neon.kowe podsumowanie roku 2008 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: neon.ka Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=71) +---- Wątek: neon.kowe podsumowanie roku 2008 (/showthread.php?tid=3634) Strony: 1 2 |
neon.kowe podsumowanie roku 2008 - neon.ka - 05.01.2009 12:38 AM W moim podsumowaniu przedstawię pierwszą setkę w pięciu odsłonach po 20 utworów [no, może najwyższą dwudziestkę podzielę jeszcze na dwie części ]. Jest ono trochę kulawe, bo nie obejmuje pełnych 52 tygodni, a jedynie 48 - czyli tyle, ile działa moja lista. Ale za to jest to pierwsze podsumowanie roczne . I tylko punkty. Za to nie będzie typowego podsumowania 50 notowań, ale wtedy zamieszczę inne wyliczenia dotyczące wykonawców, ruchów na liście itd. W tym poście dodatkowo jeszcze wszystkie utwory, które nie załapały się do najwyższej setki. Na czerwono te, które jeszcze są na liście i mogą punktować [do topu wszech czasów]. legenda: miejsce. ilość punktów. ilość tygodni na liście. najwyższe miejsce. tytuł - wykonawca. 101 . 43 4 14 Karp '08 - Przyjaciele Karpia 102 . 43 4 17 Paperback Bible - Lambchop 103 . 38 4 18 Back To Tupalo - Mark Knopfler 104 . 35 4 18 Viva la vida - Coldplay 105 . 35 4 20 The Human Instrument - Volbeat 106 . 34 4 16 If We Cannot See - Devics 107 . 34 4 20 Walls - Tommy Emmanuel & Emily Watson 108 . 33 5 21 When Your Mind's Made Up - Glen Hansard & Marketa Irglova 109 . 33 5 22 Szukałem Cię wśród jabłek - Grzegorz Tomczak & Iwona Loranc 110 . 30 4 20 Pretty Eyes - Jason Reeves 111 . 30 7 24 Hausi - Stafraenn Hakon 112 . 30 6 24 Statues - Foo Fighters 113 . 29 5 22 Vid spilum endalaust - Sigur Rós 114 . 28 6 22 Long Walk Home - Bruce Springsteen 115 . 27 3 20 Map Of Your Head - Muse 116 . 23 2 16 Płatki, opłatki - Grzegorz Turnau 117 . 23 4 19 The Only One - The Cure 118 . 23 5 23 Zimny dom - Totentanz 119 . 23 4 23 To, co nienazwane - Anna Maria Jopek 120 . 22 3 21 Lost - Michael Buble 121 . 22 6 25 Original Of The Species - U2 122 . 20 2 20 What A Wonderful World - Katie Melua & Eva Cassidy 123 . 19 3 21 Everybody's Broken - Bon Jovi 124 . 19 3 22 Sketches (20 Something Life) - La Rocca 125 . 19 5 24 The Sinner In Me - Depeche Mode 126 . 19 4 25 Okno - IRA 127 . 18 4 24 Speedway At Nazareth - Mark Knopfler 128 . 18 4 25 Set Down Your Glass - Snow Patrol 129 . 17 4 23 Take A Piece Of My Soul - Garou 130 . 15 3 23 I Don't Care - Apocalyptica & Adam Gontier 131 . 14 2 21 Life In Technicolor II - Coldplay 132 . 14 3 23 The Space That You're In - Maximilian Hecker 133 . 12 2 24 If You Were A Sailboat - Katie Melua 134 . 12 5 27 Wherever There Is Light - No-Man 135 . 11 2 23 Londyn 08:15 - IRA 136 . 10 3 25 Zostań aniołem - Halina Frąckowiak 137 . 9 2 24 Thule - The Album Leaf 138 . 9 2 26 U Want Me 2 - Sarah McLachlan 139 . 9 3 27 Posłanie dla nadwrażliwych - Jarosław Wasik 140 . 8 2 25 U.R.A. Fever - The Kills 141 . 7 1 24 Kto tam u ciebie jest? - Nosowska 142 . 7 2 27 Inni mer syngur vitleysingur - Sigur Rós 143 . 7 3 28 Valentine - Richard Hawley 144 . 7 4 29 Human - The Killers 145 . 6 2 26 Niekochanie - PIN 146 . 5 3 28 Song For Mia - Lizz Wright 147 . 4 1 27 If I Had Eyes - Jack Johnson 148 . 4 1 27 Can't Be Real - Lessdress 149 . 4 2 28 Big Blue Ball - Peter Gabriel, Manu Katché, Karl Wallinger 150 . 3 1 28 Before You Were Young - Travis 151 . 2 1 29 Say - John Mayer 152 . 2 1 29 Bubbles - James 153 . 1 1 30 Shine On - James Blunt 154 . 1 1 30 Lovers In Japan - Coldplay - neon.ka - 05.01.2009 12:48 AM legenda: miejsce. ilość punktów. ilość tygodni na liście. najwyższe miejsce. wykonawca - tytuł. 100 . 43 3 10 Wszystko lub nic - Bogusław Mec & Maciej Balcar 99 . 44 6 22 The Pretender - Foo Fighters 98 . 44 5 16 Schizophrenic Prayer - Riverside 97 . 47 8 20 The Daily Match - Lali Puna 96 . 47 5 18 Clowns - Goldfrapp 95 . 48 5 14 (You Want To) Make A Memory - Bon Jovi 94 . 53 5 18 Szklana góra - Strachy Na Lachy 93 . 56 5 15 Youth Of Today - Amy MacDonald 92 . 56 6 15 Put The Sun Back - The Coral 91 . 57 10 22 Ja do ciebie - happysad 90 . 57 6 18 I'm The Fool - Mark Knopfler 89 . 58 6 16 Nagle zapomnieć wszystko - Cool Kids Of Death 88 . 58 4 13 You And Your Friend - Dire Straits 87 . 61 9 20 Bóg zapłać - Lao Che 86 . 61 5 13 Nagle - Anna Maria Jopek 85 . 63 4 11 Girls In Their Summer Clothes - Bruce Springsteen 84 . 65 10 20 I ciągle widzę ich twarze - Hedone 83 . 65 8 17 Przedszkole - Strachy Na Lachy 82 . 70 5 14 Lovers In Japan/Reign Of Love - Coldplay 81 . 72 8 16 I'm Outta Time - Oasis - Yacy - 05.01.2009 12:56 AM neon.ka napisał(a):101 . 43 14 4 Karp '08 - Przyjaciele Karpiajaki ładny nr sto1 - abd3mz - 05.01.2009 01:04 AM neon.ka napisał(a):Jest ono trochę kulawe, bo nie obejmuje pełnych 52 tygodni, a jedynie 48 - czyli tyle, ile działa moja lista.Oj, a ja namawiałem już wcześniej. neon.ka napisał(a):104 . 35 18 4 Viva la vida - ColdplaySuper. neon.ka napisał(a):100 . 43 10 3 Wszystko lub nic - Bogusław Mec & Maciej Balcarładna pozycja wyjściowa. - Listoholik - 05.01.2009 01:06 AM neon.ka napisał(a):97 . 47 20 8 The Daily Match - Lali Puna o jaki ładny zakątek puchatka - neon.ka - 05.01.2009 02:21 AM Yacy o 'Karp '08' napisał(a):jaki ładny nr sto1a to mi wlaśnie przypomina, że na sąsiednim forum top Karpi jest wciąż zaległy. chyba jutro coś tam w nim poruszę. abd3mz napisał(a):Oj, a ja namawiałem już wcześniej.ale jednak nie ma to jak osobiście twarzą w twarz. abd3mz o tylko 104 pozycji 'Viva la vida' napisał(a):Super.pamiętaj, że są powroty Zwłaszcza, że to jeden z tych utworów, które wypadły z dość wysoka, bo miejsca 21. Listoholik o Lali Puna i Goldfrapp napisał(a):o jaki ładny zakątek puchatkaa i mi się podoba bardzo. i żałuję, że tak nisko. zwłaszcza wobec Lali Puny miałam zdecydowanie większe oczekiwania. Kilka lat temu to mój jeden z najulubieńszych zespołów. 'Scary World Theory'... mmmm. - abd3mz - 05.01.2009 02:22 AM neon.ka napisał(a):pamiętaj, że są powrotyNie strasz, bo będę miał koszmary. dobranoc. - neon.ka - 05.01.2009 06:54 PM Mam nadzieję, że dobrze się spało. I kolejne dziesiątki. [jeśli zdecydowałabym się na podsumowanie subiektywne, to Pudelsi byliby dużo wyżej. Szkoda też, że Serj nie zawędrował dalej. O 'Uciekinierze' pisałam gdy wypadał - jego punkty naliczyły się w 2002 roku. w liczbie jak sądzę jeszcze sporo wyższej niż będzie miało tu miejsce 1. W sumie to bardzo chciałabym wiedzieć ile to by było... A to miejsce 73 to efekt tylko takiego spontanicznego eksperymentu - który trochę mi rozjaśnił jak tu najprawdopodobniej będzie wyglądać kwestia powrotów... czyli że ich możliwość będzie zarezerwowana dla naprawdę wyjątkowych wydarzeń... No i jeszcze widzę, że w tych dziesiątkach dokładnie połowa utworów mówi ładne 'dziękuję' tutejszym forowiczom za możliwość ich poznania dzięki nim . Dziękuję!] legenda: miejsce. ilość punktów. ilość tygodni na liście. najwyższe miejsce. wykonawca - tytuł. 80 . 73 8 17 One Day You Will Teach Me To Let Go Of My Fears - Sleepmakeswaves 79 . 74 6 14 Someone, Somewhere - Jason Reeves 78 . 77 5 12 Dziewczyny z podwórka, chłopaki z mojej ulicy - Pudelsi 77 . 78 5 12 Endlessly - Muse 76 . 80 11 18 13th Star - Fish 75 . 82 6 12 Sky Is Over - Serj Tankian 74 . 85 8 17 Darling Pretty - Mark Knopfler 73 . 86 3 2 Uciekinier - Myslovitz 72 . 91 8 14 If I Give My Heart - Eva Cassidy 71 . 92 8 13 Jest cudnie - Maryla Rodowicz 70 . 94 11 17 An Ocean and a Rock - Lisa Hannigan 69 . 94 6 12 Fields Of Gold - Tommy Emmanuel 68 . 97 8 11 Let's Dance To Joy Division - The Wombats 67 . 97 7 10 Mary Pickford - Katie Melua 66 . 99 9 13 Miracles - Dave Gahan 65 . 99 8 12 Who's Fucking Who - Lessdress 64 . 103 5 9 Waving Flags - British Sea Power 63 . 104 5 2 Nadmiar - Coma 62 . 108 7 10 Honking Antelope - Serj Tankian 61 . 110 9 16 Zabiorę cię - Tomasz Karolak - Listoholik - 05.01.2009 07:05 PM Muse lubię, Serj'a lubię, i British Sea Power też, ale moim ulubionych kawałkiem z tej 20-tki jest chyba i tak: neon.ka napisał(a):68 . 97 11 8 Let's Dance To Joy Division - The Wombats - Gary - 05.01.2009 07:29 PM neon.ka napisał(a):94 . 53 18 5 Szklana góra - Strachy Na LachyCzyli nie tylko u mnie poradziło sobie "tak sobie". neon.ka napisał(a):115 . 27 20 3 Map Of Your Head - Museuff, już myślałem, że to inne "Map of...." - neon.ka - 07.01.2009 10:46 PM Listoholik napisał(a):ale moim ulubionych kawałkiem z tej 20-tki jest chyba i tak:a ja późno to odkryłam, a szkoda. chociaż dla wyniku tego utworu w podsumowaniu nie miałoby to żadnego znaczenia, bo i tak był od 1 notowania Gary o 'Szklanej górze' napisał(a):Czyli nie tylko u mnie poradziło sobie "tak sobie".dziwnie było z tym utworem, bo z jednej strony poruszał mnie bardzo, a z drugiej jakoś tak w zupełnie nietopowy sposób... [to trochę tak, jak miałam z Amy MacDonald i jej 'This is the life', które ostatecznie na listę nie weszło w ogóle...] Gary o 'Map of your head' napisał(a):uff, już myślałem, że to inne "Map of...."a ciekawe na którym obstawiasz tamto... W tej dwudziestce od razu na najniższej pozycji piosenka, do której mam ogromny sentyment. NL4 z sąsiedniego forum i znowu wychodzi na to, że za późno zaczęłam układać listę, bo największe tryumfy utwór ten święcił w grudniu 2007. Z wyższej dziesiątki to najbardziej mi żal, że 'Miłość' nie znalazła się wyżej, bo to taki piękny i ciepły utwór. A 'Teddy Picker' też miałby szanse na dużo wyższą pozycję, gdyby... Super, super piosenka. Tyle energii! Chyba najlepszy dla mnie singiel z 'Favourite Worst Nightmare', choć wcześniej stawiałam na 'Fluorescent Adolenscent'. [dla lepszej czytelności zmieniłam kolejnością kolumny ilość tygodni na liście i najwyższe miejsce. poprzednie dziesiątki wyedytowałam w tym samym celu]. legenda: miejsce. ilość punktów. ilość tygodni na liście. najwyższe miejsce. wykonawca - tytuł. (ile tygodni na miejscu 1) 60 . 117 6 7 Goodbye Philadelphia - Peter Cincotti 59 . 121 8 8 Nie boję się - Tomek Makowiecki 58 . 126 9 9 Run - Amy MacDonald 57 . 127 8 13 Żółty wróbel - Akurat 56 . 129 13 16 Where In The World - Fish 55 . 132 7 6 Caminho - Dorota Miśkiewicz 54 . 137 13 13 Czarne kowboje - Lao Che 53 . 142 10 8 Sea Dreamer - Anoushka Shakhar & Karsh Kyle & Sting 52 . 143 9 5 Going Home (Theme Of The Local Hero) - Mark Knopfler 51 . 146 6 1 Quiet Times - Dido (2) 50 . 154 11 8 Gold In Them Hills - Coldplay 49 . 161 10 5 Miłość - Aga Zaryan 48 . 165 9 3 Jeszcze w zielone gramy - Raz Dwa Trzy 47 . 169 9 5 Teddy Picker - Arctic Monkeys 46 . 172 9 4 Elle - Mari Boine 45 . 183 13 11 Let It Be Me - Elvis Presley 44 . 186 13 8 Praca za szejset - Frutti di Mare 43 . 191 8 1 Dwoje różnych - Dorota Miśkiewicz (1) 42 . 193 10 2 Nie liczy się nic - Maryla Rodowicz 41 . 197 12 7 Weatherman - Boo Hewerdine - Listoholik - 07.01.2009 10:49 PM neon.ka napisał(a):47 . 169 9 5 Teddy Picker - Arctic Monkeys a stąd wybieram to. bardzo milutkie. chyba nawet zaraz sobie puszczę. bo dziś u mnie wieczór z ostrzejszym indie-rockiem - neon.ka - 07.01.2009 10:51 PM Listoholik napisał(a):a ja też to sobie przed chwilą puściłam .neon.ka napisał(a):47 . 169 9 5 Teddy Picker - Arctic Monkeys - Gary - 07.01.2009 11:00 PM neon.ka napisał(a):Gary o 'Szklanej górze' napisał/a:U mnie Amy weszła chyba na 2-3 tygodnie. A Strachy szybko doszły do pierwszej dziesiątki i równie szybko wróciły do punktu wyjścia, czyli poza listę. neon.ka napisał(a): a ciekawe na którym obstawiasz tamto...Około 5 miejsca. Przy lepszym obrocie sprawy 3, ale raczej to pierwsze. Chociaż to poniżej też mi się zdawało, że powinno być wyżej. :roll: neon.ka napisał(a):48 . 165 9 3 Jeszcze w zielone gramy - Raz Dwa Trzyi to: neon.ka napisał(a):54 . 137 13 13 Czarne kowboje - Lao Che neon.ka napisał(a):50 . 154 11 8 Gold In Them Hills - ColdplayA tego nie znam, nawet po tytule. neon.ka napisał(a):59 . 121 8 8 Nie boję się - Tomek MakowieckiPrzypomniałem sobie jeszcze o tym facecie ze zdjęcia, więc może trochę za wysoko Muse szacuję. - neon.ka - 07.01.2009 11:04 PM Gary napisał(a):jakby co to jest na moim chomiku dodane 2 września zeszłego roku [to tak żeby było łatwiej znaleźć]neon.ka napisał(a):50 . 154 11 8 Gold In Them Hills - ColdplayA tego nie znam, nawet po tytule. - abd3mz - 07.01.2009 11:34 PM Jeszcze czterdziestka, a tu juz tyle swietnych utworow! - neon.ka - 09.01.2009 10:24 PM abd3mz napisał(a): Jeszcze czterdziestka, a tu juz tyle swietnych utworow!niestety to może oznaczać, że w takim razie w tej czterdziestce będą już gorsze. z tej dziesiątki sama dla siebie wybieram Sigura, choć ten akurat utwór odkryłam spory czas po premierze płyty. Najpierw był dla mnie zbyt monumentalny, a potem chwycił mocno za serce. Pierwszy raz w jakże romantycznych okolicznościach - gdy byłam późnym letnim wieczorem w pracy... Tu także najulubieńszy Arctic Monkeys. Choć nigdy bym nie pomyślała, że będę myślała o nich w kategoriach 'ulubionych' 40 . 198 11 7 Ara Batur - Sigur Rós 39 . 200 10 6 Elephants - Rachael Yamagata 38 . 203 11 4 Rise Above This - Seether 37 . 211 13 8 Nobody's Got The Gun - Mark Knopfler 36 . 216 13 9 Dear God - Avenged Sevenfold 35 . 219 10 2 Wszystko jedno - happysad 34 . 220 14 8 Do Me A Favour - Arctic Monkeys 33 . 223 13 8 Violet Hill - Coldplay 32 . 228 12 4 Sex On Fire - Kings Of Leon 31 . 234 12 2 Photographs & Memories - Jason Reeves A z tej dziesiątki... Jonatha z pięknie pozakręcaną historią. Ktoś już pisał o tym utworze, że zakochał się w nim już po NL z sąsiedniego forum. Ja też... Cudny Jim Brickman, który z kolei kojarzy mi się ze zlotem również z sąsiedniego forum ... takie chodzenie bez słów po śniegu. Moje własne. Z własnymi myślami. I nigdy bym nie pomyślała, że dotrze tak wysoko [jeszcze jeden utwór mnie tak zaskoczył. Ale to jeszcze nie czas na niego]. U2 z mojej podróży do Irlandii... W topie U2 był dopiero na 7 miejscu, ale potem zawiał wiatr, zaszumiało morze, zaprowadziły nogi i atmosfera niepowtarzalności się narodziła. I teraz to byłby chyba trochę wyżej... no i Muse... ale to brzmi! Pomogło bardzo w czasie kiedy miało pomóc. A poza tym to zwyczajnie kawał dobrego grania! Choć gdy bliżej zapoznawałam się z nowszym Musem, to inne kawałki obstawiałam do ulubionych. Łomotu nie lubię. Ale taki tak. Dwie czerwone róże. To prawda. [wolałabym żeby w innych okolicznościach dotarło do miejsca drugiego... ale widać wszystko może być potrzebne. A i róże zmieniają kolory na równie piękne ...] Tą dziesiątkę to już naprawdę BARDZO BARDZO BARDZO lubię 30 . 237 14 6 Eye In The Sky - Jonatha Brooke 29 . 243 16 7 Ballada dla śpiącej królewny - Anita Lipnicka 28 . 250 18 10 Sudden Inspiration - Jim Brickman 27 . 269 13 3 Walking After You - Foo Fighters 26 . 275 17 4 Yahweh - U2 25 . 283 16 3 Assassin - Muse 24 . 300 13 2 Niagara Falls - Silver Rocket & Monika Brodka 23 . 305 14 2 My Love Is Like a Red Red Rose - Eva Cassidy 22 . 323 19 3 Taka historia - happysad 21 . 330 12 1 Wróć do mnie - Balkanika & Justyna Steczkowska (2) legenda: miejsce. ilość punktów. ilość tygodni na liście. najwyższe miejsce. tytuł - wykonawca. (ile tygodni na miejscu 1) - ku3a - 10.01.2009 01:33 AM jaka fantastyczna ta czwarta dziesiątka!! i tylko bram tej dziesiątki nie kojarzę, a całe 8-elementowe wnętrze uwielbiam. no... może tylko ten "Sex On Fire" mi się już dawno przejadł, ale i tak zdążył wyrobić największy przebój Kings Of Leon na mojej liście. i "Elephants" tu są... A Balonik mówił, że to dodadzą do zestawu... 2 miesiące temu mówił... no i "Wszystko jedno"... Ja bym chętnie znowu na ich koncert poszedł... trzecia dziesiątka już mniej "moja", ale też się podoba. no w każdym razie nie ma nic, co się nie podoba . Muse jak bardzo wysoko! "Assassina" się w tych rejonach nie spodziewałem. - abd3mz - 10.01.2009 01:13 PM Ara batur! Punktowo wyszło na to, że to mój ulubiony Sigur z najnowszej płyty. Słoniki! O i moje zdjęcia jak wysoko! Szkoda, że Róża nie była na pierwszym, wtedy mielibyśmy o jeden utwór wspólny więcej w tej najważniejszej klasyfikacji. - Yacy - 10.01.2009 09:10 PM Ależ mocna "10" a szczególnie: neon.ka napisał(a):30 . 237 14 6 Eye In The Sky - Jonatha Brookeczyli kolejno jeden z moich utworów z mojego TWC, jeden z przebojów na Mojej Liście, utwór, który w ub. roku bardzo mnie "kręcił", no i utwór który do dziś jest na Mojej Liście |