kajman30 nr 36 z 20.07.07 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 36 z 20.07.07 (/showthread.php?tid=142) Strony: 1 2 |
kajman30 nr 36 z 20.07.07 - kajman - 19.07.2007 12:32 PM Wakacje, więc lista z 1-dniowym wyprzedzeniem. Tym razem zmian jeszcze więcej niż przed tygodniem, bo zaczynają się już na pozycji wicelidera i jest dużo nowości. Ale nim wrzucę zestawieniem czyli komentarz o najważniejszych moim zdaniem wydarzeniach począwszy od tego najistotniejszego. 1. Zacznę może dziwnie, ale zacznę od tego, co zrobił z moją listą przegląd listy Listoholika. Na razie poznałem 2 1/2 nieznanego mi utworu z jego listy i strach pomyśleć, co się stanie, kiedy poznam kolejne. Jeżeli tylko jednej piosence z nich nie udaje się wejść do mojego zestawienia (Song for the fields jest najwyżej notowanym utworem w poczekalni), Burn my shadow debiutuje na 18, a Atlas nawet na 13 miejscu, to wpływ tej listy trzeba uznać za ogromny. 2. Niektórzy sądzili (ja także brałem pod uwagę), że to może być kolejny nr 1 na mojej liście, a tymczasem Rosetta stoned przeżywa ciężki kryzys spadając z 7 na 22 miejsce. I nie zmieni tego fakt, że piosenki od 7-22 są oceniane przeze mnie prawie na tym samym poziomie. 3. Po 13 tygodniach przebywania Earth intruders opuściło 2 miejsce (tym samym jest to jej najniższe miejsce na liście) i trudno powiedzieć czy to efekt zadyszki czy siły Lights. 4. Skomentowałem nowości z 13 i 18 miejsca, więc czas i na najwyższą. Utwór ten przed ostatnim przesłuchaniem był jeszcze 8, ale nie wytrzymał kontrataku i musiał się zadowolić 10 pozycją. Jednak myślę, że M.I.A. jeszcze zamiesza. 5. Niezaprzeczalnie drużynowo wygrało u mnie White Stripes. Wprawdzie Rag and bone, spadło o 2 miejsca, ale z kolei awansował o 3 Conquest zajmując zwolnione miejsce w 10 i to o oczko wyżej niż poprzednik (przy okazji wyrównało najlepszy wynik tego zespołu u mnie). To akurat nie było zaskoczeniem, lecz nagły skok tracącego ostatnio regularnie Icky Thumpa było nim niewątpliwie. 6. Debiuty są esencją list, więc trzeba wspomnieć o kolejnym, który jest udziałem Water is not enough. 7. Niby ruch niewielki ale pojawienie się Placebo tak wysoko nadal mnie zadziwia. Jednak Broken promise jest utworem w ich dorobku pozytywnie mnie zaskakującym. 8. Nie za dużo jest piosenek, które przekonują mnie do siebie wolno i dlatego wydarzeniem jest kolejny awans Heart-shapped glasses. 9. W zeszłym tygodniu debiut w ostatniej chwili, co prognozowało Hunting for witches bardzo dobrze, a tutaj niespodziewane załamanie formy. 10. Przełamanie kryzysu zawsze jest wydarzeniem i jest nuim 9-miejscowy awans Everybody takes a tumble. 11. Nawet nie pamiętałem faktu, że słyszałem już jakąś piosenkę z nowej płyty Ozziego, widać nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia. Natomiast Not going away od razu szturmem wdarła się na moją listę. 12. Poprzednie piosenki krążące po tej liście w wykonaniu Rush nie do końca mnie przekonywały, ale Spindrift od razu pokazał się z najlepszej strony. 13. No cóż, wiadomo, co oznacza 13, dlatego tutaj umieściłem opuszczenie listy przez 4 piosenkę mojego podsumowania wszystkich list. No niestety zabrakło wsparcia dla Vermicide, ale i tak dziękuję P.U.R.H.-owi, że tak długo mieliśmy wspólnie ten kawałek w zestawieniu. 14. Ta wiadomość o debiucie pewnie ucieszy co najmniej 2 osoby, bo 4 am forever jest aż na 2 listach. 15. Największy spadek w obrębie zestawienia i do tego zupełnie niespodziewany zanotowała Death of Samantha. Zresztą w ogóle kiepski to tydzień dla Porcupine Tree, bo także Anesthetize poleciało sporo w dół. 16. Right in two po raz 21 na 1 miejscu w zestawieniu. 17. Debiut Me and mrs Jones na 10 tydzień temu nie był jednorazowym wybrykiem, bo piosenka ta w bardzo silnej konkurencji zdołała jeszcze awansować o 1 miejsce. 18. Ponowny awans Dance of the manatee nie jest u mnie, jak u niektórych, efektem zapoznania się z ich płytą, która jakoś mnie nie zachwyciła, no może poza końcówką. Co więcej, okazało się, że znana mi do tej pory wersja pochodzi z płyty Inter.Funda.Stifle z 2004 roku. Będę musiał wkrótce dokonać dokładnego porównania obu wersji. 19. Nie komentowałem jeszcze jedej nowości i to wcale nie te najniższej. Jednak awans z poczekalni Back to the river, nawet na 26 miejsce jest jednak dla mnie mniejszym wydarzeniem niż pojawienie się piosenek znikąd. Do tego był to awans przeze mnie raczej przewidziany. 20. Nie można nie skomentować największego skoku na liście, nawet jeżeli Now I lie thee down awansowało tylko o 11 pozycji. 1. 1. 24 RIGHT IN TWO - Tool 2. 3. 8 LIGHTS - Archive 3. 2. 14 EARTH INTRUDERS - Bjork 4. 5. 4 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipe 5. 6. 16 SALALA - Anguelique Kidjo & Peter Gabriel 6. 4. 21 GLOSOLI - Sigur Ros 7. 8. 13 MOTOREK - Grzegorz Turnau 8. 11. 2 CONQUEST - The White Stripes 9. 10. 2 ME AND MRS JONES - Michael Buble 10. N. 1 M.I.A. - Avenged Sevenfold 11. 9. 5 RAG AND BONE - The White Stripes 12. 19. 11 ICKY THUMP - The White Stripes 13. N. 1 ATLAS - Battles 14. 23. 9 EVERYBODY TAKES A TUMBLE - The Waterboys 15. 15. 11 RUNNING UP THAT HILLS - Placebo 16. 25. 7 DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland 17. 17. 20 THESE THREE THINGS - Type O'Negative 18. N. 1 BURN MY SHADOW - UNKLE 19. 12. 11 TERAZ I TU - Anna Maria Jopek 20. 13. 4 ANESTHETIZE - Porcupine Tree 21. 14. 3 BEING FOR THE BENEFIT OF MR. KITE! / I WANT YOU (SHE'S SO HEAVY) / HELTER SKELTER - The Beatles 22. 7. 4 ROSETTA STONED - Tool 23. 20. 4 BOSSANOVA Z AUGUSTOWA - Basia Stępniak-Wilk & Andrzej Poniedzielski 24. 22. 3 HELP IS COMING - Ayo 25. N. 1 WATER IS NOT ENOUGH - Neurosis 26. N. 1 BACK TO THE RIVER - Riverside 27. 24. 15 SEPTEMBER SUN - Type O'Negative 28. 29. 19 DON'T LOSE YOURSELF - Laura Veirs 29. 36. 3 HEART-SHAPPED GLASSES - Marilyn Manson 30. 37. 6 EVA - Nightwish 31. 21. 17 RAINBOWARRIORS - CocoRosie 32. N. 1 NOT GOING AWAY - Ozzy Osbourne 33. 16. 13 DEATH OF SAMANTHA - Yoko Ono & Porcupine Tree 34. 45. 2 NOW I LIE THEE DOWN - Machine Head 35. 26. 20 HOUSE CARPENTER - Hurt 36. 31. 12 ZAPRZEPASZCZONE SIŁY WIELKIEJ ARMI ŚWIĘTYCH ZNAKÓW - Coma 37. 27. 18 HUMP DE BUMP - Red Hot Chili Peppers 38. 28. 5 FROZEN - Within Temptation 39. 32. 21 THE FUNERAL - Band Of Horses 40. 30. 4 PRZYWITAJ ZE MNĄ NOWY DZIEŃ - Harlem 41. N. 1 SPINDRIFT - Rush 42. N. 1 4 AM FOREVER - Lostprophets 43. 34. 2 HUNTING FOR WITCHES - Bloc Party 44. 41. 4 NIUE - Husky 45. 38. 7 HOOLIGAN ROOTZ - Vavamuffin 46. 33. 11 SOMEWHERE OVER THE RAINBOW - Katie Melua & Eva Cassidy 47. 48. 3 UBLEED - Hurt 48. 43. 6 BRAINSTORM - Arctic Monkeys 49. 35. 8 TEENAGERS - My Chemical Romance 50. 50. 5 MOHEROWY NINJA - El Dópa Poczekalnie w zeszłym tygodniu liczyła 25 pozycji, teraz już 37 czyli miałem 12 piosenek więcej do przesłuchania. SONG FOR THE FIELDS - Fields 40. 15 GREEN FIELDS - The Good The Bad And The Queen 39. 6 MY HUMPS - Alanis Morisette 44. 2 THANK YOU WHOEVER YOU ARE - Marillion 47. 2 IT'S NO OVER - DAUGHTRY 42. 14 DANSE RUSSE - Hurt THE ENEMY - Paradise Lost COME BACK - Pearl Jam 46. 3 BETERR THAN ME - Hinder I'M NOT SORRY - The Pigeon Detectives MY GIFT OF SILENCE - Blackfield THE KILL (BURY ME) â 30 Second To Mars CONSTANT MOTION - Dream Theater SLEEPWALKER - Megadeth TRACĘ CZAS - Cała Góra Barwinków I WISH I COULD HAVE LOVED YOU MORE - Candie Payne NEW WAVE WIPE OUT - Gods of Blitz UNDERDOGS - Manic Street Preachesr A BEAUTIFUL LIE â 30 Second To Mars BIG WHEEL - Tori Amos ON CALL - Kings of Leon NIE NIE BĘDZIE NAS - Naiv WRECKING BALL - Viva Voce FUORESCENT ADOLESCENT - Arctic Monkeys FINALLY MADE ME HAPPY - Macy Gray BERLIN - Black Rebel Motorcycle Club 1234 - Feist OUT OF THE SHADOWS - Iron Maiden SAME JEANS - The View IMPERIAL BODYBAGS - Manic Street Preachers LISTENING MAN - The Bees REHAB - Amy Winehouse ERA RETUSZERA - Nosowska SWEET SACRIFICE - Evanescence FOLLOW THE COPS BACK HOME - Placebo I NEED TO WAKE UP - Melissa Etheridge AGAIN & AGAIN - The Bird And The Bee wypadły z listy poza poczekalnię: 18. 21 VERMICIDE - The Mars Volta 49. 11 FREE MAN IN PARIS - Sufjan Stevens Liczby (także te w poczekalni) oznaczają miejsce w poprzednim notowaniu i staż w 50. - Gary - 19.07.2007 04:46 PM 2. 3. 8 LIGHTS - Archive 3. 2. 14 EARTH INTRUDERS - Bjork A jednak niemożliwe stało się możliwym, więc może teraz Archive poważnie postraszy pewnego siebie Toola 4. 5. 4 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipe chyba, że uprzedzi ich (Archive) Placebo z M. Stipem. Jeśli nadal będą awansować o 1 pozycję to już za 3 tygodnie będzie. 13. N. 1 ATLAS - Battles totalne zaskoczenie. O ile dobrze ten utwór kojarzę, to wydawać by się mógł nie w Twoich klimatach. Później jeszcze raz go sobie przesłucham, bo to już ze 3 miesiące jak wypadł z poczekalni mojej listy. A tak przy okazji spytam. Postanwiłeś poznać ten utwór z powodu dobrze kojarzącej się nazwy? 19. 12. 11 TERAZ I TU - Anna Maria Jopek 20. 13. 4 ANESTHETIZE - Porcupine Tree tu z kolei obok siebie spadek, który cieszy oraz taki, który smuci. Chociaż po opisie spodziewałem się jeszcze gorszego miejsca. Jest 20, więc jeszcze nie jest tak źle. 29. 36. 3 HEART-SHAPPED GLASSES - Marilyn Manson Nadal zaskakuje, mimo że już dwukrotnie osiągał szczyt możliwości. Ciekawe, gdzie jest ta bariera dla tej piosenki. Może jej nie ma? 1234 - Feist Nawet była wokalistka Placebo się załapała. Oczywiście tego kanadyjskiego. Mi niestety nie przypadła do gustu. - ku3a - 19.07.2007 08:38 PM od kilku tygodni juz dobrze rozumiem wszystkich ktorzy mieli dosc ciaglego przebywania u mnie na pierwszym "Martyra"- nuuuuuuudaaaaaaaaa. dobrze, ze wreszcie drugie miejsce sie zmienia, choc akurat wole Bjork niz Archive. i Placebo juz na czwartym! W zyciu bym sie nie spodziewal! A w dodatku "Running Up That Hill" tez ciagle dobrze sobie radzi. Strajpsi 3 razy w dwunastce. To prawie tak jak MSP u mnie . Wow, ale debiut A7F! W dodatku debiut ktory cieszy. przy ogolnie slabych ruchach piosenek na liscie, taki spadek Toola jest wydarzeniem. "Heart-Shaped Glasses" 7 do gory! sluchalem, sluchalem i jednak znowu nic nie moge w tym znalezc dla siebie - Riverside. Moze chociaz bedzie tak jak poprzednio, ze milo mi sie bedzie sluchac calej plyty. i na koniec Buble. Tak jak pisales, ta nowa piosenka jest o wiele lepsza od poprzedniej. To akurat trudne nie bylo. Co jednak wazniejsze, wydaje sie, ze jest po prostu fajna, ale z ostateczna ocene wstrzymam sie jeszcze przez kilka przesluchan. - kajman - 19.07.2007 08:42 PM Gary napisał(a):2. 3. 8 LIGHTS - ArchivePostraszyć Toola to mam wrażenie, że może tylko P.U.R.H. lub mrsap. Podejrzewam, że Archive raczej będzie się starało obronić pozycję. Gary napisał(a):4. 5. 4 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipeale każdy kolejny awans może przychodzić z coraz większą trudnością. Raczwej nie grozi mu spadek, ale Bjork i Archive to jednal potęgi. Gary napisał(a):13. N. 1 ATLAS - BattlesŻebym ja wiedział, jakie są moje klimaty? Po prostu od pierwszego przesłuchania mi się spodobał i po kolejnych podobał się coraz bardziej. A postanowiłem go poznać, bo u Listoholika był w pierwszej dziesiątce, a wykonawca nie budził we mnie żadnych, więc tym bardziej złych skojarzeń, więc się załapał do trójki w orbicie moich zainteresowń. Gary napisał(a):19. 12. 11 TERAZ I TU - Anna Maria JopekNapisałem przede wszystkim o wielkim spadku Porcupine z Yoko, a o tym przy okazji, więc aż taki wielki nie mógł być. A mnie takie spadki prawie nigdy nie smucą, bo oznaczają także, że poznałem albo lepiej poznałem inną znakomitą muzykę. Zresztą w obydwu przypadkach te spadki nie oznaczają, że piosenki nie zajdą wyżej. Gary napisał(a):29. 36. 3 HEART-SHAPPED GLASSES - Marilyn MansonMyślę, że jest. Ten awans był dużo mniejszy niż poprzednio. Ogólnie uważam, że jeżeli ędzie 20 to będzie świetny wynik i na tym pewnie się skończy. Gary napisał(a):1234 - FeistPoprzednia piosenka tej pani była taka kiepska, że już o niej zapomniałem. Natomiast ta ku mojemu zdziwieniu ma w sobie coś. - Gary - 19.07.2007 08:57 PM kajman napisał(a):A postanowiłem go poznać, bo u Listoholika był w pierwszej dziesiątce, a wykonawca nie budził we mnie żadnych, więc tym bardziej złych skojarzeń, więc się załapał do trójki w orbicie moich zainteresowń.Kiedy ja poznawałem tą piosenkę ok 3-4 miesiące temu to dlatego, że czytając nazwę "Battles" kojarzyło mi się z "Beatles" i postanowiłem sobie ściągnąć z ciekawości. - Yacy - 19.07.2007 09:20 PM Z Twoich wielu nowości 3 sa w kręgu moich zainteresowń: Riverside (top30), Unkle (Top40) i Lostprophets (poczekalnia). Pozostałe znam albo postarałem sie dziś poznać i ... chyba na tyle. Nic nowego mnie nie wzięło 3 utwory The White Stripes w przeciągu 5 pozycji - nieźle. Fair to Midland - spory awans - bardzo mi się to podoba. i co wersje się różnią? kajman napisał(a):Żebym ja wiedział, jakie są moje klimatyja też do końcanie wiem, ale to chyba każdy z nas ma takie utwory sąsiadujące ze sobą, które są jakby z innych bajek. np; kajman napisał(a):22. 7. 4 ROSETTA STONED - Tool kajman napisał(a):ZAPRZEPASZCZONE SIŁY WIELKIEJ ARMI ŚWIĘTYCH ZNAKÓW - Comaspada, że się tak wyraż samoistnie - to dobrze nie będę miał ich na sumieniu - kajman - 19.07.2007 09:37 PM ku3a napisał(a):1. od kilku tygodni juz dobrze rozumiem wszystkich ktorzy mieli dosc ciaglego przebywania u mnie na pierwszym "Martyra"- nuuuuuuudaaaaaaaaa.No i cóż ja mogę na to poradzić, że kiedy zaraz po Bjork lub ostatnio Archive zaczynam słuchać tego utworu to po prostu nie mam wątpliwości, że podoba mi się znacznie bardziej niż tamte i znowu okupuje szczyt. Po prostu zaczynaj czytanie mojej listy od drugiego miejsca. 2. Nic nie jest pewne. Za tydzień Bjork może powrócić. Archive wygrało dosłownie o włos. 3. A myślisz, że ja się spodziewałem, że Placebo nagrali coś takiego? 4. Teraz już poprawiłem w źródłowym excelu i następnym razem powinno być już bez błędu. 5. No, Twojemu wyczynowi na pewno nie dorównam - przynajmniej jakościowo. Ilościowo to nie jest wykluczone, jeżeli kolejni userzy zaczną zamieszczać kolejne piosenki. 6. Skoro Ciebie cieszy, to może też dorzucisz to na swoją listę? 7. Zgadza się, taki spadek w czołowce to jest wielkie wydarzenie. Podejrzewam, że przynajmniej tempo tego spadku zostanie powstrzymane. 8. Ale przyposzczalnie kolejny awans już nie będzie tak duży, jeżeli w ogóle będzie. 9. A ja znalazłem i to jest ciekawe o tyle, że wielbcielem Riverside nigdy nie byłem. 10. Dla mnie Buble jest jednym z tych artystów, którzy nie powinni się brać za tworzenie piosenek, bo im po prostu to nie wychodzi za to są znakomitymi interpretatorami utworów innych. I to właśnie widać na przykładzie tych 2 utworów. - ku3a - 19.07.2007 09:51 PM kajman napisał(a):Po prostu zaczynaj czytanie mojej listy od drugiego miejsca.tak jak kiedys Stavanger pisal o mojej liscie kajman napisał(a):6. Skoro Ciebie cieszy, to może też dorzucisz to na swoją listę?poki co nie podoba mi sie az tak bardzo, zeby wrzucic na "playliste". Zreszta ja wciaz za rzadko mam faze na sluchanie tej plyty w calosci. kajman napisał(a):Dla mnie Buble jest jednym z tych artystów, którzy nie powinni się brać za tworzenie piosenek, bo im po prostu to nie wychodzi za to są znakomitymi interpretatorami utworów innych.mi akurat "Home" bardzo sie podobal, ale rzeczywiscie byl cukierkowaty. To jest bardzo cienka granica i latwo ja przekroczyc. "Everything" to zrobilo i po prostu nie jestem w stanie tego sluchac. Raz w tygodniu jestem zmuszony i tyle wystarczy. Tak wiec generalnie mam takie samo zdanie jak Ty. - Gary - 19.07.2007 10:09 PM kajman napisał(a):No i cóż ja mogę na to poradzić, że kiedy zaraz po Bjork lub ostatnio Archive zaczynam słuchać tego utworu to po prostu nie mam wątpliwości, że podoba mi się znacznie bardziej niż tamte i znowu okupuje szczyt.to może spróbuj posłuchać w odwrotnej kolejności wg. zasady bij mistrza. - kajman - 19.07.2007 10:27 PM Yacy napisał(a):Z Twoich wielu nowości 3 sa w kręgu moich zainteresowń: Riverside (top30), Unkle (Top40) i Lostprophets (poczekalnia). Pozostałe znam albo postarałem sie dziś poznać i ... chyba na tyle. Nic nowego mnie nie wzięłoNo cóż, każdy lubi coś innego. UNKLE pewnie jak się przyłoży to pojawi się na forumowej, ale jak widać, to nie oni najbardziej mnie ruszyli. Co do white Stripes to pewnie ich drogi się rozejdą tylko jeszcze nie wiem, których w jaką stronę. Fakt takich sąsiadujących par z różnych bajek można znaleźć sporo na większości z tutejszych list. Na mojej jest ich też więcej chociażby Conquest i Me and mrs Jones. Coma spada, ale jeżeli za tydzień jeszcze będzie u Ciebie w 30, to może awansować. Zresztą tak rozpatrując to dla Ciebie byłoby dobrze, żebyś miał mnie częściej na sumieniu. - kajman - 19.07.2007 10:31 PM ku3a napisał(a):Różnimy się zdecydowanie w stosunku do Home i do Everything. Dla mnie ten drugi utwór ma trochę tego Good feelingu, a Home zupełnie tego brakowało, przez co był dla mnie po prostu nijaki. Ale wszystko jest kwestią gustu.kajman napisał(a):Dla mnie Buble jest jednym z tych artystów, którzy nie powinni się brać za tworzenie piosenek, bo im po prostu to nie wychodzi za to są znakomitymi interpretatorami utworów innych.mi akurat "Home" bardzo sie podobal, ale rzeczywiscie byl cukierkowaty. To jest bardzo cienka granica i latwo ja przekroczyc. "Everything" to zrobilo i po prostu nie jestem w stanie tego sluchac. Raz w tygodniu jestem zmuszony i tyle wystarczy. Tak wiec generalnie mam takie samo zdanie jak Ty. - kajman - 19.07.2007 10:32 PM Gary napisał(a):Obawiam, że to może wywrzeć odwrotny skutek i te utwory słuchane po Tool mogą wypaść tak blado, że polecam na łeb na szyję.kajman napisał(a):No i cóż ja mogę na to poradzić, że kiedy zaraz po Bjork lub ostatnio Archive zaczynam słuchać tego utworu to po prostu nie mam wątpliwości, że podoba mi się znacznie bardziej niż tamte i znowu okupuje szczyt.to może spróbuj posłuchać w odwrotnej kolejności wg. zasady bij mistrza. Re: kajman30 nr 36 z 20.07.07 - p.u.r.h. - 19.07.2007 11:18 PM kajman napisał(a):1. 1. 24 RIGHT IN TWO - ToolJuż nawet Martyr wymięka Co cieszy mnie niezmiernie kajman napisał(a):10. N. 1 M.I.A. - Avenged SevenfoldTak dawno nie słuchałem "City of Evil" że już nie pamiętam tego kawałka Ale zaraz sobie przypomnę kajman napisał(a):16. 25. 7 DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland kajman napisał(a):22. 7. 4 ROSETTA STONED - ToolHmmm..... :roll: kajman napisał(a):25. N. 1 WATER IS NOT ENOUGH - NeurosisTak ładnego debiutu bym się nie spodziewał kajman napisał(a):29. 36. 3 HEART-SHAPPED GLASSES - Marilyn MansonU mnie ten kawałek miał podobną karierę - za każdym razem wydawało mi się że już wyżej nie pójdzie a jednak za każdym razem się myliłem kajman napisał(a):32. N. 1 NOT GOING AWAY - Ozzy OsbourneKolejne zaskoczenie Poprzedni singiel Ozziego mnie rozczarował, ale ten będę musiał zaraz sprawdzić kajman napisał(a):34. 45. 2 NOW I LIE THEE DOWN - Machine HeadKolejny ruch w odpowiednim kierunku kajman napisał(a):35. 26. 20 HOUSE CARPENTER - HurtTu już mniej odpowiedni, ale u mnie też już powoli w dół, więc nie będę się czepiał kajman napisał(a):41. N. 1 SPINDRIFT - RushI jeszcze jedna fajna nowość U mnie też za jakiś czas się pojawi. kajman napisał(a):wypadły z listy poza poczekalnię:No cóż, to było nieuniknione... Zresztą to dość kłopotliwa sytuacja, że układając swoją listę, przy okazji wpływam też na wygląd czyjejś innej, ale trzeba będzie się przyzwyczaić... - mrsap - 19.07.2007 11:39 PM Świetne nowości 10 i 25 Nie ukrywam, że ta z 10 to właśnie ta, której dawałem największe szanse U mnie w tym tygodniu jest na tym samym miesjcu co u Ciebie A co to za katastrofa z tą Rosettą? A to wszystko przez PURHa, bo jakby dał inny kawałek z tego albumu na swoją listę, to pewnie by Ci bardziej to odpowiadało... Ale u mnie w tym tygodniu 2 razy wyżej niż u Ciebie A to dziwne, bo jeszce tydzień temu u Ciebie było ponad 2 razy wyzej niż u mnie... - p.u.r.h. - 20.07.2007 05:32 PM mrsap napisał(a):Świetne nowości 10 i 25 Nie ukrywam, że ta z 10 to właśnie ta, której dawałem największe szanse U mnie w tym tygodniu jest na tym samym miesjcu co u CiebieNa pewno chodzi o 25? mrsap napisał(a):A co to za katastrofa z tą Rosettą? A to wszystko przez PURHa, bo jakby dał inny kawałek z tego albumu na swoją listę, to pewnie by Ci bardziej to odpowiadało...No jasne, najlepiej zwalić na innych I tak wszyscy wiedzą kto zaczął to zamieszanie - Konrad - 21.07.2007 04:31 PM moi faworyci 3. 2. 14 EARTH INTRUDERS - Bjork 9. 10. 2 ME AND MRS JONES - Michael Buble 14. 23. 9 EVERYBODY TAKES A TUMBLE - The Waterboys 15. 15. 11 RUNNING UP THAT HILLS - Placebo 30. 37. 6 EVA - Nightwish 42. N. 1 4 AM FOREVER - Lostprophets 46. 33. 11 SOMEWHERE OVER THE RAINBOW - Katie Melua & Eva Cassidy - gabram - 21.07.2007 09:36 PM Ten Tool to spadnie kiedyś z pierwszego :?: Lista dobra, zawsze coś tam dla siebie znajdę Re: kajman30 nr 36 z 20.07.07 - kajman - 21.07.2007 11:21 PM p.u.r.h. napisał(a):Ja słyszałem M.I.A. pierwszy raz i od razu mnie urzekł.kajman napisał(a):10. N. 1 M.I.A. - Avenged SevenfoldTak dawno nie słuchałem "City of Evil" że już nie pamiętam tego kawałka Ale zaraz sobie przypomnę Nie dziwie się temu komentarzowi do Rosetta Stoned. Ja też nie podejrzewałem, że Neurosis zajdzie tak wysoko. Na pierwszy rzut ucha wydawało mi się, że 40 to góra. Poprzedniego singla Ozziego jak już powiedziałem, to już nie kojarzę, więc też musiał nie zrobić na mnie wrażenia. Rush pojawił się w zestawie do głosowania LP3, więc z założenia znalazł się w orbicie moich zainteresowań. A że podoba mi się bardziej niż Armor Away, to się załapał. Nie przejmuj się, czy piosenka wypadając u Ciebie u mnie też wypadnie, bo to nie ma żadnego sensu. Co rusz piosenki wypadają u mnie wypadając z innych list forumowiczów albo z LP3 i bardzo dobrze, bo przesłuchiwać co tydzień 200 utworów nie byłbym w stanie, a pewnie jeżeli nie teraz, to wkrótce tyle by ich się uzbierało. - kajman - 21.07.2007 11:26 PM mrsap napisał(a):A co to za katastrofa z tą Rosettą? A to wszystko przez PURHa, bo jakby dał inny kawałek z tego albumu na swoją listę, to pewnie by Ci bardziej to odpowiadało... Ale u mnie w tym tygodniu 2 razy wyżej niż u Ciebie A to dziwne, bo jeszce tydzień temu u Ciebie było ponad 2 razy wyzej niż u mnie...Na tym albumie to aż tak wiele już nie pozostało, bo Vicarius to był już dawno, The pot też już wyleciał, Jambi było, Right in two właśnie jest, Lipan... to chyba trochę przykrótkie, więc jeżeli Rosetta nie to powoli zestaw zaczyna się wyczerpywać. A gdyby Rosetta mi się nie podobała to dwa razy na 6 by nie była. - kajman - 21.07.2007 11:28 PM p.u.r.h. napisał(a):a czemu nie? Czy uważasz, że to utwór nie w jego stylu?mrsap napisał(a):Świetne nowości 10 i 25 Nie ukrywam, że ta z 10 to właśnie ta, której dawałem największe szanse U mnie w tym tygodniu jest na tym samym miesjcu co u CiebieNa pewno chodzi o 25? |