Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Wspólne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Forumowa Lista Płyt (/forumdisplay.php?fid=154) +--- Wątek: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 (/showthread.php?tid=37392) |
RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - AKT! - 10.01.2018 06:14 PM prz_rulez napisał(a):Jest na to metoda - zrobić sobie shuffle z kilkoma płytami naraz.nie wiem, czy aby najlepsza; co zostanie po takim odsłuchu? akurat słucham rogala ddl i on rapuje "to się musi źle skończyć" i w sumie ma rację xD RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - prz_rulez - 10.01.2018 06:46 PM Swoją drogą, nawet spoko ten Rogal DDL, o dziwo. RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Sundrajta - 10.01.2018 08:52 PM kajman napisał(a):Bez excela nie jesteś w stanie zauważyć czy głosowały dwie osoby czy trzy?Kurde, gdzie Ty widzisz trzeci głos? kajman napisał(a):Ja chyba tylko dwie na Killers. Bez nich nie wiem czy na 1 by się załapali. Na Sheeranie to już wcześniej wyłapałem, ale to są bonusy. Z nimi to może nawet top 10 byłby.A ja właśnie przesłuchiwałem większość płyt z bonusami i brałem je pod uwagę przy ocenie, bowiem i tak różnica z nimi (przeważnie na plus) aż tak wielka nie była. I faktycznie kilka z nich było bardzo ciekawych. RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Aro - 10.01.2018 09:00 PM Sundrajta napisał(a):Kurde, gdzie Ty widzisz trzeci głos? Icon_rolleyesja tam widzę. TuneHunterz, kajman i Twój jest trzecim głosem Sundrajto RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Sundrajta - 10.01.2018 09:01 PM A edytowałeś swoje wcześniejsze wrażenia kajmanie! Trzeba było to jasno napisać, bo bym Twego głosu w ogóle nie uwzględnił. Przynajmniej dobrze że mnie ciągle upominałeś, bo wreszcie zacząłem szukać tego unikatu... RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Sundrajta - 10.01.2018 09:59 PM Teraz wreszcie mam porządek. A miejsca pierwsze i ostatnie nie uległy zmianie. I o dziwo, żadna z tych płyt nie zdobyła jeszcze ani razu zarówno pierwszej jak i ostatniej lokaty. Progiem dającym miejsce w finale jest średnia 16 i ta powoduje już stratę do lidera no prawie 10 oczek, lecz za to przewagę nad autsajderem w podobnych granicach. No to teraz czekam no kolejne głosy, bowiem do finału zostało już ledwie 17 dni. RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Horngacher77 - 17.01.2018 12:26 AM Uff.. Przesłuchane.Mordercza praca..Przypłaciłbym to o mało rozwodem.Ale się udało.Jutro wrzucę swoje zestawienie i podam w nim moje głosy do Listy :Ranking Płytowy -notowanie I,styczeń 2018.+ Nowa propozycja płyty. RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Sundrajta - 17.01.2018 08:58 AM Wreszcie coś drgnęło. To może teraz ruszy lawinowo? Nie sądziłem, że słuchanie płyt do rankingu może być takie niebezpieczne? Miałem tu wcześniej się odezwać ale dopadł mnie jakiś paskudny wirus i przez kilka dni nie miałem głowy do niczego... RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Horngacher77 - 17.01.2018 09:47 AM Tak jak obiecałem .Oto moja prezentacja płyt : 1.Ed Sheeran - Divide. 2.Rag 'n' Bone Man -Human. 3.Imagine Dragons -Evolve. 4.Dua Lipa -Dua Lipa. 5.U-2 -Song Of Experience. 6.Daria Zawiałow -A Kysz ! 7.The xx -I See You. 8.Mike Oldfield -Return To Ommadown. 9.Stereophonics -Scream Above The Sounds. 10.LemON -Tu. 11.Anita Lipnicka & The Hats -Miód i dym. 12.B-Front -Beyond Reality. 13.Royal Blood -How Did We Get So Dark ? 14.The Killers -Wonderful Wonderful. 15.Liam Gallagher-As You Were. 16.LCD Soundsystem -American Dream. 17.Early Birds -Świt. 18.Regain -Point Of No Return. 19.Big Bang -Made. 20.Nothing but Thieves -Broken Machine. 21.Renata Przemyk -Boogie Street.Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena. 22.Hadise -Sampiyon. 23.Strachy na Lachy -Przechodzień o wschodzie. 24.Slowdive-Slowdive. 25.The Horrors -V. 26.CF 98-Story Makers. 27.Dropkick Murphys-11 Short Stories of Pain & Glory. 28.Free Salamander Exhibit -Understroyed. 29.Grizzly Bear -Painted Ruins. 30.Yasmine Hamdan -Al Jamilat. Propozycja albumu do następnego notowania (luty) : Depeche Mode -Spirit . (luty 2017). RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Sundrajta - 17.01.2018 07:28 PM I kto by pomyślał, że na czele będzie U2. Gdyż osobiście uważam ich najnowszą płytę za jedną z najsłabszych w karierze. Jednak to nie przeszkodziło przyznać jej tu całkiem przyzwoitej pozycji (jak się na razie okazuje najniższej wśród czterech głosów). Na końcu stawki wciąż LCD Soundsystem, ale już jest mocno naciskany. I dostrzegłem taką ciekawostkę, że dotąd jako jedyny nie dałem "swoich" propozycji na dwóch pierwszych lokatach. Inną jest np. największy rozrzut miejsc i nim może pochwalić się Regain - 28 (jeden mniej od maxa), a za nim Early Birds - 25 (dzięki mnie i kajmanowi )! A taki lider oraz Hadise mają zaledwie 5 czyli najmniej w tym towarzystwie. I myślę, że już najwyższa pora ku temu, by brać się za końcowe odsłuchy, bo chociaż do finału zostało 10 dni to wcale nie znaczy tak wiele. Jeśli bowiem komuś zostało 10, 15 płyt do przesłuchania lub co gorsza więcej to wcale nie musi znaczyć, że w tym czasie zdąży. W weekend wyślę na wszelki wypadek przypomnienia na PW pozostałym uczestnikom. RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - prz_rulez - 17.01.2018 08:09 PM Racja. Czas najwyższy. RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - 1981 - 17.01.2018 09:01 PM 1. Royal Blood - How Did We Get So Dark? 2. The Killers - Wonderful Wonderful 3. Slowdive - Slowdive 4. Liam Gallagher - As You Were 5. U2 - Song Of Experience 6. Daria Zawiałow - A Kysz! 7. Anita Lipnicka & The Hats - Miód i dym 8. Stereophonics - Scream Above The Sounds 9. Nothing but Thieves - Broken Machine 10. Dua Lipa - Dua Lipa 11. The Horrors - V 12. Renata Przemyk - Boogie Street.Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 13. LemON - Tu 14. Imagine Dragons - Evolve 15. LCD Soundsystem -American Dream 16. Strachy na Lachy - Przechodzień o wschodzie 17. Early Birds - Świt 18. Big Bang - Made 19. Ed Sheeran - Divide 20. The xx - I See You 21. CF 98 - Story Makers 22. B-Front -Beyond Reality 23. Rag 'n' Bone Man - Human 24. Mike Oldfield - Return To Ommadown 25. Dropkick Murphys - 11 Short Stories of Pain & Glory 26. Hadise - Sampiyon 27. Grizzly Bear - Painted Ruins 28. Yasmine Hamdan - Al Jamilat 29. Free Salamander Exhibit - Understroyed 30. Regain - Point Of No Return Propozycja: Pablopavo i Ludziki - Ladinola (marzec 2017) RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Yacy - 18.01.2018 10:13 PM 1. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie [2017-IX] 2. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym [2017-XI] 3. Slowdive – Slowdive [2017-V] 4. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena [2017-I] 5. Early Birds – Świt [2017-VI] 6. U2 – Song of Experience [2017-XII] 7. CF98 – Story Makers [2017-VI] 8. Mike Oldfield – Return to Ommadown [2017-I] 9. Free Salamander Exhibit – Undestroyed [2016-XII] 10. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory [2017-I] 11. Royal Blood – How Did We Get So Dark? (2017-VI] 12. Liam Gallagher – As You Were [2017-X] 13. the xx – I See You [2017-I] 14. Grizzly Bear – Painted Ruins [2017-VIII] 15. Stereophonics – Scream above the Sounds [2017-X] 16. the Horrors – V [2017-IX] 17. the Killers – Wonderful Wonderful (2017-IX] 18. LCD Soundsystem – American Dream [2017-IX] 19. Rag'n'Bone Man – Human [2017-II] 20. Nothing but Thieves – Broken Machine [2017-IX] 21. Big Bang – Made [2016-XII] 22. Imagine Dragons – Evolve [2017-VI] 23. Dua Lipa – Dua Lipa [2017-VI] 24. Ed Sheeran – ÷ (divide) [2017-III] 25. Daria Zawiałow – A kysz! [2017-III] 26. Yasmine Hamdan – Al Jamilat [2017-III] 27. LemON – Tu [2017-III] 28. Hadise – Şampiyon [2017-VI] 29. B-Front – Beyond Reality [2017-IV] 30. Regain – Point of No Return [2017-I] propozycja: The National - Sleep Well Beast (wrzesień 2017) RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - AKT! - 19.01.2018 12:49 PM ja dzisiaj zaczynam odsłuchy nieznanych mi pozycji, więc spokojnie się wyrobię, pamiętam i nie potrzebuję pw RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Tomekk - 22.01.2018 03:44 PM 1. Dua Lipa - Dua Lipa 2. The xx - I See You 3. Ed Sheeran - Divide 4. Anita Lipnicka & The Hats - Miód i dym 5. Daria Zawiałow - A Kysz! 6. Slowdive - Slowdive 7. U2 - Song Of Experience 8. The Killers - Wonderful Wonderful 9. Liam Gallagher - As You Were 10. Stereophonics - Scream Above The Sounds 11. Strachy na Lachy - Przechodzień o wschodzie 12. LemON - Tu 13. Imagine Dragons - Evolve 14. Grizzly Bear - Painted Ruins 15. The Horrors - V 16. Royal Blood - How Did We Get So Dark? 17. Early Birds - Świt 18. Hadise - Sampiyon 19. Nothing but Thieves - Broken Machine 20. Rag 'n' Bone Man - Human 21. B-Front -Beyond Reality 22. Dropkick Murphys - 11 Short Stories of Pain & Glory 23. Big Bang - Made 24. Yasmine Hamdan - Al Jamilat 25. Mike Oldfield - Return To Ommadown 26. Renata Przemyk - Boogie Street.Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 27. Regain - Point Of No Return 28. CF 98 - Story Makers 29. LCD Soundsystem -American Dream 30. Free Salamander Exhibit - Understroyed Propozycja: Lorde - Melodrama [2017-VI] RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - AKT! - 22.01.2018 03:59 PM zupełnie nie rozumiem tych krańcowych lokat lcd soundsystem, to jest na kanwie takiego oldboyowego alt disco, jakie tutaj na mysze odchodziło przecież często; i jeszcze się można czegoś o sobie dowiedzieć RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - Tomekk - 22.01.2018 05:49 PM alt disco? No chyba nie do końca. Robiłem 3 podejścia do tej płyty, sluchałem na raty, więc może to też miało wpływ na pozycję końcową RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - AKT! - 22.01.2018 07:06 PM bardziej alternative dance może, dobrze, ale to to bez wątpienia RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - mr.vingoe - 22.01.2018 09:58 PM Ja też nie rozumiem, ale ja na tym forum wielu rzeczy nie rozumiem. Moje zestawienie: 01. Slowdive – Slowdive 02. The Horrors – V 03. LCD Soundsystem – American Dream 04. Grizzly Bear – Painted Ruins 05. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 06. The Killers – Wonderful Wonderful 07. The xx – I See You 08. Stereophonics – Scream above the Sounds 09. Liam Gallagher – As You Were 10. Daria Zawiałow – A kysz! 11. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 12. LemON – Tu 13. Nothing but Thieves – Broken Machine 14. U2 – Song of Experience 15. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 16. CF98 – Story Makers 17. Yasmine Hamdan – Al Jamilat 18. Rag'n'Bone Man – Human 19. Dua Lipa – Dua Lipa 20. Free Salamander Exhibit – Undestroyed 21. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory 22. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 23. Imagine Dragons – Evolve 24. Ed Sheeran – ÷ (divide) 25. B-Front – Beyond Reality 26. Early Birds – Świt 27. Mike Oldfield – Return to Ommadown 28. Hadise – Şampiyon 29. Regain – Point of No Return 30. Big Bang – Made Propozycja: Glitches - Lost Language [2017-XI] RE: Ranking Płytowy - notowanie I, styczeń 2018 - thestranglers - 22.01.2018 10:28 PM 01. Slowdive – Slowdive 02. The xx – I See You 03. Nothing but Thieves – Broken Machine 04. Royal Blood – How Did We Get So Dark? 05. The Horrors – V 06. Grizzly Bear – Painted Ruins 07. LCD Soundsystem – American Dream 08. Stereophonics – Scream above the Sounds 09. Liam Gallagher – As You Were 10. U2 – Song of Experience 11. Dua Lipa – Dua Lipa 12. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym 13. Daria Zawiałow – A kysz! 14. The Killers – Wonderful Wonderful 15. Imagine Dragons – Evolve 16. Ed Sheeran – ÷ (divide) 17. Mike Oldfield – Return to Ommadown 18. Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena 19. Regain – Point of No Return 20. Early Birds – Świt 21. Dropkick Murphys – 11 Short Stories of Pain & Glory 22. Strachy na Lachy – Przechodzień o wschodzie 23. Rag'n'Bone Man – Human 24. CF98 – Story Makers 25. Big Bang – Made 26. Free Salamander Exhibit – Undestroyed 27. LemON – Tu 28. Hadise – Şampiyon 29. Yasmine Hamdan – Al Jamilat 30. B-Front – Beyond Reality Propozycja: The War on Drugs - A Deeper Understanding [2017 - VIII] |