Bearlista 53, 22.1.2009 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Bearlista (/forumdisplay.php?fid=88) +---- Wątek: Bearlista 53, 22.1.2009 (/showthread.php?tid=3785) |
Bearlista 53, 22.1.2009 - bear - 22.01.2009 01:03 PM Bearlista 53, 22.1.2009 1 1 6 Kasia Nosowska âNa kulawej naszej barceâ 2 2 7 Marillion âHappiness is the roadâ 3 5 8 Lunatic Soul âAdriftâ 4 4 8 Kasia Nosowska âKto tam u Ciebie jestâ 5 7 11 The Nightwatchman & Serj Tankian âLazarus on downâ 6 6 7 Akurat âZgaś moje oczyâ 7 3 10 Cree âNagle ktośâ 8 10 9 Sigur Ros âAra baturâ 9 9 9 Raz Dwa Trzy âJeszcze w zielone gramyâ 10 12 3 Marillion âReal tears for saleâ 11 11 6 Stare Dobre Małżeństwo âAkt miłosny albo życieâ 12 14 7 Cichoński, Riedel, Styczyński, Flinta âLittle wingsâ 13 8 10 Gary Moore âI love you more than youâll ever knowâ 14 32 1 Jean Lubera & Piotr Nalepa âCzarno â czarny filmâ 15 18 13 Balcar & Styczyński âModlitwaâ 16 24 3 The Cure âUnderneath the starsâ 17 22 5 The Raconteurs âRich kid bluesâ 18 21 4 The Verve âAppallachian springsâ 19 13 6 Andrzej Nowak âW pochodzie codziennościâ 20 33 1 Steven Wilson âVeneno para las hadasâ 21 16 11 Quidam âTogether aloneâ 22 17 11 Blackfield âEpidemicâ 23 15 9 Eva Cassidy âMy love is like a red red roseâ 24 26 2 Gary Moore âAinât trouble far behindâ 25 27 13 Katie Melua âWhat I miss about youâ 26 19 6 Eddie Vedder âLong nightsâ 27 29 2 After âHillside of dreamsâ 28 P 3 Dorota Miśkiewicz âCaminhoâ 29 36 1 Lao Che âChłopacyâ 30 28 7 Hedone âI ciągle widzę ich twarzeâ 31 35 Sigur Ros âFljotavikâ 32 N Kasia Nosowska âJeszcze zimaâ 33 41 Deerhunter âNothing ever happennedâ 34 45 Bigelf âCounting sheepâ 35 31 Basia Stępniak â Wilk âPośród ciszâ 36 39 Voo Voo âPan to wieâ 37 34 Grzegorz Tomczak & Iwona Loranc âSzukałem Cię wsród jabłekâ 38 38 NOT âNiech nikt nad grobem mi nie płaczeâ 39 N Believe âYou and meâ 40 40 Slipknot âSnuffâ 41 N Tv On The Radio âFamily treeâ 42 N Kazik âW południeâ 43 37 Eva Cassidy âCoat of many coloursâ 44 50 Radio Bagdad âMagisterâ 45 49 Strachy Na Lachy & Tomasz Budzyski âMarmurâ 46 48 Metallica âUnforgiven IIIâ 47 47 Kings Of Leon âUse somebodyâ 48 N Coldplay âLovers in Japanâ 49 N The Last Shadow Puppets âMy mistakes were made for youâ 50 N Izrael âBrotherhood of manâ Wypadły z listy: 20. Steven Wilson âHarmony korineâ (4) 23. Riedel, Balcar, Papa Gonzo âOstatnie dniâ (28) 25. Coldplay âDeath and all his friendsâ (6) 30. Cree âBallada dla miłościâ (37) z poczekalni: 42. Anna Maria Jopek âTea in Saharaâ 43. The Last Shadow Puppets âStanding next to meâ 44. Alanis Morisette âNot as weâ W czołówce jedynie drobne przetasowania, zwraca uwagę dość niespodziewany powrót na podium Lunatic Soul. Zastanawia mnie czy powtórzy się przypadek Riverside: âSchizophrenic prayerâ bardzo długo utrzymywał się w czołówce, ale na pierwsze miejsce dotarł dopiero po dwudziestu kilku tygodniach. W top10 już podwójnie obecny Marillion, i ten stan rzeczy nie powinien prędko się zmienić. Troszkę świezej krwi w dwudziestce. Wyraźne awanse Cure, Raconteurs i Verve cieszą chyba nie tylko mnie. O dwóch najwyżej notowanych nowosciach szerzej pisałem przed tygodniem, więc niespodzianki nie ma. Dorota Miśkiewicz... Zasadniczo u mnie powrotów nie ma, dotychczas zdarzył się tylko raz (zrobiłem wyjątek dla âHydropiekłowstąpieniaâ, które jednak i tak nic wielkiego u mnie nie ugrało). Dla Pani Doroty odszedłem od swych zasad po raz drugi.. Przed tygodniem za bardzo się pośpieszyłem. Wyrzuciłem âCaminhoâ ze swojej listy, ale nie wyrzuciłem ze swojego odtwarzacza mp3. Kilka przesłuchań w tym tygodniu przekonało mnie, że popełniłem błąd. Może kwiaty powinienem Pani Dorocie wysłać z przeprosinami? (Przynajmniej byłby to jakiś pretekst do nawiązania znajomości Wraca po krótkiej nieobecności Lao Che. Pożegnałem dwójkę swoich weteranów. âBallada dla miłościâ i âOstatnie dniâ zapisały piękne karty w historii mojej listy, w podsumowaniach zostaną u mnie na zawsze. Poczekalnia obrodziła nowościami. Nosowska, bo kiedy ruszyć z tym utworem jeśli nie teraz. Believe â dwa przesłuchania wystarczyły na bardzo ładny debiut. Tv On The Radio â bo nadrabiam ubiegłoroczne zaległości. Kazik â bo wreszcie przekonałem się do tej wersji. Coldplay â bo to całkiem udana piosenka jest. The Last Shadow Puppets â bo ten utwór od kilku dobrych miesięcy czaił się tuż za moją lista, kilka razy był o włos od wejścia na nią. W tym tygodniu wreszcie się udało. Izrael â bo lubię zaskakiwać. Fanem takiej muzyki nigdy raczej nie zostanę, ale w ostatnim czasie w trakcie moich wojaży po kraju parokroć w gronie starych przyjaciół zmuszony byłem słuchać Izraela (choć nigdy nie była to dla mnie męczarnia), głównie ich starszych nagrań, które mają dla mnie dość duże znaczenie sentymentalne (tak już jest że zawsze gdy słyszę âPłonie Babilon płonieâ nogi same rwą mi się do skakania przez ognisko). Przypomniałem sobie, że jakiś czas temu od Tadzia dowiedziałem się o ich reaktywacji, nawet ściągnąłem sobie wówczas najnowszą płytę, z tym że... zapomniałem jej przesłuchać, a potem gdzieś mi się zapodziała, no ale teraz odrobiłem zaległości. Lista odkurzonych nr 5, 22.1.2009 1 4 2 Czesław Niemen âCzłowiek jam niewdzięcznyâ 2 2 3 Myslovitz âGood day my angelâ 3 N 1 Myslovitz & Marek Grechuta âKrakówâ 4 1 2 Lao Che âKanałyâ 5 8 2 Gary Moore âEmpty roomsâ 6 6 3 Eva Casidy âFields of goldâ 7 11 2 Breakout âKamienieâ 8 10 3 Marek Grechuta âWędrówkaâ 9 12 3 U2 âAngel of harlemâ 10 N 1 SBB "Erotyk" 11 N 1 Nirvana âPennyroyal teaâ 12 16 2 Dire Straits âTunnel of loveâ 13 3 3 Raz Dwa Trzy âTrudno nie wierzyć w nicâ 14 18 2 Pidżama Porno âDroga na Brześćâ 15 9 5 Sinead OâConnor & Richard Wright âReaching for the railâ 16 20 2 Placebo âSong to say goodbyeâ 17 13 5 RSC âŻycie jest teatremâ 18 N 1 Robert Kasprzycki âNiebo do wynajęciaâ 19 N 1 Izrael âPłonie Babilonâ 20 N 1 Kult "Sowieci" Przed tygodniem będąc w podróży tę listę ułożyłem nieco później, przez co notowanie nr 4 nie zostało opublikowane. Wygrało w nim Lao Che, nieprzypadkowo... Na początku tego roku przebywałem w Warszawie w wyjątkowo smutnych okolicznościach, a jakby tego było mi jeszcze mało, znalazłem chwilę czasu by odwiedzić ważne miejsca z okresu powstania (do Muzeum Powstania Warszawskiego jednak nie poszedłem, nie miałem aż tyle wolnego czasu, a nie chciałem tego robić w pośpiechu). W stolicy bywałem dość często, ale zazwyczaj były to szybkie i bezrefleksyjne wizyty. Tym razem było inaczej. Moja wiedza o powstaniu wyniesiona ze szkoły i samodzielnych poszukiwań była całkiem spora, ale nie będę krył że dopiero płyta Lao Che była dla mnie takim bezpośrednim bodźcem, by głębiej w to wejść, by lepiej zrozumieć co naprawdę się wtedy wydarzyło. Wiem, że mój przypadek nie jest odosobniony, i za to chłopakom wielka chwała. Zrobili dla świadomości młodych ludzi więcej, niż niejeden nauczyciel historii. - Listoholik - 22.01.2009 01:16 PM bear napisał(a):3 N 1 Myslovitz & Marek Grechuta âKrakówâ odkurzona perła. choc na samej liście też coraz więcej utworów, które wywołują uśmiech i dobre samopoczucie... mogę wymienic chociażby: bear napisał(a):1 1 6 Kasia Nosowska âNa kulawej naszej barceâ i do tego wszystkie te piosenki awansują (ewentualnie stoją w miejscu) - normalnie miodzio - abd3mz - 22.01.2009 01:17 PM Mógłbym podobnie napisać o Lao Che. Wiadomość nr 1 - super awans Filmu! 2 - powrót Caminho! Cieszy jeszcze kilka innych rzeczy, ale podkreślę jeszcze tylko debiutującą Nosowską - mój numer 2 z płyty. I tylko szkoda, że Eva się potłukła... - ku3a - 22.01.2009 01:24 PM fajnie, że Kazik debiutuje. mam nadzieję, że "My Mistakes..." wysoko zajdzie. i tak od czapy - w weekend po raz kolejny oglądałem "Sens Życia..." . niestety nie w tłumaczeniu Beksińskiego... - bear - 22.01.2009 01:29 PM Listoholik napisał(a):3 N 1 Myslovitz & Marek Grechuta âKrakówâbyłem niedawno w Krakowie, więc odkurzyłem ją sobie nieprzypadkowo Listoholik napisał(a):choc na samej liście też coraz więcej utworów, które wywołują uśmiech i dobre samopoczucie (...) i do tego wszystkie te piosenki awansują (ewentualnie stoją w miejscu) - normalnie miodzioi ta tendencja rosnąca w tych przypadkach raczej powinna zostać w najbliższych tygodniach zachowana - bear - 22.01.2009 01:36 PM abd3mz napisał(a):Wiadomość nr 1 - super awans Filmu!szykuję się chyba jeden z przebojów roku... abd3mz napisał(a):powrót Caminho!tak jak napisałem - za bardzo się pospieszyłem... ale błąd naprawiony, a teraz powinno już być tylko lepiej abd3mz napisał(a):podkreślę jeszcze tylko debiutującą Nosowską - mój numer 2 z płyty.jak dla mnie gdzieś w okolicach 5-6 na tej płycie. A wciągam ją teraz na listę no bo kiedy jak nie teraz, z tym że jak na złość zimy coraz mniej ku3a napisał(a):fajnie, że Kazik debiutuje.długo trwało przekonywanie się do tej wersji, ale jak widać się przekonałem ku3a napisał(a):mam nadzieję, że "My Mistakes..." wysoko zajdzie.może lepiej im się powiedzie niż ze "Standing next to me", może przebiją się do top 30 - chciałbym by im się udało bo bardzo lubię ten zespół ku3a napisał(a):i tak od czapy - w weekend po raz kolejny oglądałem "Sens Życia..."ja przed świętami wróciłem do "Żywotu Briana" A "Sensu życia" nie widziałem już dobre pół roku, więc czas wrócić - tadzio3 - 22.01.2009 01:39 PM Czołowka mocno się trzyma. Riedel spadł razy 2, ale na liście ma jeszcze dwa kawałki ze swoim udziałem. âLazarus on downâ znowu w górę. âAkt miłosny albo życieâ dobrze się trzyma, chociaż licze na jedno oczko wyżej W poczekani wiele świetnych kawałków, równie dobrych jak na samej liście. Ciesze się z debiutów Believe i Izraela Nawet jak spadnie z poczeklani to i tak ciesze się że na niej był. Na "odkurzonych" jak zwykle pięknie. âReaching for the railâ mimo, że już mocno spada to i tak jest najdłużej na liście wraz z RSC bear napisał(a):14 18 2 Pidżama Porno âDroga na BrześćâMyślałem że to tak na jeden tydzień, a tu coraz lepiej No i jest kultowy Izrael. Świetne obie listy! - bear - 22.01.2009 01:52 PM tadzio3 napisał(a):âAkt miłosny albo życieâ dobrze się trzyma, chociaż licze na jedno oczko wyżejzobaczymy, ale i tak raczej nie dojdzie tak wysoko jak "Wiersz o płaczu", który dla mnie jest bezdyskusyjnie najlepszym utworem na ostatniej płycie SDM tadzio3 napisał(a):Ciesze się z debiutów Believe i IzraelaPo Believe trudno oczekiwać by "You and me" nie było u mnie przebojem a pojawienie się u mnie Izraela wcale nie musi być jedynie symboliczne ostatnio słucham dużo dziwnej (jak na mnie) muzyki tadzio3 napisał(a):14 18 2 Pidżama Porno âDroga na Brześćâna ten moment to chyba mój numer 3 Pidżamy (po "Balu u senatora" i "Nikt tak pięknie nie mówił...") tadzio3 napisał(a):Riedel spadł razy 2, ale na liście ma jeszcze dwa kawałki ze swoim udziałemmam jeszcze parę rzeczy w zanadrzu i niebawem po nie sięgnę tadzio3 napisał(a):Świetne obie listy!dzięki - kajman - 22.01.2009 02:58 PM Kilka rzeczy w tym notowaniu cieszy mnie szczególnie. Chociaż u mnie ma słabsze dni, to jednak bardzo mnie cieszy debiut Filmu w top30 (a nawet 15). Świetnie wyglądają miejsca 16 i 17 (nie dość że znakomite utwory to do tego ładnie awansują). Wilsona nie znam i pewnie będzie problem z dotarciem do niego, chociaż inne 2 utwory z tej płyty nie zachwyciły. Cieszy mnie, że czasami zachowujesz się inaczej niż zwykle, bo Caminho jest przepiękne. Z nowości poczekalniowych zdecydowanie najmocniej kibicuję Jeszcze zimie i mam nadzieję, że na Twojej liście dotrwa co najmniej do wiosny, a najlepiej gdyby do lata. - kajman - 22.01.2009 03:00 PM abd3mz napisał(a):Cieszy jeszcze kilka innych rzeczy, ale podkreślę jeszcze tylko debiutującą Nosowską - mój numer 2 z płyty.Szkoda tylko, że to nie wystarcza... - bear - 22.01.2009 03:07 PM kajman napisał(a):Chociaż u mnie ma słabsze dni, to jednak bardzo mnie cieszy debiut Filmu w top30 (a nawet 15).u Ciebie to już weteran, a u mnie dopiero zaczyna kajman napisał(a):Świetnie wyglądają miejsca 16 i 17 (nie dość że znakomite utwory to do tego ładnie awansują).i zanosi się na to że zwłaszcza w przypadku The Cure to może być jeszcze znacznie lepiej kajman napisał(a):Wilsona nie znam i pewnie będzie problem z dotarciem do niego, chociaż inne 2 utwory z tej płyty nie zachwyciły.zachomikuję wieczorem. Dla mnie zdecydowanie najlepszy utwór z tej mnie również średnio zachwycającej płyty. kajman napisał(a):Cieszy mnie, że czasami zachowujesz się inaczej niż zwykle, bo Caminho jest przepięknebłędy się zdarzają... kajman napisał(a):najmocniej kibicuję Jeszcze zimie i mam nadzieję, że na Twojej liście dotrwa co najmniej do wiosny, a najlepiej gdyby do lata.a może nawet do jesieni - ku3a - 22.01.2009 03:10 PM bear napisał(a):ja przed świętami wróciłem do "Żywotu Briana"ja oglądałem bodajże 2 dni przed Sylwestrem . bear napisał(a):A "Sensu życia" nie widziałem już dobre pół roku, więc czas wrócićuuu, ale wstyd . u mnie następny pójdzie Graal, a potem Jabberwocky. - abd3mz - 22.01.2009 03:12 PM kajman napisał(a):abd3mz napisał(a):Cieszy jeszcze kilka innych rzeczy, ale podkreślę jeszcze tylko debiutującą Nosowską - mój numer 2 z płyty.Szkoda tylko, że to nie wystarcza... - bear - 22.01.2009 04:34 PM ku3a napisał(a):A "Sensu życia" nie widziałem już dobre pół roku, więc czas wrócićale to moja pierwsza tak długa przerwa - kajman - 23.01.2009 12:48 AM bear napisał(a):1. Gdzieś pewnie coś przeoczyłem, ale czy Twój chomik też jest bear?kajman napisał(a):Wilsona nie znam i pewnie będzie problem z dotarciem do niego, chociaż inne 2 utwory z tej płyty nie zachwyciły.1. zachomikuję wieczorem. Dla mnie zdecydowanie najlepszy utwór z tej mnie również średnio zachwycającej płyty.kajman napisał(a):Cieszy mnie, że czasami zachowujesz się inaczej niż zwykle, bo Caminho jest przepiękne2. błędy się zdarzają...kajman napisał(a):najmocniej kibicuję Jeszcze zimie i mam nadzieję, że na Twojej liście dotrwa co najmniej do wiosny, a najlepiej gdyby do lata.3. a może nawet do jesieni 2. Najważniejsze że powrócił. U mnie niestety dzisiaj oberwał. 3. Pomarzyć piękna rzecz (to o mnie). - kajman - 23.01.2009 12:52 AM ku3a napisał(a):Może zostanę odsądzony od czci i wiary, ale ostatnio nie obejrzałem sensu w tv do końca. Wolę Graala, a już szczególnie lubię Terry'ego solo (4 filmy widziałem w kinie i byłem nimi zachwycony, a jeden z nich to byłaby 10 topu wszechczasów, gdybym takowy robił).bear napisał(a):A "Sensu życia" nie widziałem już dobre pół roku, więc czas wrócićuuu, ale wstyd . - tadzio3 - 23.01.2009 11:48 AM "Sens życia" to jedna z moich komedii wszech czasów (jezeli nie jest na pierwszym). Zapewne kilka pozycji niżej "Żywot Bryana" - kajman - 23.01.2009 11:55 AM tadzio3 napisał(a):"Sens życia" to jedna z moich komedii wszech czasów (jezeli nie jest na pierwszym). Zapewne kilka pozycji niżej "Żywot Bryana"Jak bym klasyfikował komedię to nie wiem czy na podium znalazłoby się coś poza braćmi Marx. A mojego ulubionego Gilliama nie traktowałbym jednak jako komedii. - kleschko - 25.01.2009 09:14 PM 50 N Izrael âBrotherhood of manâ u mnie zabawili zaledwie tydzień - tadzio3 - 25.01.2009 11:32 PM kleschko napisał(a):50 N Izrael âBrotherhood of manâDobrze, że w ogóle byli U mnie radzą sobie znacznie lepiej. Mam nadzieję, że tutaj przynajmniej pobędą troszke dłużej |