Top Shark 754 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Top Shark (/forumdisplay.php?fid=197) +---- Wątek: Top Shark 754 (/showthread.php?tid=58416) |
Top Shark 754 - EVENo - 09.10.2021 04:22 PM Trochę się podziało w tym tygodniu. Zmiana lidera, aż pięć nowości, z czego dwie z pominięciem. 01. 06. Lorde - MOOD RING (+1) 02. 05. Billy Idol - BITTER TASTE (-1) 03. 05. Iron Maiden – STRATEGO (+1) 04. 07. Katatonia - THE WINTER OF OUR PASSING (-1) 05. 04. ABBA - DON'T SHUT ME DOWN (+2) 06. 10. Seether - FEAST OR FAMINE (-1) 07. 01. (N) The Dead Daisies - SAVING GRACE (N) 08. 02. Soul Blind - THIRD CHAIN (+11) 09. 03. happysad - DO RANA PRZYŁÓŻ (-1) 10. 03. Tremonti - IF NOT FOR YOU (+3) 11. 05. Lordi - BELIEVE ME (0) 12. 03. Shiila - LEAVE THIS ALL (+4) 13. 11. Iron Maiden - THE WRITING ON THE WALL (-3) 14. 02. Placebo - BEAUTIFUL JAMES (N) 15. 06. Dream Theater - THE ALIEN (-3) 16. 02. Billy Talent - RECKLESS PARADISE (N) 17. 01. (N) Cheap Trick - BOYS & GIRLS & ROCK N ROLL (N) 18. 08. Cam Cole - MESSAGE IN THE MOUNTAINS (-12) 19. 12. Birdy - THE OTHERSIDE (-10) 20. 05. Halestorm - BACK FROM THE DEAD (N) 21. 05. Stach Bukowski - COŚ MIŁEGO 22. 06. Scarleth - FEEL THE HEAT 23. 01. (N) Kings Of Leon - TIME IN DISGUISE 24. 14. Dinosaur Jr. - I RAN AWAY 25. 13. Męskie Granie - I CIEBIE TEŻ, BARDZO 26. 12. Karolina Stanisławczyk - SLOW MOTION 27. 08. Kult - CHCĘ MIŁOŚCI 28. 10. LP - ONE LAST TIME 29. 04. Sanah – WARCABY 30. 15. Daria Zawiałow - WOJNY I NOCE 31. 01. (N) Lipali - NIE DLA CIEBIE 32. 02. Journey - THE WAY WE USED TO BE 33. 04. The Rolling Stones - LIVING IN THE HEART OF LOVE 34. 04. Olivia Vedder - MY FATHER'S DAUGHTER 35. 15. Nothing But Thieves – FUTUREPROOF 36. 09. Kwiat Jabłoni - DROGI PROSTE 37. 09. Island - DO YOU REMEMBER THE TIMES 38. 10. Alex Lahey - MISERY GUTS 39. 04. The Weeknd - TAKE MY BREATH 40. 02. Korpiklaani – ENNEN 41. 12. Cam Cole – ALBION 42. 13. Architects - DEAD BUTTERFLIES 43. 07. Ava Max - EVERYTIME I CRY 44. 01. (N) Kashell – CHŁOPAK 45. 03. Strachy na Lachy - ZACHMURZONY W TOBIE 46. 08. Dinosaur Jr. - GARDEN 47. 12. Vito Bambino – NUDY 48. 14. happysad - BEZ CIENIA 49. 10. Black Prez & Kid Something - THE STRUGGLE 50. 17. Kult – WIARA --- LAST 7 (siedmiu najczęściej odtwarzanych przeze mnie wykonawców w ciągu ostatnich siedmiu dni wg Last.fm) 1. Rammstein 2. System Of A Down 3. Bon Jovi 4. Paramore 5. Guns N' Roses 6. Kult 7. Deep Purple LAST 12 (dwanaście najczęściej odtwarzanych przeze mnie albumów w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wg Last.fm) 1. Seether - SI VIS PACEM, PARA BELLUM (0) 2. Birdy - YOUNG HEART (0) 3. Foo Fighters - MEDICINE AT MIDNIGHT (0) 4. The Pretty Reckless - DEATH BY ROCK AND ROLL (0) 5. Daria Zawiałow - WOJNY I NOCE (+4) 6. Luxtorpeda - ANNO DOMINI MMXX (-1) 7. Amy Macdonald - THE HUMAN DEMANDS (-1) 8. Fleetwood Mac - 25 YEARS: THE CHAIN (0) 9. Greta Van Fleet - THE BATTLE AT GARDEN'S GATE (+1) 10. Bruce Springsteen - LETTER TO YOU (-3) 11. AC/DC - POWER UP (+1) 12. Foo Fighters - THE COLOUR AND THE SHAPE (-1) RE: Top Shark 754 - kajman - 09.10.2021 06:51 PM Z nowości, które przesłuchałem teraz (dwie inne znam względnie dobrze) jestem zadowolony, chociaż mnie nie powaliły. Kashel to sporo czadu, ale wykonawczo nie przekonuje, Trick to solidna firma, ale sam utwór taki sobie, a najlepiej z tej trójki wypadają Daisies. RE: Top Shark 754 - EVENo - 10.10.2021 06:55 PM kajman napisał(a):jestem zadowolony, chociaż mnie nie powaliłyTo zaskakująca dosyć recenzja dla Kaszlu, obstawiałbym raczej, że taka piosenka będzie Cie mocno odstraszać, a Ty tu ją tak łagodnie oceniasz U mnie dużo nie zwojuje, bo z każdym następnym odsłuchem odbiór jest coraz bardziej mieszany - wspomniany czad jest spoko, ale coraz więcej fragmentów mnie razi. |