prywatny top Pain of Salvation. - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: tygodniowy top inżynierka (/forumdisplay.php?fid=215) +---- Wątek: prywatny top Pain of Salvation. (/showthread.php?tid=51917) |
prywatny top Pain of Salvation. - inżynierek - 31.07.2020 09:41 PM Albumy: 5. Road Salt Two 4. One Hour By the Concrete Lake 3. 12:05 2. Scarsick 1. In The Passing Light of Day To nr 4 jest najsilniej reprezentowanym albumem, ale 12:05 tworzą inne klimaty. Nr 1 to trochę wybuchowa mieszanka. A lada moment nowy album. Ciekawe co by osiągnął w moim topie. To tyle na dziś, a jutro utwory, jestem w trakcie słuchania top 32. RE: prywatny top Pain of Salvation. - inżynierek - 01.08.2020 07:54 PM Utwory: 1. Perfect Day 2. Yellow Raven 3. To the Shoreline 4. The Passing Light of Day 5. Conditioned 6. Black Hills 7. If This Is the End 8. America 9. Shore Serenity 10. Meaningless 11. Healing Now 12. Tell Me You Don’t Know 13. Disco Queen 14. Dea Pecuniae 15. Spitfall 16. Brickwork VIII (Second Love) 17. Flame to the Moth 18. Of Dust 19. Full Throttle Tribe 20. Spitfall 21. Linoleum 22. Stress 23. Inside Out 24. Nihil Morari 25. Nightmist 26. Reconcillation T5 27. The Physics of Gridlock 28. Idiocracy 29. Winning a War T5 30. Inside 31. People Passing By 32. The Big Machine Tym razem bez charakterystycznego dla mnie odliczania. Ale co ciekawe, podium zdominowały dwa kapitalne utwory z Falling Home (może to ten album powinien zmieścić się chociaż w piątce ) oddzielone także wyśmienitym coverem. Dopiero na czwartym moja ulubiona piosenka z poprzedniego albumu (nowy wkrótce), ale podejrzewam, że wszystkie utwory co najmniej do 20. miejsca mogłyby zawojować moją listę, gdyby. A teraz teoretycznie mógłbym wklepać trzy utwory z poprzedniego albumu (wszystkie w top 20), ale że się szykuje nowy album, może się coś znajdzie "mojego". |