RT Lista notowanie 5 17.05. 2012 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: RT Lista (/forumdisplay.php?fid=158) +---- Wątek: RT Lista notowanie 5 17.05. 2012 (/showthread.php?tid=15270) |
RT Lista notowanie 5 17.05. 2012 - Kordian - 17.05.2012 07:53 PM Kłopoty techniczne się wreszcie skończyły i dobra muzyka znowu wybrzmiała wszystkimi dźwiękami A że "wszystkie dźwięki" to dużo i miałem dobry humor - nie chciałem wyrzucać żadnej piosenki z zestawienia (chociaż w końcu musiałem aż 2), więc macie to, o co apelowaliście od początku, czyli Top 30 New! A podtytuł wziął się z tego, że niektóre piosenki właśnie skończyły swoją karierę u Dziobasa i pewnie u mnie też szybko ustąpią miejsca nowościom. Obym miał czas na ich odsłuchiwanie, bo zacząłem w tym tygodniu dwie nowe pracy, a starych obowiązków nie ubyło. Najwyżej reszta RT Listy będzie rzadziej, a Top New co tydzień Może nawet kiedyś w wolnej chwili Pop & Wave 1(1) 5 Pet Shop Boys - Being Boring 2(2) 5 A-Ha - Manhattan Skyline 3(3) 5 Real Life - Catch Me I'm Falling 4(4) 5 The Human League - Heart Like a Wheel 5(6) 5 Flock Of Seagulls - Wishing (If I Had A Photograph Of You) 6(5) 4 Icehouse - Great Southern Land 7(9) 3 Gazebo - Masterpiece (I Like Chopin/Gazebo, 1983) 8(7) 5 Danny Wilson - Mary's Prayer 9(N) The Adventures - Broken Land (The Sea of Love, 1988) 10(12) 5 Animotion - I Engineer 11(13) 2 Marc Almond - Jacky 12(10) 4 Tears For Fears - Break It Down Again 13(8) 4 Soulsister - The Way to Your Heart 14(15) 3 Bros - When Will I Be Famous? 15(N) 1 Al Corley - Square Rooms (Square Rooms, 1984) Dance 1(5) 5 Kon Kan - I Beg Your Pardon 2(1) 5 The KLF - Kylie Said to Jason 3(4) 3 Erasure A Little Respect 4(2) 3 Underworld - Born Slippy.NUXX 5(7) 3 Savage Don't Cry Tonight 6(4) 3 Ken Laszlo - Tonight 7(8) 3 Valerie Dore - The Night 8(13) 3 Scotch Take Me Up 9(6) 4 Cetu Javu - Have in Mind 10(11) 3 Grace Not Over Yet 11(12) 3 Anything Box - Living in Oblivion 12(15) 3 London Boys - Requiem 13(N) Joe Smooth - Promised Land (Promised Land, 1988) 14(14) 2 Magazine 60 - Pancho Villa (singiel z 1986) 15(9) 5 Donna Summer - This Time I Know It's For Real Rock 1(4) 2 The Police - King of Pain 2(1) 5 New Order - Regret 3(3) 3 The Lotus Eaters - The First Picture of You 4(5) 3 The Smashing Pumpkins - Disarm 5(4) 3 The Icicle Works - Birds Fly (Whisper To A Scream) 6(10) 2 The Sisters of Mercy - Lucretia, My Reflection (Floodland, 1987) 7(9) 3 The Mission - Butterfly On A Wheel 8(N) 1 The Psychedelic Furs - Heaven (Mirror Moves, 1984) O wiele bardziej wolę od Heartbreak Beat, ale myślałem, że jak tamto dam szybciej, będzie ciekawiej 9(14) 2 The Church - Under the Milky Way 10(7) 4 The Cars Strap Me In 11(6) 3 The Outfield - Your Love 12(13) 3 Big Country - In a Big Country 13(15) 3 The Alarm - Rain In The Summertime 14(8) 4 Lady Pank - Rysunkowa postać 15(12) 3 Poison - Fallen Angel Na razie dziękujemy: ABC - King Without a Crown (z 11 P, 4 tyg., max 7) Prefab Sprout - If You Don't Love Me (z 14 P, 4 tyg., max 12) Bruce Roberts - When The Money's Gone (z 10 D, 4 tyg., max 6) Europe - Superstitious (z 11 R, 4 tyg., max 4) - sam się trochę dziwię, że tak szybko, ale lubię wiele ich kawałków i na pewno niedługo z jakimś wrócą na listę 1(1) 4 Strangers - Shine on You 2(2) 4 Kent - 999 3(6) 4 Tanlines - All of Me 4(7) 2 Foster the People - Houdini 5(N) 1 Savoir Adore - Dreamers (sam seks!) 6(3) 5 Bear In Heaven - Reflection of You 7(N) 1 Haim - Forever (to się nazywa kobiece śpiewanie!) 8(N) 1 Garbage - Blood for Poppies (późno, bo późno, ale dopiero mnie chwyciła, skądinąd brzmi jak zerżnięta z "Oh My God" Kaisr Chiefs 9(4) 4 Donkeyboy - Darkest Night 10(13) 2 Little Boots - Every Night I Say a Prayer 11(5) 5 The Big Pink - Hit the Ground (Superman) 12(12) 3 Scissor Sisters Only the Horses 13(N) 1 Paloma Faith - Picking Up the Pieces 14(16) 2 Natalia Lubrano Guarantee/R.E.S.P.E.C.T 15(18) 2 Jesse Ware Running 16(8) 5 Fixers - Iron Deer Dream 17(19) 5 Bright Light Bright Light - Waiting for a Feeling 18(15) 3 Ultravox - Brilliant 19(9) 5 Orbital - New France (feat. Zola Jesus) 20(10) 2 Saint Etienne - Tonight 21(N) 1 Piotr Niesłuchowski feat. Ania Dąbrowska - Nothing's Wrong piękna piosenka 22(14) 5 Van She - Idea of Happiness 23(N) 1 Ladyhawke - Sunday Drive 24(N) 1 Tokyo Police Club feat. Morgan Kirby - South Side 25(N) 1 Brodka Varsovie 26(20) 3 The Beloved - Loving Feeling 27(N) 1 Johnny Neon - Hearts 28(N) 1 Cherub - Hold Me 29(N) 1 Colour Coding - Hold Tight 30(N) 1 The Heartbreaks - Delay, Delay Dziękujemy: Santigold - Disparate Youth (z 11, 3 tyg., max 11) AfroKolektyw - Niemęskie granie (z 17, 2 tyg., max 14) RE: RT Lista notowanie 5 17.05. 2012 - Kordian - 17.05.2012 08:00 PM Reszta urwanego zdania: "Może nawet kiedyś w wolnej chwili dopiszę dolne pozycje wcześniejszych Top New", ale to chyba nie ma większego sensu, bo w tamtym czasie nie słuchałem tak wiele muzyki. RE: RT Lista notowanie 5 17.05. 2012 - dziobaseczek - 18.05.2012 07:07 AM Bardzo dobrze top 30 to optymalne rozwiązanie, sporo świetnych nowości pochodzących z mojej listy. Niektóre przepyszne. Kordian napisał(a):Obym miał czas na ich odsłuchiwanie,na słuchanie muzyki zawsze czas musi się znaleźć. Kordian napisał(a):5(N) 1 Savoir Adore - Dreamers (sam seks!)pamiętam jak w opisie napisałem, że to będzie wielki hit na tym forum, bo ta piosenka to faktycznie sam seks, ale wyszło jak zwykle. Najważniejsze jednak, że ktoś to zauważył. Kordian napisał(a):11(5) 5 The Big Pink - Hit the Ground (Superman)ja myślę, że skusisz się na Give it up. Kordian napisał(a):7(N) 1 Haim - Forever (to się nazywa kobiece śpiewanie!)kobiece na wskroś. |