notowanie 19 z dnia 05.04.2008 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Aro LP (/forumdisplay.php?fid=67) +---- Wątek: notowanie 19 z dnia 05.04.2008 (/showthread.php?tid=1499) Strony: 1 2 |
notowanie 19 z dnia 05.04.2008 - Aro - 04.04.2008 07:36 PM Co sie porobiło. Te 16 minut i 38 sekund wspaniałej muzyki mnie w tym tygodniu powaliło. Utwór Dream Theater wpadł mi przypadkowo poniedziałek . W styczniu zadebiutował u mnie na liście Forsaken i sobie nie poradził , a teraz na nowo odżył na wielu listach i chyba dzięki temu postanowiłem ponownie siegnąć po ostatnią ich płytę Systematic Chaos z 2007 roku właściwie już troszke przez ze mnie zapomnianą . I to co usłyszałem na koniec odleciałem. Na początku skojarzył mi się z Child In time, ale pomyślałem to szaleństwo tak od razu porównywać z jednym z największych utworów wszechczasów , mówie chyba się przesłyszałem i postanowiłem posłuchac jeszcze i jeszcze âŚâŚ Niesamowite przejscia, wokal, technika , improwizacja . Chyba oszalałem . A utwory za nim to nadal ogromny szacunek . Na liscie jest kilka zaskakujących rozstrzygnięć. Wielkie brawa dla The Raconteurs , za tydzień zapowiada się pewna dziesiątka . Lost A7F po ubiegłotygodniowym wysokim debiucie dał rade wyżej tylko o dwa oczka. Awanse odnotowali także Alter Bridge , Riverside oraz Plateau z Renatą . Kolejną nowościa i od razu na miejscu 29 jest tytułowy utwór (na razie bo jest kilku kandydatów ) z najnowszego krążka Homo Twist. Dla mnie jak już wspomniałem jest to na razie polska płyta tego roku ( a raczej kwartału ) dlatego szczególnie polecam. Najbardziej szkoda w tym tygodniu Jacka , ale bidulek mam nadzieję jeszcze się odbije. Odbił się za to Unfurl . W czwartej dziesiątce niezły awans odnotował The Mars Volta . Dwie najniżej odnotowane nowości to także swietne utwory. O nowej płycie Disturbed która ma mieć swoja premierę w czerwcu dowiedziałem się dzieki liście p.u.r.h.-a . A inside The fire od razu mi się spodobał . Liste w tym tygodniu zamyka Steve Lukather z nowej także swietnej płyty. A listę opuściły tym razem cztery utwory : SAD MAN'S TONGUE - Volbeat DISPOSABLE HEROES - Metallica SKY IS OVER - Serj Tankian (tu dostane bęcki , od Ku3y ) DŁUGA DROGA W DÓŁ - Happysad (a tu chyba też âŚ) Serdecznie wszystkich pozdrawiam , miłego tygodnia. Notowanie 19 z dnia 05.04.2008 r. 01. NN. 01. IN THE PRESENCE OF ENEMIES PART 2 - Dream Theater 02. 01. 15. AFTERLIFE - Avenged Sevenfold 03. 02. 05. THANK YOU FOR LISTENING â Hurt 04. 03. 09. NAGLE - Anna Maria Jopek 05. 04. 12. WITCH'S BREW - Peter Cincotti 06. 06. 10. JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzy 07. 05. 09. M.I.A. - Avenged Sevenfold 08. 08. 04. LAUDANUM - The Chronicles of Israfel 09. 07. 11. NO WORLD FOR TOMORROW - Coheed and Cambria 10. 09. 19. GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti 11. 25. 02. SALUTE YOUR SOLUTION â The Raconteurs 12. 14. 02. LOST â Avenged Sevenfold 13. 10. 10. IF THE LIGHT GO OUT - Katie Melua 14. 11. 16. CONQUEST - The White Stripes 15. 17. 05. BRAND NEW START - Alter Bridge 16. 13. 09. SZKLANA GÓRA - Strachy Na Lachy 17. 15. 09. WRACAM DO DOMU - Justyna Steczkowska 18. 18. 06. ARC OF THE CURVE - Fish 19. 20. 03. SCHIZOPHRENIC PRAYER - Riverside 20. 27. 03. NIC NIE PACHNIE JAK TY â Plateau & Renata Przemyk 21. 16. 14. SAVING US - Serj Tankian 22. 23. 03. THE FUNERAL - Band Of Horses 23. 19. 19. LOST - Michael Buble 24. 24. 05. GIVEN UP â Linkin Park 25. 12. 07. JACK - Monkey3 26. 26. 04. MOTHER SUPERIOR - Coheed and Cambria 27. 22. 19. ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 28. 32. 04. UNFURL â Katatonia 29. NN. 01. MATEMATYK â Homo Twist 30. 30. 15. LONG ROAD OUT OF EDEN - Eagles 31. 38. 02. GOLIATH â The Mars Volta 32. 21. 09. THE HUMAN INSTRUMENT - Volbeat 33. 28. 18. PUNISH THE MONKEY - Mark Knopfler 34. 34. 03. THATâS LIFE â Michael Buble 35. 33. 19. ME AND MRS. JONES - Michael Buble 36. 40. 02. ENCORE JESZCZE RAZ - Strachy Na Lachy 37. NN. 01. INSIDE THE FIRE - Disturbed 38. 36. 06. NORMAL â Porcupine Tree 39. 35. 07. ROZMOWA BEZ SŁOWA - Stare Dobre Małżeństwo 40. NN. 01. EVER CHANGING TIMES - Steve Lukather - kleschko - 05.04.2008 07:18 AM Aro napisał(a):29. NN. 01. MATEMATYK â Homo Twist Aro napisał(a):40. NN. 01. EVER CHANGING TIMES - Steve LukatherOba utwory blisko mojej trzydziestki. Trzymam za nie kciuki. - Yacy - 05.04.2008 04:46 PM No to swoim wpisem u mnie sprowokowałeś mnie aby zobaczyć Twoją listę i proszę nowe notowanie Z nowości znam tylko najlepszą czyli Steve'a Z tego wynika że nie znam lidera , a pozostałe słyszałem ale nie kojarzę. Aro napisał(a):11. 25. 02. SALUTE YOUR SOLUTION â The Raconteursu Ciebie się nie zmieściło, a mnie namawiasz? Ale faktycznie utwór warty aby być w top10 lub tuż za! Z różnych względów 5 kawałków na Twojej liście jest mi najbliższych, ale niestety różne są ich losy: Aro napisał(a):16. 13. 09. SZKLANA GÓRA - Strachy Na Lachy Ale wiadomo takie są koleje. Chyba najbardziej mogę liczyć na Plateau. Chociaz ja wolałbym jednak uslyszeć w końcu nową Renatę, a nie tylko feat. ... - Aro - 05.04.2008 04:54 PM Yacy napisał(a):Z tego wynika że nie znam lidera , a pozostałe słyszałem ale nie kojarzę.wszystko jest u futrzaka , A szczególnie polecam numer 1 , 39 MB . Może sie skusisz chociaż przesłuchać, najtrudniejsze są minuty od 11 do 13 ale mam nadzieje że dasz radę. Yacy napisał(a):u Ciebie się nie zmieściło, a mnie namawiasz?To przez numer 1 , bo tak to by sie zmieścił Mam też nadzieje że Twoje ulubione utwory jeszcze powalczą - p.u.r.h. - 05.04.2008 06:34 PM Hmmm, lider nieco zaskakujący Dawno już nie słuchałem ostatniego DT, ale może sobie go jednak odświeżę Fajnie że pomimo tak szokującego debiutu, Israfel utrzymał pozycję Najmocniej awansujący utwór w ogóle mnie nie rusza, w odróżnieniu od tych na poz. 28 i 31 Nowości numer dwa jeszcze nie znam, ale chętnie poznam, a trzecia pewnie niedługo się u mnie pojawi - Yacy - 06.04.2008 02:50 AM Aro napisał(a):11. 25. 02. SALUTE YOUR SOLUTION â The Raconteursu mnie skończyli ... na 11. Wyżej nie dali rady. Oczywiście w tym tygodniu A płyta jako całość świetna. Jedna z 3-4 "moich" płyt 2008! Aro napisał(a):Może sie skusisz chociaż przesłuchać,właśnie ściągam i spadam do wyrka... - abd3mz - 07.04.2008 02:33 PM Aro napisał(a):Co sie porobiło. Te 16 minut i 38 sekund wspaniałej muzyki mnie w tym tygodniu powaliło. Utwór Dream Theater wpadł mi przypadkowo poniedziałek . W styczniu zadebiutował u mnie na liście Forsaken i sobie nie poradził , a teraz na nowo odżył na wielu listach i chyba dzięki temu postanowiłem ponownie siegnąć po ostatnią ich płytę Systematic Chaos z 2007 roku właściwie już troszke przez ze mnie zapomnianą . I to co usłyszałem na koniec odleciałem. Na początku skojarzył mi się z Child In time, ale pomyślałem to szaleństwo tak od razu porównywać z jednym z największych utworów wszechczasów , mówie chyba się przesłyszałem i postanowiłem posłuchac jeszcze i jeszcze âŚâŚ Niesamowite przejscia, wokal, technika , improwizacja . Chyba oszalałem . A utwory za nim to nadal ogromny szacunek .Miałem sięgnąć po płytę, ale nie wiem dlaczego się rozmyśliłem. Teraz sięgnę. [Nie wiem czy w tym tygodniu zdążę, bo już zapisane ponad 20 płyt do przesłuchania. A to i tak tylko te, których jeszcze nie słuchałem...] - Aro - 08.04.2008 09:53 AM p.u.r.h. napisał(a):Hmmm, lider nieco zaskakujący Dawno już nie słuchałem ostatniego DT, ale może sobie go jednak odświeżęDla mnie też , choc potrafia dobrze zamknąć płytę . Rewelacyjny także był utwór zamykający poprzedni album 24-minutowy Octavarium. p.u.r.h. napisał(a):Fajnie że pomimo tak szokującego debiutu, Israfel utrzymał pozycjęIsrafel powinien sie w dziesiątce utrzymać. p.u.r.h. napisał(a):Nowości numer dwa jeszcze nie znam, ale chętnie poznam,Zapraszam do chomika - ku3a - 08.04.2008 10:40 AM Aro napisał(a):SKY IS OVER - Serj Tankian (tu dostane bęcki , od Ku3y )zdecydowanie! ale dobrze, ze sam sie przyznales . hohoho, nowosc na pierwszym! i to niesinglowa! i juz mi sie podoba, choc utworu jeszcze nie znam . "Salute Your Solution" to nie jest moje ulubione nagranie z nowych Raconteursów, a przynajmniej po trzech przesluchaniach plyty. ale moze to wlasnie o to chodzi i chwyci mnie z opoznieniem. "Jack" rzeczywiscie sie poturbowal. ale mi bardziej szkoda "Human Instrumentu". - Aro - 08.04.2008 11:24 AM Yacy napisał(a):A płyta jako całość świetna. Jedna z 3-4 "moich" płyt 2008!Dla mnie jest w TOP 5 i z kazdym przesłuchaniem podoba mi się coraz bardziej. - Aro - 08.04.2008 11:46 AM abd3mz napisał(a):Miałem sięgnąć po płytę, ale nie wiem dlaczego się rozmyśliłem. Teraz sięgnę. [Nie wiem czy w tym tygodniu zdążę, bo już zapisane ponad 20 płyt do przesłuchania. A to i tak tylko te, których jeszcze nie słuchałem...]Co to dla Ciebie te 20 płyt . 3 dni i przesłuchane - abd3mz - 08.04.2008 11:52 AM Aro napisał(a):Co to dla Ciebie te 20 płyt . 3 dni i przesłuchaneMasz racje! Ale pierwszeństwo ma Radiohead, potem kilka płyt, które już znam (Bjork, Aga Zaryan, Tool, Sweet Noise itd.), a dopiero potem nieznane. Nie wiem czy 20 przesłucham przez 3 dni, ale w ciągu półtora dnia przesłuchałem 9. - kajman - 08.04.2008 09:30 PM Pospadałeś trochę moich faworytów z czołowki, ale teraz to masz w 10 utwory, które były, są lub będą na mojej liście. A DT lepszy zdecydowanie niż w Forsaken, które średnio mu wyszło. Niestety jest zła wiadomość - Zrób co możesz spada i to zdecydowanie zbyt szybko. - kajman - 08.04.2008 09:38 PM Aro napisał(a):A szczególnie polecam numer 1. Może sie skusisz chociaż przesłuchać, najtrudniejsze są minuty od 11 do 13 ale mam nadzieje że dasz radę.No i okazało się, że mam tylko fragment utworu (przypuszczalnie pierwszą część), no to muszę złapać całość i posłuchać - pytanie tylko czy z korzyścią dla moich wrażeń czy wprost przeciwnie. A jeszcze potem się okazało, że nie przeczytałem komentarza, ale już swoje gapiostwo nadrobiłem. - Aro - 08.04.2008 09:59 PM kajman napisał(a):no to muszę złapać całość i posłuchać - pytanie tylko czy z korzyścią dla moich wrażeń czy wprost przeciwnie.Pełna wersja na moim chomiku, a co do Twoich wrażeń to dla mnie jest w pewnym sensie jakas niewiadoma. Drugą cześć utworu można albo polubic albo znienawidzić - mrsap - 08.04.2008 11:59 PM Widzę, że przegapiłem notowanie, kiedy mieliśmy identyczne utwory w pierwszej dwójce. Chyba do tej pory pod tym względem moja lista była kompatybilna z tylko jedną listą - Active Rock Listą. "Afterlife" już spada z pierwszego miejsca. Teraz jest na tej samej pozycji co u mnie. "Lost" byłoby jedną z moich ulubionych piosenek na płycie, gdyby nie przesterowany wokal... Fajnie, że debiutuje Disturbed. Ten właściwy - kajman - 09.04.2008 09:00 AM Aro napisał(a):Przyznam się, że chyba (patrząc na Twoje zestawienie) to znienawidzić raczej szans nie mam.kajman napisał(a):no to muszę złapać całość i posłuchać - pytanie tylko czy z korzyścią dla moich wrażeń czy wprost przeciwnie.Pełna wersja na moim chomiku, a co do Twoich wrażeń to dla mnie jest w pewnym sensie jakas niewiadoma. Drugą cześć utworu można albo polubic albo znienawidzić - wojtek - 09.04.2008 05:19 PM Widzę, że Cincotti jak zwykle dobrze sobie radzi w 10-tce Re: notowanie 19 z dnia 05.04.2008 - Jopkolog - 09.04.2008 05:51 PM Aro napisał(a):04. 03. 09. NAGLE - Anna Maria JopekAndzia jak zwykle fantastyczna, a w radio u Niedźwiedzia startuje już z piosenką "Spróbuj mówić kocham" Peter u mnie na razie powolutku z "Angel Town", a tu już znakomity wynik "Witch's Brew"! No i nowy Lukather! Ależ on brzmi! Wciąga mnie coraz bardziej - Aro - 09.04.2008 08:07 PM wojtek napisał(a):Widzę, że Cincotti jak zwykle dobrze sobie radzi w 10-tcePrzyznam , że te dwa utwory jak dla mnie wyrózniają się szczególnie z całej płyty. |