Notowanie 64 (23.02.08) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 64 (23.02.08) (/showthread.php?tid=1234) Strony: 1 2 |
Notowanie 64 (23.02.08) - saferłel - 22.02.2008 01:59 PM Ten tydzień upłynął mi na leczeniu się z grypy, która dopadła mnie w niedziele. Obecnie upływa mi na leczeniu się z KJURomanii Jak się jeździ na jeden koncert, ale za to wielki koncert, raz na pół roku to się tak ma Przy okazji grypa ustępuję! Na te kilka godzin przed i i te kilka godzin w czasie show ból znika jak ręką odjął. Ok...potem cholernie bolą plecy, ale to już wina Spodkowych krzesełek. Pewnie już się domyślacie, że ten koncert nie był bez wpływu na moją listę Co prawda R.E.M. obronił pozycje - bo to świetny przebojowy, rockowy kawałek, który nadaję się do słuchania o każdej porze dnia i nocy - ale tuż za jego plecami debiutuje wielkie dzieło muzyki lat 80 - Fascination Street. W wersji ,,na żywo'', oczywiście ze Spodka. Chętnych odsyłam po chomika. Mam jeszcze kilka innych mp3 z koncertu, niestety całego raczej się nie będzie dało zdobyć. Fascination Street vs niesamowita wersja Lullaby. Między tymi dwoma wybierałem kawałek, jaki trafi na chart. Doszedłem w końcu do wniosku, że Lullaby każdy zna, największy ich hit i lepiej rozpromować coś jeszcze bardziej mrocznego, równie kapitalnego i mniej znanego, chociaż mam nadzieję, że każdy zna takie klasyki No w końcu i singlem to było. Na 3 stopien podium wkracza Siouxie Sioux i jest chyba 1 kobietą, której się do udaje...1 solo, nie z zespołem. Kto narzekał, że ostatnio u mnie małe ruchy w czołówce ten będzie zadowolony. Nie tylko z powodu The Cure czy skoków Siouxie czy Hoosiers. Największym wydarzeniem jest chyba 10 oczek w górę zespołu The Kills i ich krótki utwór U.R.A. fever już na 7 miejscu. Spada Cave, spada Pumpkins (raczej z powodu konkurencji niż słabości), ale najbardziej dostało się Radiohead! O dziwo! z 2 na 8. Pozycje w 10 utrzymuje jedyny 100% polski artysta na mojej liście czyli Muchy. Wombats do których kiedyś tam miałem mieszane uczucia są już w top 15. Właśnie w drugiej 10 największe skoki. Anita i John, Lady Pank (wczoraj wieczorem posłuchałem i to zadecydowało), wspomniane Wombaty oraz Malcom Middleton. Takie awanse wymagają ofiar jednak (Sons And Daughters). Morcheeba lekko przystopowała, ale szansę na 20 są oczywiście - uspokajam licznych fanów tego numeru Ruszyli to przodu She Wants Revenge....no chyba z powodu takiego, że duża cząsta Cure jest ich inspiracją Kolejna nowości dopiero....dopiero? Toszto top 30 i Waglewski, Fisz, Emade, ale nie z tytułowym kawałkiem z płyty Męska Muzyka tylko z Pingwinim dziobem. Do 30 wchodzi freestylowy Lenny. Następnie mieszakanka weteranów i aż 3 nowości. Obok starych pryków typu 1 singiel Wombats dostajecie odemnie Tori Amos (ucieszy się kajman?), The Though...(ucieszy się Listoholik?) i Bryana Adamsa (...kto się ucieszy?). Co do tego ostatniego to miła niespodzianka, bo nie przepadam, ale to nagranie bardzo melodyjne i ...długie jak na singla!. Szybko ''osiada'' Morrissey, na którego czas już u mnie minął. Apogeum formy było 3-4 tyg temu. Na liście wciąż trzyma się Babyshambles x 2, ale równo spada. 2,3 tyg i po nich, chyba, że jeszcze raz mnie zaczarują. Metallica Live na pewno nie dotrwa do premiery nowej płyty tym numerem u mnie. Dobrze by było się wybrać na koncert, żeby podtrzymać formę. 50 zamyka R.E.M., który w ten sposób ma 2 numery na skrajnych pozycjach (gdyby to był rok 94 i okolice wydania Monster, uwierzcie, że I Took Your Name rządziłoby na liście) Nie mogę nie napisac o Jozinie. Tak Jozin blisko spadku z listy. Co tu dużo pisać. Myślę, że na liście trzeba zrobić miejsce dla piosenek z prawdziwego zdarzenia.... W tym tyg. postanowiłem, że do każdej pozycji jaką zaprezentuje na liście płyt dodam link z utworem z którym warto się zapoznać z danego krążka. Może to kogoś przekona do tych pozycji i odnajdzie swoją miłość ? Oczywiście nie mogłoby być inaczej. Top dla The Cure i przedewszystkim płyta WISH z 1992 (zagrali na koncercie z niej aż 5 numerów, jakby na moje życzenie bo dzień wcześnie w wawie tylko 2! - i to zagrali A Letter To Elise!!) Więcej o płycie poczytacie na http://www.ratemymusic.blox.pl . Jako przedstawiciele wybieram cudowne-przestrzenne-tak proste i piękne w tej swojej prostocie-a jednocześnie ogromnie pozytywne Doing The Unstuck Serce boli jak się pomyśli że to miał być 3 lub 4 singiel z płyty, nawet powstawały już mixy na 12 calowy vinyl...ale jednak coś nie poszło i mam zamiar się dowiedzieć co czytając biografie Cure. Na drugiej pozycji album, który rozdzielił świetne płyty Kurczaków. Wysokie miejsce zadzwięcza nie tylko temu, że jest świetny, ale i temu, że dopiero teraz go odkryłem, a Cure już trochę czasu znam...w dodatku za wokalem stoi kobieta i wypada ustąpić Hole, wiem, że spodobało się Lillian, Hole z 1 płyty, a teraz Hole z drugiej, jeszcze lepszej ze świetnym Violet. Grunge rządzi!...ł. Madonna....no tak postanowiłem, że poznam co nie co. Erotica to dobra płyta. Pop-dance, coś z klubowego brzmienia. Długie kompozycje i przebojowe na czele z Deeper And Deeper. Z płyty Wild Mood Swings daję linka do mocno egzotycznej rzeczy , ale świetnej. Sister Vanilla to pewnie nieznany tu zupełnie projekt. Nic dziwnego. To faktycznie underground ale w nie byle jakim wykonaniu. Bo ten zespół tworzy rodzeństwo Reid. Czyli dwóch członków The Jesus And Mary Chain oraz ich siostra tym razem jako główna wokalistka. Na listę zmieścił się jeszcze Tricky i jego Nearly God z 1996, bardziej mroczny i dłuższy od 1 płyty. Mniej udziela się bardzo dobra wokalistka jaką jest Topley-Bird. Za to pojawiają się takie nazwiska jak Bjork czy Moyet. 10 miejsce znów dla Hole, ale Celebrity Skin oprócz singlowych numerów (świetny tytułowy track) i ostatniego Playing YOur Song nie powala. Lista płyt: 01 - The Cure - Wish (1992) - Doing The Unstuck (Live Wish Tour 92) 02 - Hole - Live Through This (1994) - Violet 03 - The Cure - Wild Mood Swings (1996) - The 13th 04 - The Cure - The Cure (2004) - The End Of The World 05 - Madonna - Erotica (1992) - Deeper And Deeper 06 - Sister Vanilla - Little Pop Rock (2007) - Can't Stop The Rock 07 - Waglewski, Fisz, Emade - Męska Muzyka (2008) 08 - The Kills - Midnight Boom (2008) - U.R.A. Fever 09 - Tricky - Nearly God (1996) - Poems 10 - Hole - Celebrity Skin (1998) - Celebrity Skin Notowanie: 01. 01. 03. R.E.M. - Supernatural Superserious 02. NE. 01. The Cure - Fascination Street (Live) 03. 06. 03. Siouxsie Sioux - Here Comes That Day 04. 04. 05. Manic Street Preachers - The Second Great Depression 05. 07. 06. The Hooosiers - Worst Case Scenario 06. 03. 09. Nick Cave & The Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! 07. 17. 02. The Kills - U.R.A Fever 08. 02. 11. Radiohead - Jigsaw Falling Into Place 09. 09. 12. David Gahan - Deeper And Deeper 10. 10. 11. Muchy - Terroromans 11. 05. 07. The Smashing Pumpkins - Pomp And Circumstances 12. 20. 04. The Wombats - Moving To New York 13. 08. 09. The White Stripes - Conquest 14. 19. 02. Malcom Middleton - We're All Going To Die 15. 25. 02. Anita Lipnicka & John Porter - Old Time Radio 16. 12. 06. Goldfrapp - A&E 17. 11. 09. The Raveonettes - Dead Sound 18. 14. 06. The Rapture - The Sound 19. 27. 05. Lady Pank - Dobra Konstelacja 20. 16. 12. Interpol - No I In Threesome 21. 13. 05. Sons And Daughters - Darling 22. 23. 04. Morcheeba & Judy Tzuke - Enjoy The Ride 23. 31. 03. She Wants Revenge - Written In Blood 24. 29. 02. Supergrass - Diamond Hoo Ha Man 25. 18. 07. British Sea Power - Waving Flags 26. 15. 11. Arctic Monkeys - Teddy Picker 27. 22. 08. Queensryche - Innuendo 28. 21. 09. Klaxons - As Above So Below 29. NE. 01. Waglewski, Fisz, Emade - Dziób Pingwina 30. 34. 02. Lenny Kravitz - Love Love Love 31. 26. 10. Blackfield - Epidemic 32. 24. 14. Foo Fighters - Long Road To Ruin 33. 28. 15. The Wombats - Let's Dance To Joy Division 34. 32. 03. Mick Jagger - Charmed Life 35. NE. 01. The Tough Alliance - First Class Riot 36. 30. 16. Metallica - Only Happy When It Rains (Live) 37. NE. 01. Bryan Adams - I Thought I'd Seen Everything 38. NE. 01. Tori Amos - Almost Rosey 39. 33. 15. Stereophonics - My Friends 40. 35. 04. Morrissey - That's How People Grow Up 41. 37. 19. Mark Knopfler - Punish The Monkey 42. 39. 11. Babyshambles - Delivery 43. 40. 08. Babyshambles - You Talk 44. 45. 06. The Electric Soft Parade - Appropriate Ending 45. 38. 25. The Smashing Pumpkins - That's The Way (My Love Is) 46. 49. 17. Roisin Murphy - Let Me Know 47. 47. 06. Bruce Springsteen - Girls In Their Summer Clothes 48. 44. 12. Ian Brown - Sister Rose 49. 42. 17. Editors - The Racing Rats 50. 41. 13. R.E.M. - I Took Your Name (Live) ---------------------------------------------------------------------------------------- 51. 36. 04. Ivan Mládek - Jožin Z Bažin 52. 43. 07. Normalsi - Nie Ma Mowy 53. 46. 12. Genesis - No Son Of Mine (Live) 54. 48. 17. Garbage - It's All Over But The Crying 55. 50. 20. Radiohead - 15 Step Z listy wypadły: z 51 - Grinderman - Honey Bee (Let's Fly To Mars) - po 10 tyg. z 52 - H-Blockx - Countdown To Insanity - po 7 tyg. z 53 - Muzyka Końca Lata - Ekstramocne - po 6 tyg. z 54 - Kent - Colombus - po 8 tyg. z 55 - LCD Soundsystem - Someone Great - po 20 tyg. - Yacy - 22.02.2008 02:20 PM saferłel napisał(a):07. 17. 02. The Kills - U.R.A Feverdzięki za podpowiedź z ub. tygodnia Faktycznie nieźle grają!!! saferłel napisał(a):02. NE. 01. The Cure - Fascination Street (Live)rozumiem, że to było najlepsze live na koncercie na którym Ty byłeś? saferłel napisał(a):08. 02. 11. Radiohead - Jigsaw Falling Into Placeu mnie też lecą na łeb na szyję, ale aż tak!!! saferłel napisał(a):z 53 - Muzyka Końca Lata - Ekstramocne - po 6 tyg. na razie tyle, choć pewnie tu wrócę - saferłel - 22.02.2008 02:32 PM Heh w sumie ten 6 tonowy spadek Radohead nie byłby niczym wielkim gdyby nie to, że dzieje się w top 10 , nie sądze, by jednak nawet w tej sytuacji nazwać go bardziej dramatycznie niż ,,na łeb, na szyje'' O tak. Fascination Street wybrzmiało cudownie. A to był dopiero początek! Na moim chomiku jest trochę podreperowana wersja mojej roboty. Trzeba było trochę wyciąć, podkręcić dźwięk, zmienić bitrate i format...ale wszystko wyszło świetnie, tak sądze. Chociaż nigdy nie bedzie to oczywiście świetnej jakości Z MKL wróci na moją listę z lepszym kawałekiem - obiecuję Ci to! - Paweł - 22.02.2008 04:17 PM Bardzo dobry lider, jako nowość u mnie. Reszty podium nie znam. Mamy wiele wspólnych utworów. saferłel napisał(a):37. NE. 01. Bryan Adams - I Thought I'd Seen EverythingZ nowości chyba najlepsze wg mnie. Tyle... PS Obstawiałem że R.E.M. będzie pierwszy nadal i że The Cure zadebiutuje w dziesiątce i jest! - Listoholik - 22.02.2008 04:29 PM saferłel napisał(a):35. NE. 01. The Tough Alliance - First Class Riot fajnie, że coraz więcej osób sie przekonuje do tego utworu! - saferłel - 22.02.2008 04:40 PM Listoholik napisał(a):saferłel napisał(a):35. NE. 01. The Tough Alliance - First Class Riot Heh wiedziałem, że to skomentujesz ;] - saferłel - 22.02.2008 04:41 PM Paweł napisał(a):Bardzo dobry lider, jako nowość u mnie. Reszty podium nie znam. Mamy wiele wspólnych utworów.saferłel napisał(a):37. NE. 01. Bryan Adams - I Thought I'd Seen EverythingZ nowości chyba najlepsze wg mnie. Z tego co gadaliśmy to już chyba znasz więcej numerów ode mnie Słuchaj, słuchaj.... Tak, zgadza się. Obstawiałeś idealnie - Paweł - 22.02.2008 05:02 PM saferłel napisał(a):Z tego co gadaliśmy to już chyba znasz więcej numerów ode mnieNo bo z tym to jest tak, że ty potrafisz znać każdą dyskografię, każdy utwór w paru wersjach, a prostego wykonawcy co właśnie wyszedł potrafisz nie znać i tym mnie zaskakujesz. Daleko mi do Ciebie, ale jest pare utworów które ja znam i lubię, a Ty nawet nie raczyłeś poznać. Serja Tarkiana przesłuchałeś wreszcie po tylu miesiącach? Listoholik napisał(a):fajnie, że coraz więcej osób sie przekonuje do tego utworu!Kawałek przesłuchałem, jednak jakoś nie mogę się do niego przekonać. Taki nijaki wg mnie. - saferłel - 22.02.2008 05:06 PM Hehe początek The Though przypomina mi fajny numer OMD - Sailing On The Seven Sea - może dlatego tak u mnie wysoko jest ...nie no oczywiście jest to bardzo chwytliwy numer. Mi się podoba. Hmm Tankiana to ja akurat dość szybko całego poznałem, wiec zły przykład podałeś. Napisz lepiej co to są te kawałki, których nie raczyłem poznać, ostatnio jestem na wszystko otwarty, pól listy tadzia już przesłuchałem - kleschko - 22.02.2008 11:23 PM Mnie cieszy pojawienie się na obu listach Waglewskich - saferłel - 23.02.2008 11:31 AM No cóż, obiecać Ci mogę, że na pewno nie ujrzysz go na 2 listach za tydzień, ale z pewnością na jedne pójdzie w górę. Dziób Pingwina ma świetny tekst i tą niepokojącą melodie...mhm. - Konrad - 23.02.2008 12:07 PM 37. NE. 01. Bryan Adams - I Thought I'd Seen Everything - ten Bryan to już nie to co kiedyś Widzę że odkrywasz stare nagrania The Cure w wersji koncertowej - saferłel - 23.02.2008 12:18 PM Konrad napisał(a):37. NE. 01. Bryan Adams - I Thought I'd Seen Everything - ten Bryan to już nie to co kiedyś Ja też czuję, że to nie ten sam stary Bryan...tylko lepszy Na pewnoe lepszy niż jego najbardziej przereklamowany hit Everything I Do... N o tak, jak w opisie listy, koncertówka z Katowic. - Jopkolog - 24.02.2008 12:33 PM saferłel napisał(a):01. 01. 03. R.E.M. - Supernatural SuperseriousGiganci wrócili w znakomitej formie! U mnie pewnie dopiero wystartują za tydzień, a u Ciebie już na szczycie! Ho, ho, ho! saferłel napisał(a):Morcheeba lekko przystopowała, ale szansę na 20 są oczywiście - uspokajam licznych fanów tego numeruNo to odetchnąłem z ulgą - Paweł - 24.02.2008 12:42 PM Cytat:Hmm Tankiana to ja akurat dość szybko całego poznałem, wiec zły przykład podałeś. Napisz lepiej co to są te kawałki, których nie raczyłem poznać, ostatnio jestem na wszystko otwarty, pól listy tadzia już przesłuchałemZ tego co mi się wydaję przekonywałem Cię trochę do The Unthinking Majority. Konrad napisał(a):37. NE. 01. Bryan Adams - I Thought I'd Seen Everything - ten Bryan to już nie to co kiedyśAle bardzo fajny, u mnie wchodzi za tydzień. Jopkolog napisał(a):Giganci wrócili w znakomitej formie! U mnie pewnie dopiero wystartują za tydzień, a u Ciebie już na szczycie! Ho, ho, ho!Oczywiście to jest wg mnie jedna z lepszych wiadomości bo u mnie R.E.M. również pnie się w górę. - saferłel - 24.02.2008 01:14 PM Widzę, że tworzy się jakieś małe REM-owe zaplecze fanów kawałka SS na tym forum Co do Tankiana to wtedy fakt, musiałeś mnie trochę do niego przekonywać, a ja to olałem najzwyczajniej w świecie (chociaż w sumie bardziej to było spowodowane tym, że mp3 nie mogłem znaleźć, tylko na youtube to było, a tam jakoś po sam klip nie zaglądałem) :] Ale to chyba dlatego, że ten artysta bliski mi na pewno nie jest, nie był i nie będzie, nagrał dość słabą płytkę...Ale każdą nowości nieznaną mi, zespół z ,,szansami'' na niespodziankę przesłuchuje ;] Trzeba szukać i promować telenty hhe. - abd3mz - 24.02.2008 01:28 PM No i nie zdążyłem na 1 stronę. W skrócie: Widzę, że Cię zaKiurowało. Bardzo dobrze ! Fanem może nie jestem, ale dobrze że każdy ma swoje ulubione zespoły. Co do koncertów to ja chyba jeszcze nie byłem na takim z prawdziwego zdarzenia. The Kills też u Ciebie, no to muszę poznać. Już ściągnąłem. Z Waglewskimi i Tori poczekam, aż przesłucham całą płytę. Bryana Adamsa słyszałem chyba 2 razy. Na razie oceniam pozytywnie. Cieszy wypadek Jozina, ale smuci Normalsów. - saferłel - 24.02.2008 01:49 PM Hehe rozumiem ten ból. Nie znoszę pisać komentarzy z 2,3...strony. Muszę kopiować listę i sobie na pewien moment wklejać do posta by widzieć co i jak Tori u mnie weszła raczej z tego powodu, że poznałem świetny jej debiut....i zobaczyłem że pod koniec tamtego roku to wyszło jako promo singiel, więc nie ręczę, że to najlepszy numer na płycie. Na pewno bardzo, bardzo dobry. Ja osobiście znalazłbym może z 3,4 lepsze numery. Ale nie chciało mi się przesłuchiwać płyty jeszcze raz (trochę to trwa bo to ponad 20 numerów ), było pod ręką do wstawiłem Adams kariery nie zrobi chyba u mnie, tzn teraz wyjde na gbura , ale powinien się cieszyć , że już jest na liście i zaliczy dobre miejsca w top 30,40, ale to chyba nie jest muzyka na szczyt. Normlasi zdecydowanie nie wytrzymali konkurencji, za to za tydzień inny polski zespół, który wejdzie powinien cię ucieszyć - abd3mz - 24.02.2008 02:44 PM saferłel napisał(a):Normlasi zdecydowanie nie wytrzymali konkurencji, za to za tydzień inny polski zespół, który wejdzie powinien cię ucieszyćPatrząc na listę Marka chyba już wiem. Płyty jeszcze nie słuchałem, bo namieszałem z przelewem na koncie wewnętrznym w banku i kupię dopiero pierwszego marca. Ściągnąłem, ale postanowiłem poczekać do zakupu płyty. - saferłel - 24.02.2008 03:00 PM Jak tak tylko mam zamiar zrobić z nową płytą R.E.M., że posłucham dopiero jak dostane oryginał, albo wtedy gdy będzie data premiery....choć kto wie czy nie wytrzymam Zbyt mało wazny dla mnie Lao Che, żeby bawić się w takie rzeczy Baaa nic bym nie znał tak robiąc Ale zapewniam, że płyta ci się spodoba Hydropiekłowstąpienie kapitalne Chociaż moja mama powiedziała, że to coś okropnego (o całej płycie) |