Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 (/showthread.php?tid=39521) |
RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Dobromiera - 23.05.2018 05:10 PM MGMT - wszystko co najlepsze w debiucie MGMT i Arielu Pinku. Wielobarwna płyta. Brand New - kilka mrocznych emo momentów, i parę naprawdę melodyjnych rockowych przeboików. Kacey Musgraves - bez fajerwerków, ale uroczy i solidnie zaaranżowany pop. Black Moth - jedyna z wcześniej nieznanych mi nowości w zestawie, jaka mi się podobała. ;p Bez Jacka - pierwsze parę utworów było ok. Julia Pietrucha - typowy przeciętniak. Ale śliczna okładka. Incubus - ... Mery Spolsky - tytułowy utwór to jeden z moich przebojów roku. Ale godzina takiej grafomanii to trochę za dużo. Deep Purple - najlepszym momentem tej płyty było "Knocking at Your Back Door" wylosowane mi przez Spotify, po tym jak skończyła się płyta. Klimatem pasowało, szkoda że nie poziomem. Måneskin - brzmi to jak pierwszy lepszy licealny zespół ze wczesnych godzin Juwenaliów. High Voltage - po raz pierwszy nie najgorsza płyta w zestawie. Nawet był jakiś moment melodii, ale po za tym to to co zawsze. Łydka Grubasa - może w gimnazjum by mnie śmieszyło. Poznając tą płytę dzisiaj, słuchałem z czystym zażenowaniem. To było aż na swój chory sposób fascynujące. 1. 8,50 2 80,75 Carbon Based Lifeforms - Derelicts 2. 8,00 2 72,00 Ariel Pink - Dedicated to Bobby Jameson 3. 8,00 1 71,36 MGMT - Little Dark Age 4. 7,00 2 56,00 Beck - Colors 5. 7,00 1 55,51 Brand New - Science Fiction 6. 7,00 1 55,51 Kacey Musgraves - Golden Hour 7. 7,00 5 51,59 Nothing But Thieves - Broken Machine 8. 7,00 5 51,59 Slowdive - Slowdive 9. 6,50 3 48,33 niXes - niXes 10. 6,50 1 48,33 Black Moth - Anatomical Venus 11. 6,75 5 48,21 Daria Zawiałow - A kysz! 12. 6,25 3 44,92 Lana del Rey - Lust for Life 13. 6,00 2 42,00 Greta van Fleet - From the Fires 14. 6,00 2 42,00 Brad Mehldau - After Bach 15. 6,00 4 40,56 The National - Sleep Well Beast 16. 6,00 4 40,56 The War on Drugs - A Deeper Understanding 17. 5,75 3 38,48 Jamiroquai - Automation 18. 5,50 5 33,00 Anita Lipnicka & The Has - Miód i dym 19. 5,00 2 30,00 Polly O'Keary and the Rhythm Method - Black Crow Callin' 20. 5,00 1 29,75 Mery Spolsky - Miło było pana poznać 21. 5,00 1 29,75 Julia Pietrucha - Postcards from the Seaside 22. 5,00 1 29,75 Incubus - 8 23. 5,00 1 29,75 Bez Jacka - Wierząc w sny 24. 5,00 5 27,75 Foo Fighters - Concrete & Gold 25. 5,00 5 27,75 Royal Blood - How Did We Get So Dark? 26. 4,50 5 22,93 U2 - Songs of Experience 27. 4,00 2 20,00 Keri - I Am Fine 28. 4,00 3 19,84 Voo Voo - 7 29. 4,00 1 19,84 Deep Purple - Infinite 30. 2,00 1 05,96 Måneskin - Chosen 31. 2,00 1 05,96 High Voltage - Sign of the Apocalypse 32. 1,00 1 01,99 Łydka Grubasa - O-dur C-ból RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - neo01 - 23.05.2018 05:22 PM Żeby uciąć spekulacje - Nationali lubię od dawna. I mimo, że na tej płycie jest kilka słabszych rzeczy, to można też wyłuskać parę bardzo fajnych, klimatycznych numerów. Nie są to jakieś himalaje dobrej muzyki dla mnie, ale w tym zestawieniu okazało się, że wystarczy to na Top 5. Nie wiem dlaczego tak jest, ale to nie jest tak, że słucham tylko mocnej muzyki. W czołówce jest też Julia Pietrucha, so... Po prostu muzyka musi mieć to coś (dlatego popowe rzeczy są nisko), ale też nie może mieć tego czegoś, co mnie irytuje. Nationale nie mają, a np. Slowdive czy Nothing But Thieves - tak (chociaż jakoś tam doceniam ich na swój sposób). A co do głosu TuneHunterz'a - uważam, że powinien zostać unieważniony, inaczej ta zabawa nie ma specjalnego sensu. RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - AKT! - 23.05.2018 06:01 PM kajman napisał(a):Bo to jest płyta, którą przyjemnie się słucha i niedociągnięcia nie przeszkadzają zbyt mocno.to od niepamiętnych czasów najbardziej przypalony odgrzewany kotlet, jakiego próbowałem; tu nic nie jest dobrze zrobione, od repertuaru i koncepcji, przez aranże, po wykonawstwo -- rozumiem to co najwyżej jako kapelę weselną; tylko w takim przypadku oceniłbym ją raczej pozytywnie na tle konkurencji RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - kajman - 23.05.2018 08:46 PM Ja mógłbym to samo powiedzieć o kilku innych płytach (może poza tym komentarzem weselnym). RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Sundrajta - 23.05.2018 08:46 PM (23.05.2018 02:40 PM)Artur.O napisał(a): (...)To zbyt daleko idące przypuszczenie. neo01 napisał(a):A co do głosu TuneHunterz'a - uważam, że powinien zostać unieważniony, inaczej ta zabawa nie ma specjalnego sensu.Tylko nie rozumiem, na jakiej podstawie? kajman napisał(a):Właśnie to uczyniłem.Sundrajta napisał(a):Głos ten zatem musi zostać poprawiony.Posłałeś mu PW? RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - neo01 - 23.05.2018 08:59 PM Sundrajta napisał(a):A co do głosu TuneHunterz'a - uważam, że powinien zostać unieważniony, inaczej ta zabawa nie ma specjalnego sensu.Na podstawie poważnego przypuszczenia dot. oddawania przypadkowych głosów. Nie wiem po co była cała dyskusja w związku z poprzednim głosowaniem, skoro teraz wystarczy, że TuneHunterz edytuje głos i już będzie OK?? A to np., że miał coś napisać o płytach już nieaktualne? RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - AKT! - 24.05.2018 11:02 AM Ja też bym chciał, żeby coś napisał. Może nie o każdej płycie, ale po kilka słów o swoim top 10. Ja się nie zgadzam na to, żeby bez komentarza ten głos został zaliczony. Nie wyłga się tak łatwo. RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Sundrajta - 24.05.2018 11:26 AM Jakoś teraz nie przypominam sobie żebyśmy żądali od niego komentarzy do podsumowania (ale być może wcześniej były takie sugestie)? A skoro już przez dwie osoby został o to poproszony, to czekam na wypowiedź TuneHunterza w tej sprawie. I faktycznie jeżeli się nie wypowie w temacie i zostawi swój post z głosem bez zmian (może też to uczynić w nowym poście), i przynajmniej nie opisze swoich wrażeń o kilku zgłoszonych tutaj płytach (to o ile nie będzie sprzeciwu), będę zmuszony nie zaliczyć jego głosu w majowym podsumowaniu! Wysłałem PW do TuneHunterza z Waszymi opiniami i moim postanowieniem oraz z dodatkową sugestią że mógłby również coś napisać o tych płytach, które ceni u nas najmniej. RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - AKT! - 24.05.2018 12:08 PM Dziękuję! RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - TuneHunterz - 24.05.2018 05:42 PM Już biorę się za komentarz RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - prz_rulez - 24.05.2018 08:37 PM Dlaczego o tych, co najmniej, a nie tych, co najbardziej? ;P ------------------------ Czy jest jakaś szansa na przedłużenie do nowości? RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Sundrajta - 25.05.2018 08:58 AM TuneHunterz napisał(a):High Voltage (...)Coś już się pojawiło, ale czekamy na więcej. prz_rulez napisał(a):Dlaczego o tych, co najmniej, a nie tych, co najbardziej?Bo wcześniej koledzy wspomnieli, żeby napisał coś o swoich topowych albumach, to ja dodałem że również mógłby napisać coś o tych, które mu absolutnie nie podchodzą. prz_rulez napisał(a):Czy jest jakaś szansa na przedłużenie do nowości?Trochę nie rozumiem, prosisz o przedłużenie terminu na całe głosowanie czy co? I pewnie jest szansa, bo jutro w dzień to na pewno nie dam rady. Może więc przełożę na niedzielę, jeżeli Ci pasuje? Podaj jeszcze godzinę. RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - TuneHunterz - 25.05.2018 09:21 AM Cytat:Coś już się pojawiło, ale czekamy na więcej. Icon_lolJeszcze będzie,dziś skomentuje kolejne 3-4 płyty RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Aro - 25.05.2018 11:40 AM 1. 2. Greta Van Fleet - From the Fires 2. 1. Voo Voo - 7 3. N. Bez Jacka - Wierząc w sny 4. N. Julia Pietrucha - Postcards from the Seaside 5. N. Deep Purple - Infinite 6. 6. Polly O'Keary and the Rhythm Method - Black Crow Callin' 7. 5. Foo Fighters - Concrete and Gold 8. 9. Daria Zawiałow - A kysz! 9. 11. Kari - I Am Fine 10. 12. U2 - Song Of Experience 11. 14. niXes - niXes 12. N. Incubus - 8 13. 13. Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym 14. 15. Lana del Rey - Lust for Life 15. N. Black Moth - Anatomical Venus 16. 18. Brad Mehldau - After Bach 17. 16. Slowdive - Slowdive 18. N. Kacey Musgraves - Golden Hour 19. 17. Royal Blood - How Did We Get So Dark? 20. 19. Nothing But Thieves - Broken Machine 21. N. Brand New - Science Fiction 22. 21. Carbon Based Lifeforms - Derelicts 23. N. Måneskin - Chosen 24. 20. the National -Sleep Well Beast 25. 22. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 26. N. MGMT - Little Dark Age 27. N. Łydka Grubasa - O-dur C-ból 28. 23. Beck - Colors 29. 25. Jamiroquai - Automaton 30. 26. the War on Drugs - A Deeper Understanding 31. N. Mery Spolsky - Miło było Pana poznać 32. N. High Voltage - Signs of the Apocallypse RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Sundrajta - 25.05.2018 02:52 PM Pora na moje zestawienie. Najwyższa nowość zaskoczyła mnie gitarowym graniem, które wg mnie bliskie jest temu co wykonywali the Cure, chociaż w recenzji znalazłem porównania do U2 czy Nirvany. Nawet wokal niekiedy był bliski temu co wyprawiał Robert Smith, jednak takiego urokliwego szeptu nie udało się osiągnąć. W ogóle nowości zaatakowały czołowe lokaty całą ławą. BM też z ciekawym hardrockowym brzmieniem, a znowuż KM bardziej delikatnie i przebojowo. Dlatego moja propozycja wyżej nie zdołała się przebić. Purple byłyby znacznie wyżej lecz po dokładnie roku (daty przesłuchań płyt zapisuję sobie w excelu) zabrzmiały jakoś tak ciężko i nieświeżo i nawet nie ta piosenka co wcześniej mnie kręciła, okazała się tym razem najciekawszą. Maneskin pokazał, że wystarczy wziąć kilka dosyć znanych przebojów i dzięki samemu zapałowi zrobić z nich coś autentycznego. Zespół Zbyszka Stefańskiego też dotąd mi nieznany oczarował muzyką z krainy łagodności, jednak braki wokalne lidera i autora nagrań, aż nadto rażą moje uszy i dlatego to jest tylko niewiele wyżej od środka tabeli. Incubus z pewnością nagrywał lepsze rzeczy, na tej płycie momentami bywa bezbarwny i przelotny jak deszcz podczas burzy. JP którą jak widzę wielu z Was się zachwyca, mnie nie potrafi poruszyć. Jakoś tak uprzedziłem się do niej gdy kilka razy widziałem tę panią w serialu "Blondynka"! Po prostu jej osobowość jest poza mną i w dokonaniach muzycznych odbieram ją niestety podobnie. Jeszcze debiut starałem się zrozumieć i w niego wsłuchać, tu już zwyczajnie nie potrafię. Mery Spolsky, to taka nasza rodzima Poppy i dobrze, i niech próbuje się przebić. MGMT to częstokroć nie moja bajka i tylko chwilami zdołali mnie poruszyć i to akurat nie w tych kawałkach, które dodawała Trójka do zestawu. O ile przed miesiącem Hard Driver miał jakiś pomysł na hardstyle, to obecna propozycja HV jest typową łupanką, bardzo rzadko wykorzystującą inne elementy muzyczne, więc także nie do zniesienia nawet dla moich uszu! Czekam na jakiegoś wykonawcę z tego gatunku, który obejdzie się bez automatu perkusyjnego, a zagra w tej sekcji żywym człowiekiem... 1. Polly O'Keary and the Rhythm Method – Black Crow Callin' [9,5* +>One Life; ->Red Light] 2. Greta Van Fleet – From the Fires 3. Nothing but Thieves – Broken Machine 4. Brand New – Science Fiction [8* +>In the Water; ->Could Never Be Heaven] 5. Voo Voo – 7 6. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 7. Foo Fighters – Concrete and Gold 8. Black Moth – Anatomical Venus [7,5* +>Istra; ->Tourmaline] 9. Kacey Musgraves – Golden Hour [7,5* +>Golden Hour; ->Love Is a Wild Thing] 10. Łydka Grubasa – O-dur C-ból [7* +>Adelajda; ->Parufa] 11. Deep Purple – Infinite [7* +>The Surprising; ->Get Me Outta Here] 12. Måneskin – Chosen [7* +>Beggin’; ->Recovery] 13. Bez Jacka – Wierząc w sny [7* +>Bociany; ->Kochana] 14. the War on Drugs – A Deeper Understanding 15. Incubus – 8 [6,5* +>State of the Art; ->Make No Sound in the Digital Forest] 16. U2 – Songs of Experience 17. Slowdive – Slowdive 18. Carbon Based Lifeforms – Derelicts 19. Kari – I Am Fine 20. Jamiroquai – Automaton 21. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 22. Lana del Rey – Lust for Life 23. Daria Zawiałow – A kysz! 24. Julia Pietrucha – Postcards from the Seaside [5,5* +>Nie potrzebujemy nic; ->Niebieski] 25. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson 26. Mery Spolsky – Miło było Pana poznać [5* +>Alarm; ->Liczydło] 27. Beck – Colors 28. niXes – niXes 29. MGMT – Little Dark Age [4,5* +>Hand it Over; ->Days that Got Away] 30. Brad Mehldau – After Bach 31. the National – Sleep Well Beast 32. High Voltage – Signs of the Apocallypse [2* +>The Apocalypse; ->The Saviour] RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Yacy - 25.05.2018 03:58 PM Sundrajta napisał(a):jej osobowość jest poza mnąto chyba prawidłowo? we mnie jest tylko moja osobowość. inne, także osób z Forum, są poza mną RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - TuneHunterz - 25.05.2018 05:46 PM Sunny,a co sądzisz o "Death Of You"? Byłeś zdziwiony,że usłyszałeś fragment refrenu od Breaking Benjamin? I jeszcze mała korekta po "The Saviour" dopisz w nawiase feat. Radical Redemption,bo to jest kolaboracja i ich wspólny utwór RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - Sundrajta - 25.05.2018 09:55 PM Yacy napisał(a):o chyba prawidłowo?Poza mną w sensie przekazu, czyli nie rozumiem jej myśli przewodniej i tyle. A przecież nie mam takiego obowiązku, czy mam? Bo może powinienem zacząć się niepokoić... TuneHunterz napisał(a):Sunny,a co sądzisz o "Death Of You"? Byłeś zdziwiony,że usłyszałeś fragment refrenu od Breaking Benjamin?Nie mam pojęcia kim jest BB. Przy opisywaniu najlepszych i najgorszych piosenek nie uważam za ważkie dodawanie kolaboracji. RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - prz_rulez - 26.05.2018 02:08 AM Tak, miało być głosowanie, a napisałem nowości. Człowiek zapracowany to człowiek zmęczony, a człowiek zmęczony to człowiek słabo kumaty. Godzina niedzielna... Najlepiej jak najpóźniejsza! Nie no, spokojnie, nie aż tak późno, bo muszę wstać do pracy, ale do 19-20:00 byłoby idealnie... RE: Ranking Płytowy - notowanie V, maj 2018 - neo01 - 26.05.2018 11:48 AM Sundrajta napisał(a):JP którą jak widzę wielu z Was się zachwyca, mnie nie potrafi poruszyć. Jakoś tak uprzedziłem się do niej gdy kilka razy widziałem tę panią w serialu "Blondynka"! Po prostu jej osobowość jest poza mną i w dokonaniach muzycznych odbieram ją niestety podobnie. Jeszcze debiut starałem się zrozumieć i w niego wsłuchać, tu już zwyczajnie nie potrafię.Szkoda, że nie potrafisz się odciąć od Julii jako aktorki. Proponowałbym spróbować zapomnieć kogo słuchasz i podejść do tego z czystą kartą... |