jotem3 Lista - notowanie 64 - 23.05.2008 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Jotem3 LISTA PRZEBOJÓW (/forumdisplay.php?fid=60) +---- Wątek: jotem3 Lista - notowanie 64 - 23.05.2008 (/showthread.php?tid=1878) |
jotem3 Lista - notowanie 64 - 23.05.2008 - jotem3 - 24.05.2008 01:09 AM NOTOWANIE 64 â 23.05.2008 01.01.05. AKT MIŁOSNY ALBO ŻYCIE - Stare Dobre Małżeństwo 02.02.12. SKY IS OVER - Serj Tankian 03.05.07. SPRÓBUJ MÓWIĆ KOCHAM - Anna Maria Jopek 04.03.10. ALMOST LOVER - A Fine Frenzy 05.04.05. ZOSTAŃ ANIOŁEM - Halina Frąckowiak 06.13.06. PRETTY AMAZING GRACE - Neil Diamond 07.08.22. DŁUGA DROGA W DÓŁ - Happysad 08.12.06. THE AGE OF THE UNDERSTATEMANT - The Last Shadow Puppets 09.06.08. TESTAMENT - Agata Budzyńska 10.10.10. WITCH'S BREW - Peter Cincotti 11.07.11. NIC NIE PACHNIE JAK TY - Plateau i Renata Przemyk 12.11.06. AN UNEXPECTED RAIN - Melissa Etheridge 13.17.08. ENTWINED - Jason Reeves 14.09.13. RUN - Amy Macdonald 15.16.25. HEARTS A MESS - Gotye 16.18.05. RAZ WRÓG, RAZ BRAT - Universe 17.14.05. LOVERS DREAM - Anna Ternheim i Fyfe Dangerfield 18.15.05. TAKA HISTORIA - Happysad 19.20.39. TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 20.21.17. PIOSENECZKA - ANIOŁEK - Agata Budzyńska 21.29.03. ZABIORĘ CIĘ - Tomasz Karolak 22.25.03. CZARNE KOWBOJE - Lao Che 23.19.13. HYDROPIEKŁOWSTĄPIENIE - Lao Che 24.22.04. SAMOTNOŚĆ O ZMIERZCHU - Jacek Kuderski 25.23.06. GŁOSY PRZYJACIÓŁ - Tomek Makowiecki 26.28.06. A GIRL LIKE YOU - Makovitz Band 27.32.02. CINDERELLA BEAUTIFUL - Peter Cincotti 28.00.01. THE END - Jason Reeves 29.26.10. GLORY BOX - Powderfinger 30.24.08. NUDE - Radiohead 31.37.02. JEST CUDNIE - Maryla Rodowicz 32.27.10. NAGLE - Anna Maria Jopek 33.30.15. PODOBNO GDZIEŚ ISTNIEJE - Katarzyna Groniec 34.33.30. LONG ROAD OUT OF EDEN - Eagles 35.31.12. NORMAL - Porcupine Tree 36.34.05. ORDINARY MIRACLE - Sarah McLachlan 37.00.01. VIOLET HILL - Coldplay 38.00.01. LOVE WILL TEAR US APART - Joy Division 39.00.01. EASIER - The Heavy Circles 40.00.01. TWIN HEART - Julia Marcell - neon.ka - 24.05.2008 01:52 AM na pewno wiesz co mnie najbardziej cieszy w tym notowaniu . ale jest też kilka innych rzeczy: akt miłosny, spleceni, czarne kowboje no i fioletowość długiej drogi na wzgórze. a i pani Halina spadła tylko troszeczkę, taka historia też niewiele, a hydropiekłowstąpienie może się jeszcze odbije. Yacy jak tu zajrzy to się ucieszy . a mi się te ostatnie nowości też podobają. - Yacy - 24.05.2008 02:13 AM neon.ka napisał(a):Yacy jak tu zajrzy to się ucieszy . a mi się te ostatnie nowości też podobają.Dokładnie, ale nie koniecznie z tego o czym Ty myślisz Przede wszystkim - z Neila!!! wreszcie w top10!!! - z Tomka K.! - z lidera - z dwóch najniższych nowości również żeby było jasne nie mam pojęcia czy Easier jest singlem! Dla mnie to nie do końca ma znaczenie! - z The Last Shadow Puppets w top10!!! - i z kilku "mniejszych" wydarzeń. Lista świetna!!! - Listoholik - 24.05.2008 12:50 PM a mnie tu praktycznie nic nie zaskakuje, nic nie cieszy... może tylko ten mały awansik: jotem3 napisał(a):08.12.06. THE AGE OF THE UNDERSTATEMANT - The Last Shadow Puppets - 1981 - 24.05.2008 12:56 PM jotem3 napisał(a):15.16.25. HEARTS A MESS - GotyePrzy takim stażu jeszcze awans... podziwiać kondycję Gotyego! The Last Shadow Puppets - mnie też zaczęli mocno kręcić. A na szczycie wolałbym oglądać niebo.... albo fiołki. - ku3a - 26.05.2008 04:01 PM Serj wciaz na drugim . a DDWD jeszcze do gory . hurra, debiut "Love Will Tear Us Apart", nie szkodzi, ze dopiero teraz . - Listoholik - 26.05.2008 04:25 PM ku3a napisał(a):DDWD jeszcze do gory te wasze skróty to o kant tyłka potłuc - ku3a - 26.05.2008 04:46 PM IMHO wcale nie - Konrad - 26.05.2008 10:33 PM 16.18.05. RAZ WRÓG, RAZ BRAT - Universe - to raczej z sentymentu do zespołu bo piosenka słaba - jotem3 - 27.05.2008 12:55 AM Konrad napisał(a):16.18.05. RAZ WRÓG, RAZ BRAT - Universe - to raczej z sentymentu do zespołu bo piosenka słabamoże mój gust jest jakiś spaczony, bo mi się podoba ta piosenka jak i cała płyta... - kajman - 27.05.2008 09:22 PM Pierwsza trójka także w moim zestawieniu, więc nie ma wyjścia i bardzo mi się podoba. W ogóle jak zwykle w większości widzę tu utwory, które lubię. Tylko do Agatki zupełnie nie mogę się przekonać - to chyba nie moje klimaty.No i muszę jeszcze napisać o tym, że mój lider u Ciebie podskoczył o jedno oczko i ma większy staż na liście niż u mnie. I taka drobna uwaga. Czy utwór Marylki nie ma tytułu Jest cudnie? - Listoholik - 27.05.2008 09:24 PM kajman napisał(a):No i muszę jeszcze napisać o tym, że mój lider u Ciebie podskoczył o jedno oczko jak 8-latek może słuchać Anny Marii Jopek? ja w Twoim wieku słuchałem Fasolek - jotem3 - 27.05.2008 11:09 PM kajman napisał(a):I taka drobna uwaga. Czy utwór Marylki nie ma tytułu Jest cudnie?dzięki Kajmanie, tak jakoś pięknie chyba mi się zrobiło jak to pisałem A po pięknie chyba już nie było cudnie Dzięki - Aro - 29.05.2008 10:42 PM Przyznam, że na Twoja listę juz dawno nie zaglądałem . A tu na niej same wysmienite wiadomości . . Akt miłosny na szczycie , bardzo ale to BARDZO mi sie podoba. Właściwie to całe podium jest świetne , a najbardziej zaskakuje wysoka pozycja Pana Serja Alez Neil Diamond jest mocny . Peter Cincotti z świetnym wynikiem w TOP 10 z najlepszego wg mnie utworu ostatniego albumu. A z nowosci najbardziej ciesza utwory z pozycji 28 , 38 i 40. |