyt. Notowanie 1535: 01. 01. 21. 21. Stosunki międzynarodowe - Nocny Kochanek 02. 02. 07. 07. Voyage - ABBA 03. 04. 07. 07. The Bridge - Sting 04. 07. 04. 04. Servant of the Mind - Volbeat 05. 03. 18. 18. Changes - Bloody Mess 06. 08. 03. 03. Crisis of Faith - Billy Talent 07. 06. 17. 17. Piekło - Strachy na Lachy 08. 05. 12. 12. Brighten - Jerry Cantrell 09. 09. 02. 02. #ideologiamozila - Czesław Mozil 10. 10. 10. 10. Molotov Rocktail - Bokassa Wypadły (z którego, ile razy były w dziesiątce, ile razy były w dziesiątce z rzędu): - -------------------------- 11. The Weight of Man - Ray Wilson 12. Comfort to Me - Amyl and the Sniffers 13. Change the Show - Miles Kane 14. Teatro d'ira: Vol. 1 - Måneskin 15. IV - Oberschlesien 16. Lament - Touché Amoré 17. Learning English: The Learner's Workbook: Grammar and Drill - Die Toten Hosen 18. Senjutsu - Iron Maiden 19. Earthling - Eddie Vedder 20. Rugia - Hate RE: notowanie 1547 - 13.02.2022 - kajman - 15.02.2022 10:11 AM Obydwie nowości to utwory, które bardzo cenię, ale którym jednak coś zabrakło, żeby załapać się na moją listę. No ale mocno im kibicuję. RE: notowanie 1547 - 13.02.2022 - dziobaseczek - 19.02.2022 02:23 AM ku3a napisał(a):32. 34. 04. Jackie Down the Line - Fontaines D.C.Dziobas dociera i tu ku3a napisał(a):46. 45. 10. The Tipping Point - Tears for Fearssięgaj po nowe RE: notowanie 1547 - 13.02.2022 - kajman - 19.02.2022 09:34 AM dziobaseczek napisał(a):Dziobas dociera i tuMam wrażenie, że ten zespół to on śledzi dokładnie i sam wszystko wie. dziobaseczek napisał(a):sięgaj po noweMoże mu się nie podoba. RE: notowanie 1547 - 13.02.2022 - ku3a - 19.02.2022 10:25 AM kajman ma 2 razy rację, ale miło Cię tu, dziobaseczku, widzieć . Fontaines D.C. śledzę od samego początku. wczoraj nowy kawałek, "I Love You". po jednym przesłuchaniu na razie ciężko powiedzieć co to z tego będzie. a z Tears For Fears faktycznie na razie tylko ten TTP na tyle mi się spodobał, żeby wejść na listę. RE: notowanie 1547 - 13.02.2022 - dziobaseczek - 19.02.2022 11:45 AM I love you jest dziwny, zaczyna się obiecująco. Potem strasznie przekrzyczany. Ale pozycja per saldo interesująca i nietuzinkowa |