16.9.2018 1187 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Prawdziwa Lista Przebojów PTZ (/forumdisplay.php?fid=23) +---- Wątek: 16.9.2018 1187 (/showthread.php?tid=41545) |
16.9.2018 1187 - tadzio3 - 16.09.2018 05:32 PM 1 First Aid Kit - Rebel Heart 1 12 2 Krzysztof Zalewski - Jednego serca 5 4 3 Bartosz Chajdecki feat. Południce - Kołysanka Kruka 3 9 4 Maanam - Anioł 2 8 5 Kortez - Stare drzewa 6 6 6 Tulia - Jeszcze Cię nie ma 4 13 7 Lady Pank feat. Maciej Maleńczuk - Tańcz głupia tańcz 9 9 8 Dave Matthews Band - Samurai Cop (Oh Joy Begin) 8 6 9 Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – Początek 11 17 10 Ann Wilson - I Am The Highway 17 2 11 Calogero - Voler de nuit 15 6 12 Kortez – Pierwsza 7 40 13 Natalia Przybysz - Czarny 12 11 14 David Gilmour & Richard Wright – Wearing the Inside Out (Live from Remember That Night) 14 26 15 James - Busted 13 10 16 Artur Andrus - Ciocia w gablocie 10 11 17 Budka Suflera - Rock n Roll na dobry początek 20 15 18 Greta Van Fleet - Safari Song 24 9 19 Paweł Domagała - Weź nie pytaj 16 8 20 Dawid Podsiadło - Małomiasteczkowy 18 15 21 Lady Pank i Kowalska, Markowski, Organek, Rogucki, Wyrostek - Mniej niż zero N 1 22 Limboski – Czarne bramy 19 22 23 Janek Samołyk – Nadmorskie miasteczko 21 22 24 Justyna Święs - Czerwona sukienka 29 2 25 Riverside - Vale Of Tears N 1 26 Maanam - Zdrada 22 4 27 Kazik + Zdunek Ensemble - Wojny 23 12 28 Ellie Goulding - Vincent 25 3 29 Kraków Street Band - The Wheels Are Spinning N 1 30 Temple of the Dog - Call Me a Dog 26 14 Kylie Minogue feat. Jack Savoretti – Music's Too Sad Without You 28 15 Limboski - Z fantazją P 9 George Ezra - Shotgun P 5 The Cranberries - Rupture N Sidney Polak - Twarzą w twarz N Cláudia Pascoal, Isaura - O Jardim 27 9 Tola - Atmosphere 30 2 Cigarettes After Sex – Each Time You Fall In Love P 25 Sonbird – Głodny P 18 Portugal. The Man - Live in the Moment N Siostry Melosik - Batumi N Ian Gillan & The Javelins - Do You Love Me N Joe Bonamassa - Redemption N Cher, Andy Garcia - Fernando N Alice In Chains - The One You Know N Gutek - Co Noc N Natalia Sikora - Na drugim brzegu tęczy N Greta Van Fleet - When The Curtain Falls N Pablopavo i Ludziki - Karwoski N Oxford Drama - Be Kind N Stone Sour - St. Marie N Paul McCartney - Come On To Me N Dubska - Bajki N Maryla Rodowicz - Ach świecie N Daria Zawiałow - Nic N Gabrielle - Show Me N Reef feat. Sheryl Crow - My Sweet Love N RE: 16.9.2018 1187 - ku3a - 16.09.2018 08:31 PM no to żegnamy "Call Me a Dog", ale fajnie było przez ponad 3 miesiące to u Ciebie widzieć . jeśli chodzi o "Kruka", to mnie ten serial nie do końca przekonał. przyjemnie się oglądało, nie żałuję spędzonego czasu, ale jednak nie będzie to serial, do którego będę wracać pamięcią i dyskutować o nim. o wiele bardziej mi się podobały "Belfer" i "Wataha". teraz niedługo mam zamiar się zabrać za "Rojst". RE: 16.9.2018 1187 - tadzio3 - 18.09.2018 12:17 PM ku3a napisał(a):no to żegnamy "Call Me a Dog", ale fajnie było przez ponad 3 miesiące to u Ciebie widzieć .Nigdy to nie jest przesądzone, że już żegnamy, chociaż w 90% tak jest. Swoje zrobił, to zdecydowanie najlepszy utwór z ostatniej edycji NL i możliwe, że najlepszy w ostatnich latach kawałek poznany dzięki Tobie ku3a napisał(a):jeśli chodzi o "Kruka", to mnie ten serial nie do końca przekonał. przyjemnie się oglądało, nie żałuję spędzonego czasu, ale jednak nie będzie to serial, do którego będę wracać pamięcią i dyskutować o nim. o wiele bardziej mi się podobały "Belfer" i "Wataha". teraz niedługo mam zamiar się zabrać za "Rojst"."Kruk" był niezły, klimatyczny, dobrze nakręcony i ta muzyka, która mnie zauroczyła. Też jednak nie będę do niego wracał. Trzy pozostałe seriale, które wymieniłeś już obejrzałem. Przed wczoraj właśnie skończyłem oglądać "Rojst". Nie będę tutaj recenzował ich, ale z tych czterech seriali największe wrażenie zrobiła na mnie "Wataha" biorąc pod uwagę dwie serie. "Belfer" trochę tą drugą serią mnie rozczarował. |