Podsumowanie 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Moja Lista (/forumdisplay.php?fid=25) +---- Wątek: Podsumowanie 2018 (/showthread.php?tid=44246) |
Podsumowanie 2018 - Yacy - 10.03.2019 02:09 PM Rok temu zacząłem podsumowanie ostatniego dnia roku a skończyłem w maju. Mam nadzieję, że w tym roku będzie to krótszy okres W 2018 roku pojawiło się na Mojej Liście 151 albumów, rok wcześniej było ich 119. Zresztą ta liczba - 151 - to najwięcej albumów, które pojawiło się na ML w ciągu danego roku! Dobrze to czy źle? nie wiem Aż 21 z nich dotarło do miejsca nr 1. Rok wcześniej było ich 21. Wśród nich było tylko 6 albumów z tego roku! Ale były na szczycie w sumie w 32 notowaniach z 53 Na liście było 48 albumów wykonawców z Polski, rok wcześniej kolejno 35. Albumów z tego roku było 64, rok temu z bieżącego roku był jeden album mniej. Przedstawię 20 najlepszych albumów. Ale wspomnę też o pozostałych, które dotarły do 1 miejsca. 69 . 37 . 2 . 1 . 1 . EISBRECHER (1986) - Nena 54 . 52 . 3 . 1 . 2 . SHOOTING RUBBERBANDS AT THE STARS (1988) - Edie Brickell & New Bohemians 52 . 56 . 3 . 1 . 1 . ANY DAY NOW (1988) - The Legendary Pink Dots 51 . 58 . 3 . 1 . 2 . ASTIGMATIC (1966) - Krzysztof Komeda Quintet 43 . 72 . 4 . 1 . 1 . ELF (1995) - Varius Manx 42 . 76 . 5 . 1 . 1 . PROMISE (1985) - Sade 41 . 77 . 5 . 1 . 1 . NO NEED TO ARGUE (1994) - The Cranberries 40 . 80 . 5 . 1 . 1 . MUSIC FOR THE MASSES (1987) - Depeche Mode 39 . 82 . 5 . 1 . 1 . 101 (1989) - Depeche Mode 35 . 91 . 6 . 1 . 2 . BURY THE HATCHET (1999) - The Cranberries 32 . 95 . 6 . 1 . 1 . CLUTCHING AT STRAWS (1987) - Marillion 29 . 110 . 6 . 1 . 1 . MAANAM (1981) - Maanam 27 . 112 . 6 . 1 . 2 . NOCNY PATROL (1984) - Maanam a mój nr 2017 roku zameldował się na 26 miejscu 26 . 112 . 18 . 7 . . HARDWIRED… TO SELF-DESTRUCT (2016) - Metallica RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 10.03.2019 02:18 PM od razu druga prawie-dziesiątka 20 . 159 . 15 . 6 . . . LO MOON (2018) - Lo Moon 19 . 160 . 13 . 3 . . . HANNAH WICKLUND & THE STEPPIN STONES (2018) - Hannah Wicklund & The Steppin Stones 18 . 163 . 21 . 5 . . . THE HORSE AND OTHER WEIRD TALES (2017) - Jess And The Ancient Ones 17 . 168 . 17 . 5 . . . SWANS AND LIONS (2018) - Cochise 16 . 172 . 11 . 1 . 1 . FEUER UND FLAMME (1985) - Nena 15 . 192 . 11 . 1 . 3 . ALBION (1995) - Albion 14 . 195 . 23 . 3 . . . AYA (2018) - Kasia Kowalska 13 . 211 . 15 . 2 . . . THE BLUE HOUR (2018) - Suede 12 . 215 . 25 . 2 . . . FROM SILENCE TO SOMEWHERE (2017) - Wobbler RE: Podsumowanie 2018 - kajman - 10.03.2019 02:27 PM W tej dziesiątce najwyżej oceniam Wobbler. Do Apacza o ile dobrze kojarzę to nie dotarłem. RE: Podsumowanie 2018 - ku3a - 10.03.2019 04:36 PM wciąż zazdroszczę tego Cochise, bo ta płyta jakoś nie umiała mi się spodobać. no i trzeba by w końcu znowu na jakiś ich koncert pójść. ze 2-3 ostatnie z różnych powodów opuściłem. RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 12.03.2019 12:11 AM ale przydałby się koncert na którym nigdy nie byliśmy... za miesiąc będziemy na Pawle M., ale w teatrze RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 12.03.2019 12:53 AM 11 . 222 . 12 . 1 . 6 . BASTA (2018) - Nosowska ciekawe co by było gdyby płyta ukazała się kilka miesięcy wcześniej subiektywnie nr 2 roku 2018! 10 . 232 . 14 . 1 . 3 . YOU'LL BE MINE (2018) - Albion rewelacyjny powrót! moja płyta nr 3 9 . 234 . 19 . 4 . . . BOARDING HOUSE REACH (2018) - Jack White całkiem przyzwoity album, chociaż na początku myślałem, że będzie jeszcze lepiej... 8 . 247 . 26 . 4 . . . MIÓD I DYM (2017) - Anita Lipnicka & The Hats zaskoczyło mnie, że Anita punktowała aż pół roku, ale w sumie do dziś zdarza mi się do tej płyty wracać więc to nie powinno dziwić. 7 . 260 . 27 . 4 . . . TRANQUILITY BASE HOTEL & CASINO (2018) - Arctic Monkeys w sumie lubiłem ich poprzednie dokonania, ale w tym roku AM nagrali swoją najlepszą płytę! 6 . 294 . 35 . 5 . . . SPIRIT (2017) - Depeche Mode ups... jeszcze dziewięć miesięcy, jakoś mi umknęło 5 . 295 . 30 . 3 . . . I KNOW I DREAM: THE ORCHESTRAL SESSIONS (2017) - Stacey Kent świetna płyta, lae chyba czas na coś nowego od Pani Stacey RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 16.03.2019 01:10 AM 4 . 627 . 44 . 1 . 7 . POSTCARDS FROM THE SEASIDE (2018) - Julia Pietrucha druga płyta Julii obroniła się i zawierała kilka świetnych utworów ze wskazaniem na EWKA i MEDEA a już w niedzielę zapewne usłyszymy je na żywo 3 . 668 . 49 . 1 . 3 . UNTIL BETTER TIMES (2017) - Leif De Leeuw Band 2 . 690 . 53 . 1 . 1 . PRZECHODZIEŃ O WSCHODZIE (2017) - Strachy Na Lachy dwie płyty z poprzedniego roku, które w 2018 był cały lub prawie cały rok! a w tym roku ma się ukazać płyta Pidżamy! oj ciekawy jestem... 1 . 817 . 46 . 1 . 12 . WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE (2018) - Lao Che no i niekwestionowany zwycięzca. zdecydowanie moja płyta 2018 roku. zarówno jeśli chodzi o punkty, jaki tak po prostu i w tej chwili wiem, że to już jest moje podium albumów Lao Che! za kilka dni utwory. RE: Podsumowanie 2018 - ku3a - 17.03.2019 02:27 PM Yacy napisał(a):za miesiąc będziemy na Pawle M., ale w teatrzeto ja z kolei nigdy Pawła nie widziałem w teatrze. ale chciałbym to zmienić. ciekawe ile "Basta" będzie mieć punktów jak się zsumuje 2018 i 2019. Arctic... Napiszę tylko, że w Foroderykach głosowałem na nich w jednej kategorii... I do tej płyty zdecydowanie nie będę już wracać... Lao... To nie jest zła płyta. Ale jak będę wracać do Lao, to na pewno do innych płyt . 5. miejsce ma 295 punktów, a 4. - 627?? RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 19.03.2019 03:26 PM (17.03.2019 02:27 PM)ku3a napisał(a): 5. miejsce ma 295 punktów, a 4. - 627??no właśnie dlatego zostawiłem na koniec czwórkę, ale potem zapomniałem o tym wspomnieć fakt - zaskakująca przepaść, ale tak miałem w tym roku z płytami. Te cztery były długo i przeważnie wysoko, reszta o wiele krócej i niżej. a w innych notowaniach wysoko był płyty, że tak to określę, archiwalane i dlatego takie wyniki. nawet pomyślałem, że może powinienem ograniczyć starsze płyty na liście, ale jednak nie będę się wygłupiał skoro mam odczucie, że powinna się taka płyta pojawić to nie będę w to ingerował. ale tak czy inaczej sytuacja jest mocno nietypowa a jeśli chodzi o Bastę, to w tym roku jeszcze nie straciła żadnego punktu... ale to zapewne się wkrótce zmieni. RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 21.05.2019 10:15 PM ubiegłoroczne podsumowanie zakończyłem prawie tydzień później... dziś bez zbędnego przeciągania, jedynie z pewnym podziałem na posty. MOJE UTWORY 2018 ROKU Na Mojej Liście w 2018 roku pojawiło się 211 utworów, rok wcześniej 216. Polskich było 90 czyli o 9 więcej niż w 2017 roku, ale o jeden mniej od rekordu. Trochę jestem zaskoczony, bo wydawało mi się, że polskie będą w przewadze. A z drugiej strony w "30" jest ich aż 22!!! A w setce 51 czyli jednak to był polski ro©k. Do samego szczytu dotarły 22 utwory, w tym 15!!! Polskich. Przedstawię najlepszą trzydziestkę. Ale najpierw nr 1, które były poniżej miejsca 30. miejsce punkty tygodnie najwyższe (ew. ile na 1) 102 . 188 . 4 . 1 (3) COMING HOME, PT. II - Skylar Grey 63 . 374 . 17 . 1 (1) GOING BACKWARDS - Depeche Mode 49 . 510 . 11 . 1 (2) TAKIE TO PRZYKRE - Nosowska 41 . 551 . 12 . 1 (2) STARE DRZEWA - Kortez 40 . 554 . 19 . 1 (2) KOT BEZ OGONA - Varius Manx & Kasia Stankiewicz 38 . 584 . 18 . 1 (1) RIPPLES ON THE WATER - Kayak & Andy Latimer 37 . 591 . 19 . 1 (1) ZANIM… WSZYSTKO DOBRZE - Zemollem & Andrzej Poniedzielski 32 . 677 . 15 . 1 (1) LITTLE MAN WHAT NOW - Fish RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 21.05.2019 10:21 PM 30 . 690 . 21 . 04 . . . FROM SILENCE TO SOMEWHERE - Wobbler 29 . 702 . 27 . 15 . . . WILLIOW - Blackwater Holylight 28 . 736 . 25 . 04 . . . BLIZNY CZASU - Stare Dobre Małżeństwo 27 . 740 . 29 . 10 . . . SAILOR - Julia Pietrucha 26 . 752 . 16 . 01 (4) NAGASAKI - Nosowska 25 . 755 . 24 . 04 . . . DEVLA DEVLA - Dikanda 24 . 756 . 19 . 01 (1) YOU'LL BE MINE - Albion 23 . 761 . 22 . 01 (1) MINUS 10 W RIO - Lady Pank & Katarzyna Nosowska 22 . 762 . 31 . 06 . . . NIE RAJ - Lao Che 21 . 774 . 23 . 01 (2) WOJNY - Kazik & Zdunek Ensemble 20 . 777 . 27 . 04 . . . NO PRESSURE - The Kooks 19 . 782 . 34 . 06 . . . KATASTROFA SZCZĘŚCIA - Strachy na Lachy 18 . 787 . 24 . 07 . . . FOUR OUT OF FIVE - Arctic Monkeys 17 . 839 . 27 . 08 . . . BLACK SMOKE RISING - Greta Van Fleet 16 . 990 . 28 . 06 . . . CZERŃ I BIEL - Kasia Kowalska 15 . 1014 . 32 . 03 . . . HONOLULU - Sławek Uniatowski 14 . 1039 . 30 . 01 (2) UNITED COLOURS OF ARMAGEDON - Lao Che 13 . 1097 . 36 . 03 . . . JA PAS! - Nosowska 12 . 1184 . 35 . 01 (1) THANK YOU - Leif De Leeuw Band 11 . 1216 . 39 . 05 . . . OBŁĄKANY OBŁOK - Strachy na Lachy & itsmisslilly RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 21.05.2019 10:25 PM 10 . 1315 . 43 . 3 . . . KAPITAN POLSKA - Lao Che 9 . 1349 . 33 . 1 (4) CALL IT A SIN - Albion 8 . 1408 . 38 . 1 (2) MEDEA - Julia Pietrucha 7 . 1462 . 45 . 1 (3) RUPTURE - The Cranberries 6 . 1525 . 48 . 3 . . . CO SIĘ Z NAMI STAŁO - Strachy na Lachy 5 . 1581 . 43 . 1 (3) SZKOLNICTWO - Lao Che 4 . 1630 . 43 . 1 (2) EWKA - Julia Pietrucha 3 . 1731 . 48 . 1 (3) MR. HANGMAN - Leif De Leeuw Band 2 . 1883 . 49 . 1 (1) TĘCZOWA - Anita Lipnicka & The Hats i Julia Pietrucha i Ralph Kamiński 1 . 2181 . 46 . 1 (11) SEN A'LA TREN - Lao Che niepodważalny nr 1 ubiegłego roku. i to by było na tyle... RE: Podsumowanie 2018 - ku3a - 21.05.2019 11:06 PM eee... z pierwszej dziesiątki tylko jeden utwór był u mnie na liście... z pierwszej dwudziestki - dwa, z czego jeden dotarł u mnie do dziesiątki. na szczęście w tym roku zapowiada się na zdecydowanie lepszy wynik . RE: Podsumowanie 2018 - EVENo - 21.05.2019 11:10 PM Yacy napisał(a):1 . 2181 . 46 . 1 (11) SEN A'LA TREN - Lao CheO! Co za miła niespodzianka! Nie śledziłem Twojej listy na tyle uważnie, żeby zauważyć dominację tego utworu i zdaje się pomyliłem Cię z jednym z kolegów, którzy podczas jednej z tutejszych dyskusji o nowej płycie Lao Che byli "na nie" w kwestii Sen A'La Tren. Cóż, wygląda na to, że Ty jednak byłeś "na tak" W moim styczniowym podsumowaniu 2018 nisko, na 25. miejscu, ale po czasie piosenka zdecydowanie broni się bardziej - w 1200. notowaniu Oriona była to czwarta najwyżej klasyfikowana nowość. Trzecią było "Gdybym Miał Kogoś", którą nazwałem niedawno w podsumowaniu Kuby kandydatką do mojego TWC, więc żebyś nie poczuł się gorszy, tutaj też to zaznaczę - to kandydat do mojego TWC RE: Podsumowanie 2018 - ku3a - 21.05.2019 11:13 PM EVENo napisał(a):"Gdybym Miał Kogoś"w języku polskim w tytułach nie pisze się wszystkich słów z wielkich liter RE: Podsumowanie 2018 - EVENo - 21.05.2019 11:23 PM (21.05.2019 11:13 PM)ku3a napisał(a):Gdybyś powiedział, że autor piosenki nie napisał wszystkich słów z wielkich liter to bym się zgodził, bo faktycznie nie napisał. I tu właśnie przechodzę do sedna sprawy - wydaje mi się, że to od autora zależy czy piszemy, a nie od języka. I wiem, że ładniej i poprawniej jest, jeśli jest napisane tak, jak mówisz, ale gdybym ja wydał płytę to jedne tytuły napisałbym tak, a inne inaczejEVENo napisał(a):"Gdybym Miał Kogoś"w języku polskim w tytułach nie pisze się wszystkich słów z wielkich liter To znaczy, nie żebym się kłócił, że nie masz racji. Masz, oczywiście, że masz, ale taka mnie myśl napadła, więc napisałem, co myślę RE: Podsumowanie 2018 - kajman - 22.05.2019 07:48 AM Yacy napisał(a):3 . 1731 . 48 . 1 (3) MR. HANGMAN - Leif De Leeuw BandCieszę się, że miałem chociaż pośredni wpływ na czołówkę Twojej listy. Yacy napisał(a):5 . 1581 . 43 . 1 (3) SZKOLNICTWO - Lao CheHa, a ja zastanawiałem, czemu na LP3 nie głosujesz na spółdzielnię i widzę, że mi się tytuły pomyliły. RE: Podsumowanie 2018 - ku3a - 22.05.2019 10:55 PM EVENo napisał(a):wydaje mi się, że to od autora zależy czy piszemy, a nie od językamówić czy pisać można dowolne błędy. zasady poprawnej pisowni są jednak dość jednoznaczne w tej kwestii. RE: Podsumowanie 2018 - Yacy - 27.05.2019 08:50 PM (21.05.2019 11:06 PM)ku3a napisał(a): eee... z pierwszej dziesiątki tylko jeden utwór był u mnie na liście...tak bywa (21.05.2019 11:10 PM)EVENo napisał(a): zdaje się pomyliłem Cię z jednym z kolegów, którzy podczas jednej z tutejszych dyskusji o nowej płycie Lao Che byli "na nie" w kwestii Sen A'La Tren.utwór to na 100% mój utwór a.d. 2018. a płyta raczej też. właściwie była nią na koniec 2018 roku, bo teraz już taki pewien nie jestem ale liczy się stan na 31.12.2018 (22.05.2019 07:48 AM)kajman napisał(a):dzięki!!! bo jeśli bym ich odkrył to zapewne dużo późniejYacy napisał(a):3 . 1731 . 48 . 1 (3) MR. HANGMAN - Leif De Leeuw BandCieszę się, że miałem chociaż pośredni wpływ na czołówkę Twojej listy. |