moje topy - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: 1981 Hitlist (/forumdisplay.php?fid=30) +---- Wątek: moje topy (/showthread.php?tid=1440) Strony: 1 2 |
moje topy - 1981 - 26.03.2008 09:56 AM RADIOHEAD March 26th, 2008 -------------- Radiohead to dla mnie geniusze. Ostatnio mogę ich słuchać godzinami! Odkrywam płyty na nowo... niesamowity klimat i emocje. Wzruszająca muzyka. I obowiązkowe ciarki na plecach. Najpierw top płyt... 1. Kid A 2. Hail To The Thief 3. In Rainbows 4. OK Computer 5. Amnesiac Moją pierwszą płytą Radiohead, jaką poznałem w całości, było "Kid A" - kupiłem ją zachęcony skrajnymi recenzjami... i brakiem jakichkolwiek singli. To moja ulubiona płyta. Z niej pochodzi mój numer jeden w piosenkach. Oto mój top Radiohead (utwory): 1. The National Anthem 2. Paranoid Android 3. Jigsaw Falling Into Place 4. How To Disappear Completely 5. Sail To The Moon 6. Knives Out 7. There There 8. 2+2=5 9. 15 Step 10. Fake Plastic Trees 11. Everything In Its Right Place 12. Pyramid Song 13. Sit Down, Stand Up 14. Nude 15. Go Slowly 16. Exit Music (For A Film) 17. Karma Police 18. Street Spirit (Fade Out) 19. Lucky 20. Creep 21. Optimistic 22. Dollars And Cents 23. Scatterbrain 24. Myxomatosis 25. A Wolf At The Door 26. Last Flowers To The Hospital 27. Down Is The New Up 28. Let Down 29. High And Dry 30. The Tourist 31. You And Whose Army? 32. Where I End And You Begin 33. Like Spinning Plates 34. All I Need 35. Subterranean Homesick Alien 36. Up On The Ladder 37. My Iron Lung 38. Climbing Up The Walls 39. Morning Bell 40. No Surprises Top video: 1. There There - zdecydowanie! Można się bać chodzić do lasu! 2. Karma Police 3. Paranoid Android 4. Knives Out 5. Street Spirit (Fade Out) 6. Just 7. Jigsaw Falling Into Place 8. Go To Sleep 9. Pyramid Song 10. Creep Pozdrawiam i wracam do słuchania "Narodowego hymnu". F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-E!!! - prz_rulez - 26.03.2008 10:08 AM Creep strasznie nisko... - 1981 - 26.03.2008 10:16 AM No bo "Creep"... jest przereklamowane. Fajne, ale ja jednak wolę późniejsze Radiohead niż wcześniejsze. Z "Pablo Honey" na mojej liście jest tylko "Creep". - Listoholik - 27.03.2008 05:11 PM jeden z trzech najważniejszych zespołów w ogóle: the cure, depeche mode, radiohead... i ciagle mam problemy, aby ułożyć je w odpowiedniej kolejności - kleschko - 27.03.2008 07:42 PM Listoholik napisał(a):the cure, depeche mode, radiohead... i ciagle mam problemy, aby ułożyć je w odpowiedniej kolejnościJa nie mam problemu: 1. Depeche Mode 2. Radiohead 3. Cure - stavanger - 27.03.2008 10:37 PM Cytat:the cure, depeche mode, radiohead... i ciagle mam problemy, aby ułożyć je w odpowiedniej kolejnościJak już to tak: 1. DM 2. Cure 3. Radiohead Jeśli chodzi o top tego ostatniego to moja trójka: 1. Karma Police 2. Paranoid Android 3. Creep - Listoholik - 27.03.2008 10:52 PM a ja dziś wieczorkiem przesłuchuję sobie stary dM z lat 80. płyta Violator i wcześniejsze ) - stavanger - 27.03.2008 11:39 PM Listoholik napisał(a):płyta Violator i wcześniejsze )o, to ja sobie wrzuce "Black Celebration", moja ulubiona płyta DM. - kleschko - 27.03.2008 11:44 PM stavanger napisał(a):o, to ja sobie wrzuce "Black Celebration", moja ulubiona płyta DM.A moja ulubiona to Songs Of Faith And Devotion Dawno już jej nie słyszałem Sięgnę do niej jutro - prz_rulez - 28.03.2008 12:18 AM stavanger napisał(a):A ja miałem zamiar sobie w końcu ściągnąć trochę z ich starszej dyskografii. Jak usłyszałem tydzień temu z hakiem "Just Can't Get Enough", to myślałem że padnęListoholik napisał(a):płyta Violator i wcześniejsze )o, to ja sobie wrzuce "Black Celebration", moja ulubiona płyta DM. - 1981 - 28.03.2008 02:43 AM Oto mój top20 Depeche Mode. July 5th, 2007 1. Personal Jesus - BEZAPELACYJNIE! Reach out and touch faith!! 2. Policy Of Truth 3. Never Let Me Down Again 4. In Your Room 5. Useless 6. A Pain That I'm Used To 7. Dream On 8. I Feel You 9. Strangelove 10. Freelove 11. Walking In My Shoes 12. Barrel Of A Gun 13. Suffer Well 14. Halo 15. Master And Servant 16. Home 17. Martyr 18. People Are People 19. A Question Of Time 20. World In My Eyes Moje ulubione płyty... 1. Violator 2. Music For The Masses 3. Songs Of Faith And Devotion 4. Ultra 5. Exciter A tak w ogóle to uwielbiam składankę "The Singles 86>98" - mam tam prawie wszystko, co potrzeba. Top video February 26th, 2008 1. Master And Servant - welcome to the machine!!! 2. Useless - moment, kiedy Martin Gore uporczywie wpatruje się w obiektyw kamery!!! Rewelacja! 3. I Feel You - to była perwersja dla 11-latka, którym wtedy byłem Ta kobieta śniła mi się po nocach. 4. Never Let Me Down Again - Dave siedzący obok starca... klasyka 5. Enjoy The Silence - król na leżaku - niezapomniany klip 6. Suffer Well - Gore jako żeński manekin!! 7. In Your Room - motyw żarówki jako własnego pokoju - bardzo wymowny 8. Personal Jesus - Dave wyciągający ręce w kierunku widza... personal Jesus, wierzę mu 9. Barrel Of A Gun - nadal przerażają mnie te oczy 10. Strangelove - DM śpiewają z balkonu... 11. Policy Of Truth 12. Condemnation 13. People Are People 14. A Pain That I'm Used To 15. Only When I Lose Myself Anty-nagrody: 1. Martyr - buuuuu, gdzie jest normalny teledysk?? 2. Precious - banalny i nieciekawy 3. Just Can't Get Enough - haha, ja wiem, że taka była konwencja, .... no ale te kozaczki Dave'a!! - saferłel - 28.03.2008 09:20 AM Ładnie ładnie, choć w Radiohead brakuje mi w czołówce płyty The Bends i piosenek z niej, to moja ulubiona ich płyta i jedna z najlepszych w historii muzyki. I Radiohead oczywiście w top 10 moich wykonawców, gdzie zresztą Cure i DM też są Ok Computer też wyżej się spodziewałem, a na końcu myślę na mojej liście jest hail To The Thief Propo klipów to nisko cenisz Just, dla mnie numer 1 Radiohead i top 10 teledysków ever. Kapitalny pomysł na klip, kapitalny.... Z DM masz cudowne top 3. Wśród płyt też 3 najlepsze na 3 pierwszych miejscach, choć u mnie trochę inna kolejność panuje. Z anty-nagrodami też się raczej zgadzam Też nad takimi topami moich ulubieńców pomyślę w najbliższym czasie. Gratuluje gustu! - prz_rulez - 29.03.2008 12:47 AM 1981 napisał(a):Anty-nagrody: Całokształt powala na łopatki - 1981 - 01.04.2008 11:05 AM U2 February 11th, 2008 ----------------------- U2 to jeden z moich ulubionych zespołów. Co prawda bardziej odpowiada mi okres lat 90. (może lepiej pamiętam?), ale moje ulubione 2 piosenki pochodzą z wcześniejszej dekady. "New Year's Day" - o tak! Potrafię się wzruszyć słuchając tego nagrania. "The Unforgettable Fire" - magiczne! Dopiero na trzecim miejscu przedstawiciel lat 90. - przełomowa "Mucha". Pamiętam, że na nie lubiłem tych początkowych zgrzytów - hehe, miałem 10 lat, gdy "The Fly" śmigało na MTV. "The Ground Beneath Her Feet" to klimatyczne U2, jakie lubię - powrót w okolice "The Unforgettable Fire". "Lemon" to ogromne zaskoczenie - znak poszukiwań, jakże świeżo to brzmi! "Please" podoba mi się bardziej w wersji live, ale studyjna wersja też piękna. "Even Better Than The Real Thing" to jeden z moich ulubionych teledysków... podobnie jak "Electrical Storm" z główną rolą Larry'ego Mullena. "Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me" porywa nadal, a "Two Shots Of Happy, One Shot Of Sad" na zawsze będzie mi się kojarzyło z listą Trójki. Płyta "The Joshua Tree"? Wcale nie moja ulubiona. Pewnie za bardzo ograna. Oto mój top U2: 1. New Year's Day 2. The Unforgettable Fire 3. The Fly 4. The Ground Beneath Her Feet 5. Lemon 6. Please 7. Even Better Than The Real Thing 8. Electrical Storm 9. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me 10. Two Shots Of Happy, One Shot Of Sad 11. With Or Without You 12. One 13. Staring At The Sun 14. Sunday Bloody Sunday 15. Zooropa 16. Vertigo 17. Beautiful Day 18. Discotheque 19. The Hands That Built America 20. Zoo Station 21. I Still Haven't Found What I'm Looking For 22. Desire 23. Walk On 24. Promenade 25. Pride (In The Name Of Love) 26. Do You Feel Loved 27. Love Is Blindness 28. Where The Streets Have No Name 29. I Will Follow 30. Party Girl 31. Gloria 32. 11 O'Clock Tick Tock 33. Wake Up Dead Man 34. The Saints Are Coming 35. Bullet The Blue Sky 36. Bad 37. Elevation 38. Until The End Of The World 39. Gone 40. Exit 41. City Of Blinding Lights 42. Kite 43. Wave Of Sorrow (Birdland) 44. October 45. Drowning Man 46. Sweetest Thing 47. A Man And A Woman 48. Stay (Faraway, So Close!) 49. If God Will Send His Angels 50. Numb Płyty: 1. Achtung Baby 2. The Unforgettable Fire 3. Zooropa 4. Pop 5. War + Under A Blood Red Sky - byłaby na #2, gdyby nie ograniczenie do płyt studyjnych. - stavanger - 01.04.2008 09:11 PM 1981 napisał(a):6. PleaseMój numer jeden na 6, a numeru 2 (Unchained melody) nie widzę :roll: - Yacy - 02.04.2008 12:28 AM wydawało mi się że to pisałem, ale może nie tu wkleiłem 1981 napisał(a):2. The Unforgettable Firea nie ma LOVE COMES TUMBLING - nie wierzę. No chyba , że tego nie znasz??? Inaczej nie uwierzę!!! - 1981 - 02.04.2008 03:43 AM Yacy napisał(a):a nie ma LOVE COMES TUMBLING - nie wierzę. No chyba , że tego nie znasz??? Inaczej nie uwierzę!!!Poznałem dopiero miesiąc temu. Do tamtego topu już się nie załapało. Cóż, kiedy to było przebojem w Trójce (tylko w Trójce?), miałem 3-4 lata.... A "Unchained Melody" w wykonaniu U2 nie podoba mi się. Za długo się ciągnie i nuży. - Yacy - 02.04.2008 08:58 AM 1981 napisał(a):Cóż, kiedy to było przebojem w Trójce (tylko w Trójce?), miałem 3-4 lata....podobnie jak cała płyta The Unforgettable Fire - 1981 - 02.04.2008 09:06 AM Ale "Love Comes Tumbling" to był B-side, prawda? Nie znalazł się na "The Unforgettable Fire"... :roll: - Yacy - 02.04.2008 10:06 AM "Love Comes Tumbling" znalazło się na EPce Wide Awake in America. Epka ukazała się pół roku póxniej niż "The Unforgettable Fire". Czyli miałeś więce latek i byłeś starszy Poczekam do następnego Topu U2 i zobaczymy na ile stać LOVE ... |