73 notowanie z 24.17.2008 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: abd3mz - lista przebojów (/forumdisplay.php?fid=69) +---- Wątek: 73 notowanie z 24.17.2008 (/showthread.php?tid=4927) |
73 notowanie z 24.17.2008 - abd3mz - 27.05.2009 04:12 PM Notowanie remontowe. pozycja|pozycja przed tygodniem|liczba tygodni w 50|liczba tygodni w 30 (liczba tygodni na pierwszym) 01 01 35 35 CZARNO-CZARNY FILM - Jean Lubera i Piotr Nalepa (3+1+2+2+2) 02 12 02 02 PESA PESA - Motema Africa 03 02 15 15 PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum (1) 04 03 07 07 CIEBIE SZUKAŁEM - Cisza Jak Ta (1) 05 08 07 06 KOŁYSANKA DLA... - Cisza Jak Ta 06 04 19 19 NAWET GDY NOC POKRYWA CIENIEM ZIELONĄ ZIEMIĘ... - Osjan (2) 07 07 69 69 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec (34+1+3+2+1+1) 08 05 59 56 RIGHT IN TWO - Tool 09 18 03 03 MAY YOUR HEARTS STAY STRONG - Cloud Cult 10 16 06 06 W NASZYM NIEBIE - Cisza Jak Ta 11 06 09 09 THE COMPANIONS - Sleepytime Gorilla Museum 12 10 14 12 FORMICARY - Sleepytime Gorilla Museum 13 17 10 10 ELECTRIC VOICE - Maciej Januszko i Omni (3) 14 14 70 70 TO, CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek (4+2) 15 13 24 23 ALL NIGHTMARE LONG - Metallica 16 15 08 07 BATTLE FOR THE SUN - Placebo 17 09 09 09 THE SALT CROWN - Sleepytime Gorilla Museum 18 19 02 02 METATRON - The Mars Volta 19 20 09 09 ANGLE OF REPOSE - Sleepytime Gorilla Museum 20 29 02 02 THE PROVINCE - IQ 21 11 07 07 1000 ĐĐТР[YEARS] - ĐоПŃиŃĐ° [Zemfira] 22 21 15 15 THE GREENLESS WREATH - Sleepytime Gorilla Museum 23 30 10 10 ABERINKULA - The Mars Volta 24 22 14 13 THE WILLING VICTIM - Von Hertzen Brothers 25 24 05 03 COLLAPSCE/COLLIDE - Archive 26 25 02 02 BLUE LAMBENCY DOWNWARD - Kayo Dot 27 31 02 01 THE@BLUES.PL - Grzegorz Bukała 28 26 21 21 THE MAN I LOVE - Rokia Traoré 29 40 44 29 ZIELONA PANI ZIEMIO - Maryla Rodowicz i Seweryn Krajewski 30 28 36 36 MY LOVE IS LIKE A RED RED ROSE - Eva Cassidy (2+1) 31 NN 01 00 LADY IN BLUE - Tori Amos 32 23 50 44 SUMMERS LOST - Hurt 33 41 15 12 KARDAMON I PIEPRZ - Mikromusic 34 42 02 00 CHAOS - Archive 35 27 08 07 ALLELUJAH - Recoil 36 39 43 34 PRZYJDŹ DO MNIE DWA - Elżbieta Adamiak 37 33 05 01 JOCKEY FULL OF BOURBON - Joe Bonamassa 38 NN 01 00 KNOCK 123 - Imelda May 39 32 07 04 LEPSZY CZAS - Cisza Jak Ta 40 48 70 61 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz, Dwa, Trzy (1) 41 35 06 00 LET DOWN - Eliza Lumley 42 38 72 62 ZRÓB, CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 43 36 08 05 THE RAIN - Melody Gardot 44 46 15 06 ROBINSON - Wolna Grupa Bukowina 45 37 36 28 SUMMERTIME - Eva Cassidy 46 43 12 00 OSSUARY - Sleepytime Gorilla Museum 47 45 04 00 PIWKO - Kazik 48 34 07 05 THE BOY FROM IPANEMA - Diana Krall 49 47 28 21 SZUKAŁEM CIĘ WŚRÓD JABŁEK - Grzegorz Tomczak i Iwona Loranc 50 44 19 16 LATAWCE - Żywiołak wypadły: 49 39 03 00 MAYBE CALIFORNIA - Tori Amos 50 50 02 00 DAY THAT YOU GO - Archive premiery - 1 [+1 powrót], bez zmian - 3, w dół - 16, do góry - 9 Podkreślone premiery, pogrubione nowości, zafioletowany powrót, zaczerwienione wypadki i zazielenione wszystkie awanse w Top30. Nowości jeszcze dziś za darmo na chomiku. - saferłel - 27.05.2009 04:19 PM Mój komentarz pewnie jak zwykle byłby taki sam (chociaż warto zwrócić z mojego punktu widzenia uwagę na to co dzieję się z Cloud Cult), gdyby nie pojawienie się niesamowitej Tori. Jestem z ciebie dumny Do siebie wybrałem na razie bardziej nadające się na listę przebojów ''Give'', ale to nie znaczy, że lubię je bardziej od ''Lady In Blue''. Zresztą pewnie i to nagranie dostanie się na DLP, chociaż tak jak pisałem wielokrotnie, są nagrania, które są świetne, chociaż na liście nie spełniają swoich ''obowiązków''. W każdym razie skoro to nagranie tutaj się załapało to kibicuje mu najmocniej z całej stawki, a pierwsze dwa single z płyty przyćmiło absolutnie. - abd3mz - 27.05.2009 04:29 PM notowanie 68 z 24 Maturalnego 2008 r. 1 Anawa -1974- Anawa [46+6minut] 2 Dżamble -1971- Wołanie o słońce nad światem [42minuty] 3 The Beatles -1967-1 Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band [40minut] 4 The Beatles -1967-2 Magical Mystery Tour [37minut] 5 Cisza Jak Ta -2008- Chwile [52minuty] 6 Republika - Koncerty w Trójce 7 Eliza Lumley -2007- She Talks In Maths [33minuty] 8 Imelda May -2008- Love Tattoo [40minut] 9 Marek Grechuta -1983- Wiosna - ach to ty [40+37minut] 10 Kayo Dot - 2008 - Blue Lambency Downward 11 maudlin of the Well - Part The Second (2009) 12 IQ - Frequency (2009) 13 Opposition - Blue Alice Blue [1990] 14 Perfect - Trójka Live 15 Lacrimosa - Sehnsucht [2009] 16 Mark Templeton - Inland 17 Kuba Badach - Obecny. Tribute To Andrzej Zaucha 18 Riceboy Sleeps - Riceboy Sleeps 19 Lacuna Coil - Shallow Life 20 Condo Fucks - Fuckbook 21 Current 93 - Aleph at Hallucinatory Mountain 22 The Calog - Bomby kolorowe - bear - 27.05.2009 04:33 PM tak zachwalacie Tori że chyba muszę przesunąć ją na początek kolejki rzeczy do poznania - nie spieszyło mi się, bo pierwszy singiel mnie rozczarował, a drugi nie zachwycił... fajnie że: "Film" trzyma się dzielnie na szczycie Cisza wraca do dziesiątki IQ sporo w górę szkoda najbardziej: abd3mz napisał(a):wypadły: - saferłel - 27.05.2009 04:35 PM Szkoda, że Current 93 tak nisko, a i piosenka - ta niby rewelacyjna - się nie pojawiła - stavanger - 27.05.2009 11:01 PM U mnie w maturalnym notowaniu na 1 miejscu był zespół P.O.D - "Youth Of The Nation" - abd3mz - 28.05.2009 07:50 AM saferłel napisał(a):o siebie wybrałem na razie bardziej nadające się na listę przebojów ''Give'', ale to nie znaczy, że lubię je bardziej od ''Lady In Blue''.U mnie jak coś jest na liście to znaczy, że lubię bardziej od tego czego nie ma. bear napisał(a):tak zachwalacie Tori że chyba muszę przesunąć ją na początek kolejki rzeczy do poznania - nie spieszyło mi się, bo pierwszy singiel mnie rozczarował, a drugi nie zachwycił...Ja nie zachwalam. Z płyty zrobiłbym epkę... saferłel napisał(a):Szkoda, że Current 93 tak nisko, a i piosenka - ta niby rewelacyjna - się nie pojawiłaPłyta rozczarowała. Przegadana. Chyba im chodzi o coś innego niż muzyka... A Twój utwór podoba się najbardziej, ale już znacznie mniej niż na początku. stavanger napisał(a):U mnie w maturalnym notowaniu na 1 miejscu był zespół P.O.D - "Youth Of The Nation"A które notowanie ja mam liczyć jako maturalne? - Yacy - 28.05.2009 08:15 AM abd3mz napisał(a):22 The Calog - Bomby kolorowenie zapomniałeś ze dwóch - trzech enterów??? Bardzo mi się podobała ich poprzednia płyta. A tu po dwóch przesłuchaniach nie znalazłem żadnego [słownie: żadnego ] interesującego nagrania szkoda wypadku Archive, a Tori mi nie szkoda, ale myślałem, że bardziej Ci się spodoba... Co jest w tym Cloud Cult? Nie mam pojęcia... I chyba już sobie daruję szukanie tego "czegoś" - saferłel - 28.05.2009 05:32 PM abd3mz napisał(a):U mnie jak coś jest na liście to znaczy, że lubię bardziej od tego czego nie ma. Też kiedyś nie sądziłem, że może być inaczej, ale sam jestem przykładem i doświadczyłem takich piosenek na własnej skórze, że nie mogłem tutaj skłamać i napisać, że ''Lady In Blue'' nie jest najlepsza (a przy okazji wyjść na ''normalnego'' ) Dobra, chrzanić Current 93. Moim zdaniem też wokal Tibeta jest zbytnio recytatorski, a muzyka zbyt powtarzalna, ale ma klimat i dlatego cenię sobie ten album całkiem mocno. - abd3mz - 31.05.2009 06:48 AM Yacy napisał(a):nie zapomniałeś ze dwóch - trzech enterów???Nie chciało misie tego robić. Yacy napisał(a):Tori mi nie szkoda, ale myślałem, że bardziej Ci się spodoba...Cały cza podoba, ale chyba już nie zachwyca. Yacy napisał(a):Co jest w tym Cloud Cult? Nie mam pojęcia... I chyba już sobie daruję szukanie tego "czegoś"Mnie przede wszystkim rozwala nałożenie dwóch ścieżek z instrumentami perkusyjnymi. saferłel napisał(a):Dobra, chrzanić Current 93. Moim zdaniem też wokal Tibeta jest zbytnio recytatorski, a muzyka zbyt powtarzalna, ale ma klimat i dlatego cenię sobie ten album całkiem mocno.Cała płyta nuży, ale pojedynczy utwór brzmi całkiem nieźle. |