1098 MOJA LISTA - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Moja Lista (/forumdisplay.php?fid=25) +---- Wątek: 1098 MOJA LISTA (/showthread.php?tid=59477) |
1098 MOJA LISTA - Yacy - 10.01.2022 11:53 PM notowanie z 10 stycznia 2022 roku. Avril ostatnio była u mnie na liście prawie tysiąc tygodni temu ale bardziej czekam na to jak poradzi sobie Collage 01 . 03 . 08 . FOR HER LOVE - Sting 02 . 02 . 23 . IT'S OK. - Nightbirde 03 . 01 . 10 . SHOUTING WITHIN - Archive 04 . 04 . 14 . SNAJPER - Strachy na Lachy 05 . 15 . 04 . MY LIFE IS GOING ON - Cecilia Krull 06 . 05 . 12 . BREAK - Santana & Ally Brooke 07 . 08 . 09 . BEAUTIFUL JAMES - Placebo 08 . 11 . 06 . MÓJ GRUDZIEŃ - Obrasqi 09 . 07 . 08 . BLACK HEARSE CADILLAC - Me And That Man & Hank von Hell & Anders Odden 10 . 09 . 14 . POCZTÓWKA - Jan Borysewicz 11 . 10 . 14 . THE TIPPING POINT - Tears For Fears 12 . 12 . 12 . LOVE - Hipgnosis 13 . 16 . 10 . FLOWERS BURN TO GOLD - Tori Amos 14 . 14 . 05 . JADĘ DO DOMU - Sorry Boys 15 . 13 . 12 . TAKING ME BACK - Jack White 16 . 24 . 13 . NAME OF THE GAME - Susanna Hoffs & Aimee Mann 17 . 21 . 07 . THE BRIDGE - Sting 18 . 19 . 43 . KARTON - Lady Pank 19 . 18 . 32 . OPOWIEŚĆ Z PANDEMII - Kult 20 . 06 . 06 . KARP TO SKARB - Przyjaciele Pewnej Ryby 21 . 17 . 07 . CZARNA WDOWA - Jola Tubielewicz 22 . 20 . 10 . NA RAZIE STOJĘ, NA RAZIE PATRZĘ - Organek 23 . 22 . 13 . CRUTCH - Band of Horses 24 . 26 . 05 . NIEBO BYŁO RÓŻOWE - Kaśka Sochacka 25 . 25 . 13 . HEADING FOR THE MOON - Cyndi Lauper 26 . 29 . 03 . L'APPARITION / WE ARE NOT ALONE - Nick Cave & Warren Ellis 27 . 23 . 12 . OK BOOMER - Fisz Emade Tworzywo 28 . 30 . 17 . NIEŚMIERTELNOŚĆ - Stare Dobre Małżeństwo 29 . 28 . 39 . RIGHT TO FEEL - Blurred Pink 30 . 27 . 28 . NIEBOTYCZNE NIEBOWSTĄPIENIE - Strachy na Lachy 31 . 35 . 02 . CUANDO SUBA LA MAREA - Amaral 32 . 32 . 09 . SZNURY AUT - Strachy na Lachy 33 . nn . 01 . SCHRONISKO ANIOŁÓW - Stare Dobre Małżeństwo 34 . 34 . 04 . THANK YOU FOR BEING A FRIEND - Beverly Craven & Judie Tzuke & Julia Fordham & Rumer 35 . 33 . 39 . CZY TU JEST NASZ DOM? - Blurred Pink 36 . 31 . 19 . STEPS ON STONES - Lonely Sinners 37 . 37 . 11 . METAL HEART - Soulsavers & Dave Gahan 38 . nn . 01 . A JEDNAK CUD - The New Years 2022 & Organek & Bela Komoszyńska 39 . 42 . 03 . SAD CITY SISTERS - Jethro Tull 40 . 36 . 11 . MOJA MODLITWA - Daniel Grupa & Renata Przemyk 41 . 38 . 15 . SPEAKING WITH TREES - Tori Amos 42 . nn . 01 . ONE EMPTY HAND - Collage 43 . 43 . 03 . TARKINE - Midnight Oil 44 . 39 . 07 . IVY - Richard Dawson & Circle 45 . 46 . 05 . SOMETHING REAL - Burntfield & Veera-Selina Lajoma 46 . 40 . 16 . THE SECRET HE HAD MISSED - Manic Street Preachers & Julia Cumming 47 . 41 . 09 . WHEN YOU SEE YOURSELF, ARE YOU FAR AWAY - Kings Of Leon 48 . 47 . 02 . NO SMALL THING - Tears For Fears 49 . nn . 01 . YOU AND YOUR SISTER - Susanna Hoffs 50 . nn . 01 . BITE ME - Avril Lavigne Wypadki z top50: 44 . 40 . 17 . HELL ON EARTH - Iron Maiden 45 . 45 . 06 . THE PRICE OF LOVE - Robert Plant & Alison Krauss 48 . 43 . 14 . ZA MAŁO CZASU - Fisz Emade Tworzywo 49 . 50 . 03 . DURNY - Koniec Świata 50 . 44 . 18 . SOFT - Midsommar RE: 1098 MOJA LISTA - inżynierek - 11.01.2022 07:47 AM Collage na mega plus, a także Cud jest świetny. Do SDM spróbuję się jeszcze przekonać, bo choć dobry utwór, to topornie idzie wykorzystanie potencjału mojolistowego. RE: 1098 MOJA LISTA - kajman - 13.01.2022 08:06 PM Trzy najwyższe nowości zdecydowanie na plus, ale u mnie sobie nie poradzą. Pozostałe dwie słabo pamiętam, ale na pewno do bardzo słabych ich nie zaliczam. A co do numerów jeden to wolałem poprzedni, chociaż i ten jest w porządku. RE: 1098 MOJA LISTA - Yacy - 14.01.2022 12:47 PM 01 . THE BRIDGE (2021) - Sting 02 . OCEAN TO OCEAN (2021) - Tori Amos 03 . PIEKŁO (2021) - Strachy na Lachy 04 . VALLEY OF THE KINGS (2021) - Hipgnosis 05 . OSTATNIA PŁYTA (2021) - Kult 06 . BARN (2021) - Neil Young & Crazy Horse 07 . THE WORLD UPSIDE DOWN (2021) - Cochise 08 . THE LAST EXIT (2021) - Still Corners 09 . NEW MAN, NEW SONGS, SAME SHIT, VOL. 2 (2021) - Me And That Man 10 . ANNO DOMINI MMXX (2020) - Luxtorpeda 11 . BRIGHT LGHTS (2021) - Susanna Hoffs 12 . UCIEKINIERZY (2021) - Stare Dobre Małżeństwo 13 . KEYS (2021) - Alicia Keys 14 . THIS BITTER EARTH (2021) - Veronica Swift 15 . BRIGHTEN (2021) - Jerry Cantrell 16 . SONGS FROM OTHER PLACES (2021) - Stacey Kent 17 . WHEN YOU SEE YOURSELF (2021) - Kings of Leon 18 . THE ULTRA VIVID LAMENT (2021) - Manic Street Preachers 19 . DŁUGIE NOCE (2021) - Echo 20 . HIDRING (2021) - Lindy-Fay Hella RE: 1098 MOJA LISTA - ku3a - 14.01.2022 04:48 PM kiedy ostatnio Sting był na pierwszym w płytach? RE: 1098 MOJA LISTA - Yacy - 17.01.2022 01:23 AM nigdy. The Soul Cages miało najbliżej, bo 3. miejsce. ale to i tak nie była jego aktualna płyta, tylko już wszech czasowa. a THE BRIDGE to jego najlepsza płyta w XXI wieku, a może nawet od 25 lat! RE: 1098 MOJA LISTA - ku3a - 17.01.2022 12:55 PM ja jeszcze nie będę takich ocen wystawiać, bo "The Last Ship" bardzo mi się podobało, ale na pewno "The Bridge" bardzo mi się podoba . |